معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان

آیا در یافتن دوستان جدید با چالش روبه‌رو هستید؟ آیا می‌خواهید حضوری الهام‌بخش و اثرگذار در زندگی دیگران و دوستانتان داشته باشید؟ دیل کارنگی در خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان برای شما در این زمینه پیشنهادهایی دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان

بسیاری از موفقیت‌ها از دل شبکه‌های دوستی پدید می‌آیند. دوست‌یابی در دوران کودکی آنقدرها هم دشوار نیست. کودکان معیارهای سفت و سختی برای پیدا کردن دوستان خود ندارند. برای کودکان فرقی ندارد؛ در اتوبوس یا مهمانی، با لبخند و نگاهی سرشار از اشتیاق، در آنی از لحظه، پیوند دوستی را با دیگری رقم می‌زنند. اما در بزرگسالی ورق برمی‌گردد. آدم‌ها در بزرگسالی با هزار اما و اگر و خط‌کش و شاقول روابط خود را می‌سازند. سؤال اینجاست: چگونه می‌توانیم در بزرگسالی نیز به‌آسانی کودکی‌هایمان دوستان جدید پیدا کنیم؟ دیل کارنگی (Dale Carnegie) در کتاب صوتی راه‌های دوستی و تأثیرگذار بودن بر دوستان برای این پرسش پاسخی راهگشا ارائه می‌کند.

فرهنگ آکسفورد تأثیرگذاری را به‌عنوان «بر جا گذاشتن اثر روی شخصیت، رشد یا رفتار دیگران یا خود» تعریف می‌کند. اما چرا باید بخواهیم که فردی تأثیرگذار باشیم؟ وقتی امکان نقش‌آفرینی و اثرگذاری در زندگی دیگران را داریم، دارای قدرت هستیم. نه یک قدرت ناشی از اجبار؛ بلکه نیرویی که از درونمان می‌جوشد و مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد تا به آنچه می‌گوییم گوش دهند و از ما خط بگیرند.

به نظر می‌رسد دوست‌یابی و تأثیر گذاشتن بر دوستان یک فرآیند ذهنی است. اما تکنیک‌هایی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای تسهیل این فرآیند کمک گرفت. رهبرانی مانند وارن بافت خاطرنشان می‌کنند که چگونه به‌کمک دیل کارنگی می‌توانیم دوستان بسیاری را به دست آوریم و بر مردم تأثیر بگذاریم. او می‌گوید راهکارهای کارنگی امتحان خود را پس داده‌اند. آن‌ها اصول کلاسیکی هستند که به بهترین شیوه‌ی ممکن تألیف و تدوین شده‌اند و حتی برای نسل‌های بعدی هم قابل استفاده هستند.

این اثر که در آن خلاصه‌ای را از کتاب پرفروش «آیین دوستیابی» (How to Win Friends and Influence People) می‌شنوید، به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه و منتشر شده است. ترحمه‌ی زهرا احمدی را از خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تأثیرگذار بودن بر دیگران با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در میان جمع دوستانتان به فردی محبوب تبدیل شوید، این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با دیل کارنگی بیشتر آشنا شویم

نامی آشنا و پرآوازه در حوزه‌ی کتاب‌های خودسازی و مهارت‌های ارتباطی: دیل کارنگی. این نویسنده و مربی خودیاری در سال 1888 در ایالت میزوری آمریکا به دنیا آمد و پس از انتشار کتاب آیین دوست‌یابی یا همان چگونه هر کسی را دوست خود کنیم، به شهرتی جهانی دست پیدا کرد.

دیل کارنگی یکی از بهترین افراد در حوزه فروشندگی، خودسازی و مهارت‌های بین فردی است و با نوشته‌ها و سخنرانی‌های خود توانسته به میلیون‌ها نفر از مردم کمک بکند. درواقع او آموزش‌های خود را در حوزه تجارت و فروش از سال 1912 در شهر نیویورک آغاز کرد و تحصیلاتش را نیز در دانشگاه آموزگاران وارنزبرگ به اتمام رساند.

برخی از آثار این نویسنده آمریکایی عبارتند از: «آیین زندگی»، «آیین سخنرانی»، «هنر تکلم عمومی»، «تکلم عامیانه»، «واقعیت‌های ناشنیده افراد معروف»، «چگونه از نگرانی دست‌ برداریم و زندگی کنیم؟«، «موثرتر سخن بگو»، «راز کوچک شناخته‌شده موفقیت».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان می‌شنویم

اگر کسی که به‌تازگی دیده‌ایم به ما لبخند بزند، خود به خود نسبت به او محبت پیدا می‌کنیم. برای مثال لبخند کودکی فوراً درونمان احساس شیرین و صمیمی ایجاد می‌کند. همان‌طور که با تماشای سگی که با دیدن ما دم تکان می‌دهد این احساس را به وجود می‌آورد. بنابراین اگر دوست دارید خیلی زود محبوب کسی شوید، با لبخند نشان دهید که از دیدنش خوشحال هستید. طرف مقابل هم با دیدن خوشحالی شما خواه ناخواه از دیدنتان خوشحال خواهد شد. روانشناسان هم بر اثربخشی لبخند مهر تأیید زده‌اند و فراتر از آن بر این باورند که رابطه‌ی بین احساسات مثبت و لبخند زدن، خیابانی یک‌طرفه نیست. لبخند آگاهانه می‌تواند به احساسات مثبت منتهی شود. درست همان‌طور که احساسات مثبت می‌تواند لبخند را در پی داشته باشد. به عبارت دیگر اگرچه یک لبخند هزینه‌ای ندارد، اما با آن می‌توانید روحیه‌ی خود و دیگران را تقویت کنید. چه معامله‌ی پرسودی! اگر می‌خواهید لبخند بزنید اما حوصله‌اش را ندارید، فقط کافیست خود را مجبور به این کار کنید. سوت بزنید، آواز بخوانید، یا آهنگی را زمزمه کنید. طوری رفتار کنید که انگار پیش از این سرحال بوده‌اید تا ببینید چقدر خوشحال خواهید شد. برای هرکس، شنیدن نامش شیرین‌ترین صدایی است که می‌شناسد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
راه‌های دوستی و تأثیرگذار بودن بر دوستان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان
نویسنده
مترجمزهرا احمدی
راویندا پوریان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
4000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان

فاطمه قنبری
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
چقدر کاربردی هست
با اینکه دیل کارنگی در حدود یک قرن پیش این کتاب رو نوشته ولی همچنان کاربردی و ملموس در زندگیمونه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی راه‌های دوستی و تاثیرگذار بودن بر دوستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.