معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم

خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم نکاتی به شما یاد می‌دهد که با اجرایی کردن آن‌ها می‌توانید کاری را که دوست ندارید، به شغل رؤیایی‌تان تبدیل کنید. این پادکست یکی از فایل‌های صوتی مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم:

به نظر شما لذت شغلی به چه معنا است؟ اصلاً می‌شود از شغلی که دوستش نداریم لذت ببریم؟ اگر جواب این سؤال‌ها را بدانید تحول عظیمی در شما و مسیر شغلی‌تان ایجاد می‌شود. درواقع هرکسی باید این دست از سؤالات را از خودش بپرسد. پادکست چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم، تلاش کرده تا به صورت موجز و کاربردی این پرسش‌ها را پاسخ بدهد.

هایدی زک (Heidi Zak) مؤسس و مدیرعامل شرکت و برند ThirdLove در این پادکست نکاتی ارزنده بیان کرده که به شما کمک می‌کند در شغل مناسب خود بمانید. او عقیده دارد هر شغلی چیزی برای یاد دادن دارد و برخی از مهارت‌هایی که یاد می‌گیرید، تنها در ادراک شما قابل‌مشاهده هستند. اما اگر ترفندهایی را بدانید می‌توانید با اطمینان هر روز از کاری که می‌کنید لذت ببرید و مهم نیست آن را دوست داشته باشید یا خیر.

در شرایط ناپایدار اقتصادی به‌خصوص در کشور ما پیداکردن شغل موردعلاقه کار واقعاً دشواری است و درصد خیلی کمی از افراد وجود دارند که موفق شده‌اند شغل دلخواه‌شان را پیدا کنند؛ بنابراین باید این مهارت را بلد باشید که از شغلی که دوست ندارید لذت ببرید. این فایل صوتی به شما راه دست‌یافتن به مهارت یادگیری با ذهن باز را آموزش می‌دهد.

با انجام شش راهکار عملی که در این پادکست ارائه شده است، می‌توانید حس بهتری نسبت به شغل و محل کار خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید یاد بگیرید که کمتر به خود سخت بگیرید و شغل کنونی‌تان را به چشم یک سکوی پرتاب به وضعیت ایدئال خود ببینید. در این صورت است که می‌توانید فرصت‌های پیش رویتان را غنیمت شمارید و با ذهنی کاملاً باز پیش بروید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

مجموعهٔ حاضر شامل فایل‌های صوتی بسیار مفید و کاربردی است که موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد. ازجمله موضوعات این مجموعه می‌توان به موفقیت و توسعه فردی، پیشرفت شغلی، سلامتی جسم و روح، روان‌شناسی و آسیب‌شناسی و علم و دانش اشاره کرد. با یادگیری اطلاعات باارزش و مفیدی که در این مجموعه وجود دارند، می‌توانید زندگی خود را تا چندبرابر لذت‌بخش کنید.

کتاب‌های منتشر شده در مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی را متخصصین ایرانی و خارجی ترجمه کرده‌اند. پادکست‌های این مجموعه شامل راهکارهای عملی و قابل‌اجرایی می‌شوند که شما را در موضوعات مختلف ارتقا داده و عادت‌های غلط را از وجودتان پاک می‌کنند. همچنین با کمک راهکارهای آن‌ها می‌توانید عادات مفید و خوب را در زندگی روزمره خود نهادینه کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به دنبال شغل مناسبی هستند و از کاری که می‌کنند هیچ رضایتی ندارند، باید این پادکست را گوش کنند. همچنین این پادکست برای کسانی که دوست دارند در شغل خود پیشرفت کنند و بیشتر از کارشان لذت ببرند مناسب است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم می‌شنویم:

اولین شغل تمام‌وقت من بعد از دانشگاه در یک بانک سرمایه‌گذاری در نیویورک بود. من یک تحلیلگر بیست و یک‌ساله بودم که اولین تجربهٔ خود را در دنیای کسب‌وکار به دست آوردم و اگرچه ممکن بود شغل من در نهایت در جهتی کاملاً متفاوت طی شود، بااین‌حال زمانی که من در آن نقش مشغول کار بودم، فرصت تجربهٔ یادگیری خارق‌العاده‌ای در سطوح مختلف را داشتم. این تجربه شروع لذت شغلی من بود. آن شغل مرا با ساختار کار شرکت‌های بزرگ آشنا کرد. آن کار نحوهٔ عملکرد یک مدیر ارشد تیم کاری را در معرض دید من قرار داد و این مسئله به من آموخت که چگونه شرکتی را اداره کنم و چگونه نباید آن را اداره کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم
نویسنده
مترجممهرنوش گلبازی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم

مجید غفاری
۱۴۰۲/۵/۸
خیلی رو من تاثیرگذار بود. تا قبل خواندن کتاب، فقط به مشکلاتم در محل کارم فکر میکردم و اوضاع بدتر و بدتر میشد. اما امروز برای لذت بردن از شغلم آماده ام
سعیده ب
۱۴۰۰/۸/۱۴
در عین اختصار، مفید بود.
هانیتا
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
بدرد نخور وکوتاه
مجید بایرامی
۱۴۰۱/۸/۱۷
عالی بود
ممنونم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه از شغلی که دوست نداریم لذت ببریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.