معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت
قیمت:
۹۸۰۰ 4900 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت

شاید برای رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری‌تان، کتاب‌های مختلفی در این حوزه مطالعه کرده باشید اما کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت (میکروکتاب) نوشته‌ی آلبرت لزلو بارابسی، قرار است به شما فرمولی جدید و علمی نشان دهد تا براساس آن موقعیت خود را تحلیل کنید و در مسیر پیشرفت قدم بردارید.

درباره میکروکتاب صوتی فرمول:

موفقیت مفهومی جهانی است و به همه انسان‌ها ارتباط دارد. آلبرت لزلو بارابسی در میکروکتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت (The Formula: The Universal Laws of Success) عقیده‌ای کاملاً متفاوت درباره این موضوع دارد. او در این اثر بینشی جدید درباره مفهوم موفقیت ارائه می‌دهد که با دیگر کتاب‌های این حوزه بسیار متفاوت است.

اغلب اوقات انسان‌ها از جمله خود شما کاری را انجام دادید اما در آن پیشرفتی نکردید یا سخت تلاش کردید اما شناخته نشدید. درواقع همه باور دارند که اگر استعدادهایشان با تلاش و پشتکار به عرصه عمل برسد، پیشرفت در انتظارشان است اما بیشتر اوقات متوجه می‌شوید که این روند جواب نمی‌دهد و چرایی آن را نیز نمی‌دانید. بارابسی در کتاب صوتی فرمول به همراه تیمی از محققان خود، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و براساس آن‌ها نشان می‌دهد که چه عاملی باعث شکاف و فاصله میان عملکرد و موفقیت می‌شود.

درواقع قوانین علمی تغییرپذیر نیستند، به این معنا که نمی‌توانید آن‌ها را مطابق اهداف خودتان بازنویسی کنید اما قادر هستید که آگاهی خود را بالا ببرید تا در انتخاب‌های بعدی‌تان آگاهی بیشتری داشته باشید. این موضوع در خصوص قوانین مربوط به موفقیت نیز کاربرد دارد. شما توان تغییر آن را ندارید اما می‌توانید از آن‌ها ‌‌برای تحلیل و بررسی موقعیت مناسب و نامناسب بهره ببرید.

کسب موفقیت به معنای وجود یک فرمول مشخص و تعریف شده برای همه نیست. موفقیت شما ارتباط مستقیمی دارد با عملکردها و محیطی که در آن زندگی می‌کنید و پاداش‌هایی که به خود می‌دهید. اگر از درون احساس کامیابی کنید، در هر زمانی که قرار داشته باشید، به معنای واقعی کلمه پیروز خواهید بود و در جامعه خود به قهرمان تبدیل می‌شوید. البته موفقیت شما باید روی گروه‌های جمعی تاثیر بگذارد.

راز و رمز موفقیت را می‌توانید با ابزارهای علمی کشف کنید و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید، این‌گونه می‌آموزید چه چیزی را می‌توانید ببینید و چه چیزی را نمی‌توانید. نکته مهم‌تر این است که می‌توانید قوانین مختلفی را برای بهبود و پیشرفت در نتایج به کار بگیرید و از این علم برای توصیف داستان‌های موفقیت درباره خودتان استفاده کنید.

بارابسی در کتاب «فرمول» پنج قانون ثابت موفقیت را به همراه مثال‌ها و مصداق‌ها بیان می‌کند و در قسمت نتیجه‌گیری داستان موفقیت آلبرت انیشتین نابغه بزرگ را روایت و نقش این 5 قانون موفقیت را در زندگی او ارزیابی می‌کند.

آلبرت لزلو بارابسی را بیشتر بشناسیم:

یکی از اساتید مشهور در حوزه علوم زیستی و فناوری در جهان، لزلو بارابسی (Barabasi Albert-Laszlo) فیزیک‌دان مجارستانی آمریکایی است. او هم‌اکنون در مرکز زیست‌شناسی دانشگاه نوتردام، دانشگاه شمال شرقی و موسسه دانا فاربر تدریس می‌کند.

آلبرت لزلو بارابسی در طی سال‌ها پژوهش و تدریس افتخارات متعددی را کسب کرده است؛ از جمله:

- عضویت در آکادمی اروپا (2007)
- برنده جایزه FEBS برای زیست شناسی سیستم‌ها. (2005)
- به عنوان یکی از اعضای انجمن فیزیک آمریکا انتخاب شد. (2003)
- بارابسی به عنوان عضو خارجی آکادمی علوم مجارستان انتخاب شد. (2004)
- به دلیل دستاوردهای برجسته علمی در حوزه فناوری و رایانه، انجمن کامپیوتر جان فون نویمان از مجارستان به او به مدال جان فون نویمان را اهدا کرد. (2006)

جملات برگزیده‌ی میکروکتاب صوتی فرمول:

- دراک مهم‌تر از عملکرد است.
- پاداش‌ها می‌توانند نامحدود باشند.
- گاهی اوقات سخت‌کوشی جواب می‌دهد.
- چرا در برخی از مواقع سخت‌کوشی، بی‌فایده است.

