معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم

آیا با این جمله موافقید که هدیه هرچه گران‌تر باشد ارزشمندتر است؟ دبورا تیلور هاف در خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم به شما راه‌های کم‌هزینه‌ای یاد می‌دهد که از طریق آن‌ها به کسی که دوستش دارید ابراز علاقه کنید. لازم به ذکر است این اثر برگرفته از کتاب زندگی کم‌خرج، نوشته‌ی همین نویسنده است که در مجموعه‌ی کتاب‌های دامیز قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم

هر کدام از ما برای ابراز عشق و محبت خود به دیگری روش مخصوص به خودمان را داریم. ابزار کسی ممکن است کلامش باشد و با هر «دوستت دارم» محبتش را به کسی که به او علاقه دارد اظهار کند. دیگری ممکن است این جمله را هیچ‌وقت بر زبان نیاورد اما در رفتارش با طرف مقابل این دوست داشتن را نشان دهد؛ مثلاً از او مراقبت کند یا برایش هدیه‌ای بگیرد. نقل است نیما یوشیج روزی از سیمین دانشور خواست که به او یاد بدهد چگونه با همسرش عالیه رفتار کند. دانشور به نیما می‌گوید به همسرت مهربانی کن، قدردان زحماتش باش، گاهی برایش هدیه‌ای بخر، یا شعری بگو. نیما اما علاقه به همسرش را جور دیگری نشان می‌دهد: او یک روز سه کیلو پیاز می‌خرد و با خوشحالی آن‌ها را برای عالیه می‌برد و در پاسخ به پرسش عالیه که این‌ها دیگر چیست، می‌گوید: «پیاز سفید مازندران!» گویی آن پیازها هر کدام در لایه‌های خود هزاران دوستت دارم را پنهان کرده‌اند. این هدیه‌ی به‌ظاهر بی‌ارزش در نظر نیما بیانگر علاقه‌ی قلبی‌اش به عالیه بوده است. حسی که پشت این هدیه‌ی نامتعارف وجود دارد چیزی است که آن را ارزشمند می‌کند.

برخی مناسبت‌ها آنقدر مهم هستند که هدیه‌ای قابل می‌طلبند. اما آیا این قابل بودن الزاماً به معنای گران بودن است؟ هدیه هرچه گران‌تر ارزشمندتر؟ بدیهی است که پاسخ این دو سؤال منفی است. گاهی یک شاخه‌ی گل ساده می‌تواند دریایی از معانی و منظورها را در خود داشته باشد. برای مناسبت‌های مهم لازم نیست همیشه خود را به دردسر بیندازیم و با هزار سختی وام بانکی فراهم کنیم تا بتوانیم با آن یک دستبند طلا یا ساعت اصل برای کسی که دوستش داریم بخریم. دبورا تیلور هاف (Deborah Taylor Hough) در خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم (Frugal living for dummies) به شما یاد می‌دهد چطور با کمترین هزینه‌ها عمیق‌ترین اظهار عشق‌ها را به طرف مقابلتان داشته باشید.

خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی روش‌های خلاقانه و کم‌هزینه برای ابراز علاقه به کسی که دوستش دارید هستید، شنیدن این کتاب مختصر و مفید به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

با دبورا تیلور هاف بیشتر آشنا شویم

دبورا تیلور هاف، نویسنده، خبرنگار و ویراستار خبرنامه‌ی سمپل تایمز‌ است. او در تمام طول زندگی خود از افراط کردن در مسائل مالی دوری کرده و از کودکی همواره زندگی مقتصدانه‌ای را پیش گرفته است. زمانی که در مقطع دبیرستان بود با مادرش به مغازه‌های دست‌دوم‌فروشی شهر می‌رفت و از آن‌ها خرید می‌کرد. او حتی برای تهیه‌ی غذا هم به حراجی فروشگاه‌ها می‌رفت زیرا در خانواده‌ای پرجمعیت و کم‌درآمد زندگی می‌کرد. دبورا با سخت‌کوشی و مطالعه‌ی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی موفقیت در امور مالی، تجربیات ارزشمندی در زندگی به دست آورد و راه و روش مقتصد زندگی کردن را آموخت و با افتخار از مدرسه‌ی هاردناکز فارغ‌التحصیل شد. این نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی راه و رسم مقتصدانه زیستن و زندگی کم‌خرج نوشته است. آثار او به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم می‌شنویم

در یک کتابفروشی محلی که کافی‌شاپ هم دارد، یک کافه‌لاته سفارش دهید و کتابی با مضمون اشعار عاشقانه انتخاب کنید و به‌آرامی برای هم بخوانید. فراموش نکنید که رمانتیک رفتار کنید. به یکدیگر کارت تبرییک بدهید. بعضی اوقات بودجه بسیار محدود است. حتی ممکن است خرید کارت پستالی ارزان برای کسی که دوستش دراید هم مقدور نباشد. درست کردن کارت برای هم روش ارزانی است. از برنامه‌ی درست کردن کارت در رایانه‌ی خود استفاده یا خودتان به‌سادگی کارت را طراحی کنید. اگر طراحی چنین کارتی بیشا ز توانایی هنری شماست، می‌توانید تکه‌هایی از روزنامه را روی مقوایی بچسبانید یا از گل، برگ‌های خشک‌شده، عکس، ته بلیت، یا هر چیز رمانتیک و معنی‌دار دیگری استفاده کنید. روزی را که برای هردوی شما مناسب باشد انتخاب کنید و به قسمت کارت تبریک فروشگاه محل خود بروید، یا به مغازه‌ی هدیه‌فروشی که کارت پستال‌های عجیب و غریب دارد سری بزنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم
نویسنده
مترجمسارا یوسفی
راویفاطمه کمالی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده روش اقتصادی برای اینکه بگویید دوستت دارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.