معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت

دبورا تیلور هاف در خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت، به شما ایده‌های اقتصادی را معرفی می‌کند که براساس آن‌ها می‌توانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید و در کنار آن ظاهری شیک و مرتب داشته باشید. گفتنی‌ست این اثر برگرفته از کتاب زندگی کم خرج از همین نویسنده است که جزء سری کتاب‌های دامیز به شمار می‌رود.

درباره خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت

همه دوست دارند در نظر دیگران فردی مرتب، تمیز و خوش‌تیپ به نظر بیایند. این امر سبب می‌شود تا خود فرد به یک رضایت و شادی درونی برسد و هم در سطح اجتماعی مقبولیت خوبی پیدا کند. البته رسیدگی به تیپ و ظاهر بدون هزینه نیست. از مسواک و خمیردندانی که استفاده می‌کنید تا شوینده مو و صورت و انواع لوازم آرایشی، هرکدام قیمت‌های متنوعی دارند که براساس کیفیت و نام برند طبقه‌بندی می‌شوند.

با این حال اگر گمان می‌کنید، برند مقبول شما گران‌قیمت است و هیچ جایگزینی برای آن در بازار وجود ندارد، سخت در اشتباهید. میکروکتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت به شما نشان می‌دهد که می‌توانید با برنامه‌ریزی مالی و محاسبه دخل و خرج‌تان، همچنان از لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب و باکیفیت استفاده کنید و ظاهری جذاب و دلنشینی داشته باشید.

خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این میکروکتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا سروسامانی به درآمدها، خرج‌ها و امور مالی زندگی‌تان بدهید. بنابراین، هر فردی می‌تواند مخاطب این اثر کاربردی باشد.

با دبورا تیلور هاف بیشتر آشنا شویم

دبورا تیلور هاف (Deborah Taylor Hough)، نویسنده، خبرنگار و ویراستار خبرنامه‌ی سمپل تایمز‌ است. او در تمام طول زندگی خود از افراط کردن در مسائل مالی دوری کرده و از کودکی همواره زندگی مقتصدانه‌ای را پیش گرفته است. زمانی که در مقطع دبیرستان بود، با مادرش به مغازه‌های دست‌دوم‌فروشی شهر می‌رفت و از آن‌ها خرید می‌کرد. او حتی برای تهیه‌ی غذا هم به حراجی فروشگاه‌ها می‌رفت؛ زیرا در خانواده‌ای پرجمعیت و کم‌درآمد زندگی می‌کرد. دبورا با سخت‌کوشی و مطالعه‌ی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی موفقیت در امور مالی، تجربیات ارزشمندی در زندگی به دست آورد و راه و روش مقتصد زندگی کردن را آموخت و با افتخار از مدرسه‌ی هاردناکز فارغ‌التحصیل شد. این نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی راه و رسم مقتصدانه زیستن و زندگی کم‌خرج نوشته است. آثار او به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت می‌شنویم

در ادامه گزینه‌های اقتصادی و ساده‌ای برای اقلام بهداشتی گران می‌شنویم:

می‌توان روی یک تکه پنبه الکل ریخت و برای مالیدن به زیر بغل خود از آن استفاده کرد که جایگزین خوبی برای بوگیر است. همچنین می‌توانید از نارون کوهی یا جوش شیرین هم برای این کار استفاده کنید. آن را روی تکه‌ای پنبه بمالید و برای زیر بغل خود از آن استفاده کنید. فقط قبل از لباس پوشیدن بگذارید زیر بغلتان خشک شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
خوش‌تیپ و خوش‌قیمت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت
نویسنده
مترجمسارا یوسفی
راویفاطمه کمالی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت

ادریس باسامی
۱۴۰۱/۶/۲۴
کتاب خوبی برای شروع هستش...
واقعیت خیلی مهم که نباید فراموش کرد.. خوشتیپ کردن خود و رسیدگی به خود است...
مثل نان و آب باید هزینه کرد
Narges Alizadeh
۱۴۰۱/۶/۲۷
نکات بدرد بخوری نداره، با جوش شیرین دندون‌ها رو نشورید، خیلی ضرر داره
یونس Pirzad
۱۴۰۱/۹/۴
بدترین کتاب صوتی که تا حالا شنیده بودم!! از این بدتر نمی‌شود.
SaeidAjam
۱۴۰۳/۱/۲۲
خوب و خلاصه بود ارزش داره وقت بذارین گوش بدین
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خوش تیپ و خوش قیمت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.