نکوداشت‌های میکروکتاب صوتی فرمول:

- بارابسی تصور ما از موفقیت را به طور کلی تغییر خواهد داد! (الکس پنتلن، نویسنده و استاد موسسه تکنولوژی ماساچوست)

- این نه تنها یک پروژه مهم بلکه ضروری است و برای دستیابی و شناخت موفقیت از راه علمی، بارابسی بهترین شخص برای نشان دادن مسیر است. (نسیم نیکلاس طالب، نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز و استاد برجسته مهندسی ریسک در NYU)

- لزلو بارابسی دانشمند خارق العاده‌ و موفقی است و او در کتابش توضیح می‌دهد که همه افراد از کارآفرینان گرفته تا دانشمندان و ورزشکاران و هنرمندان به موفقیت دست می‌یابند. این بینشی بدیع و مفید به شمار می‌رود و با استفاده از انواع تجزیه و تحلیل‌های علمی به طور دقیق این موضوع را شرح می‌دهد. (نیکولاس کریستاکیس و استاد اجتماعی و علوم طبیعی در دانشگاه ییل)

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی فرمول می‌شنویم:

در برخی از کوچه پس‌کوچه‌ها شهر منهتن دیوار نوشته‌های عجیب و غریبی وجود دارد. این دیوار نوشته‌ها همیشه با یک تگِ گرافیتی خاصی به نام سامو (Samo) آغاز می‌شود. مثلا اینگونه نوشته شده بود: «سامو، یکی از شروط مهم در تعلل کردن است».

این دیوار نوشته‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در سال 1979 توسط هنرمند اصلی آن یک بیانیه نهایی برای این نوع از متن‌ها نوشته شد با این عنوان که: «سامو، از بین رفته است».

پشت این دیوار نوشته‌ها اشخاصی حضور داشتند که پُررنگ‌ترین آن‌ها شخصی به نام اَل دیاز «Al Diaz» بود. او علی‌رغم سن کمش، سابقه بسیار خوبی در دیوار نوشته‌های شهر داشت. قبل‌تر از شهرت او، شخصی به نام نورمن مِیلر «Norman Mailer» نقاشی‌های اَل دیاز را در کتابی منتشر کرد و این باعث شد که او بین مردم به عنوان یک هنرمند زیرزمینی شناخته شود.

اَل دیاز معمولا به تنهایی کارهای هنری خود را انجام می‌داد. اما گاهی دوستش با لقب سامو به او کمک می‌کرد. او مدت‌ها این کار را با دوستش انجام داد اما بعد از مدتی با هم دعوا کردند. برای ما همیشه جای سوال است که چرا زوج‌های هنری بعد از مدتی یکدیگر را ترک می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
3 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
8 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
فصل اول: باران سرخ و خلبان فراموش شده
9 دقیقه
فصل دوم: گرند اسلم (Grand Slam) و دیپلم‌های کالج
10 دقیقه
فصل سوم: دستشویی دو میلیون دلاری
7 دقیقه
فصل چهارم: هر بطری چقدر ارزش دارد؟
9 دقیقه
فصل پنجم: سوپراستارها و قوانین قدرت
8 دقیقه
فصل ششم: بچه گربه انفجاری و عروسک‌های خیمه‌شب بازی
7 دقیقه
فصل هفتم: گوش‌های شنونده
7 دقیقه
فصل هشتم: کمی رایج، کمی خلاقانه و کمی هم ناراحت کننده
6 دقیقه
فصل نهم: الگوریتمی که مورد توجه یک دانشمند قرار گرفت
11 دقیقه
فصل دهم: خطای انیشتین
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۹۸۰۰ 4900 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت

Hossein Nik siyar
۱۴۰۰/۱/۱۱
برای همه چیز فرمولی نیست
اما اصولی هست
موفقیت هم اصول‌هایی داره که توی این کتاب با صدای رسا و لحن شیوا بیان شده
پیشنهاد می‌کنم حتما مطالعه بفرمایید
بامید دستیابی به اصول و فرمول‌های موفقیت برای رسیدن به اهداف و رویاها در قرن جدید
با تشکر از کتابراه
هومن محمودی
۱۴۰۱/۲/۲۵
این کتاب با کتابهای دیگر موفقیت متفاوت هست و موفقیت رو بر اساس شواهد علمی و بررسی یک big data بررسی می‌کنه. برای درک مطالب کتاب باید با حوصله و در بعضی قسمتها چند بار خوانده بشه.
البته میکروکتاب صوتی اون متاسفانه در چندین قسمت دارای اشتباه هست.
عرفان رمضان نژاد
۱۴۰۱/۱/۲۷
کتاب فرمول قدم به قدم به شما میگه چیکار کنید تا به موفقیت برسی
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۰/۶
یک کتاب عالی روانشناسی موفقیتی که حال دلتون رو خوب میکنه
Shirin Malekpoosh
۱۴۰۰/۷/۲۷
بسیار عالی و پر کاربد در زندگی
Darya zamani
۱۴۰۰/۲/۲۵
نظرم عوض شد یبار دیگ گوش دادم کتاب بدی نبود
مریم مرادی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
کتابیه که واقعا ارزش چند بار خوندن داره
امیر اسدی
۱۴۰۲/۷/۱
خیلی کمکم کرد خیلی عالی بود
علیرضا نجارزادگان
۱۴۰۱/۹/۱۶
کتاب کوتاه و مفیدی بود
بهداد اوریشی
۱۴۰۰/۱۱/۳
عالی بود عالی امید وارم ادامه دار باشه
Sohrab Sayyahi
۱۴۰۰/۶/۳
بد نیست ولی اونقدر جذاب هم نیست
ابولفضل ترکمان
۱۴۰۱/۸/۱۱
خیلی کلی گویی کرده
امیر مدحی
۱۴۰۰/۲/۱۶
چرت بود و کسل کننده
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.