معرفی و دانلود خلاصه کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت

عکس جلد خلاصه کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت

آلبرت لزلو بارابسی در میکروکتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت، با زبانی ساده و کاربردی به بیان 5 قانون اصلی موفقیت می‌پردازد؛ قوانینی که باعث قرار گرفتن شما در دسته‌ی افراد موفق و برتر خواهد شد.

موفقیت مفهومی جهانی است و به همه ما ارتباط دارد. آلبرت لزلو بارابسی در میکروکتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت (The Formula The Universal Laws of Success) عقیده‌ای کاملاً متفاوت درباره موفقیت دارد. او در این اثر اطلاعاتی ارائه می‌دهد که متفاوت از آن چیزی است که در کتاب‌های موفقیت دیگر خوانده‌اید.

قوانین علمی تغییرپذیر نیستند، به این معنا که نمی‌توانید آن‌ها را مطابق اهداف خودتان بازنویسی کنید. اما قادر هستید که آگاهی خود را بالا ببرید تا در انتخاب‌های بعدیتان آگاهی بیشتری داشته باشید. این موضوع در خصوص قوانین مربوط به موفقیت کاربرد دارد. شما قادر به تغییر آن‌ها نیستید؛ اما می‌توانید از آن‌ها ‌‌برای تحلیل و بررسی موقعیت مناسب و نامناسب بهره ببرید.

کسب موفقیت به معنای وجود یک فرمول مشخص و تعریف شده برای همه نیست. موفقیت شما ارتباط مستقیمی دارد با عملکردها و محیطی که در آن زندگی می‌کنید و پاداش‌هایی که به خود می‌دهید. اگر از درون احساس کامیابی کنید، در هر زمانی که قرار داشته باشید، به معنای واقعی کلمه پیروز خواهید بود و در جامعه خود به قهرمان تبدیل می‌شوید. البته موفقیت شما باید روی گروه‌های جمعی تاثیر بگذارد.

راز و رمز موفقیت را می‌توانید با ابزارهای علمی کشف کنید و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید، این‌گونه می‌آموزید چه چیزی را می‌توانید ببینید و چه چیزی را نمی‌توانید. نکته مهم‌تر این است که می‌توانید قوانین مختلفی را برای بهبود و پیشرفت در نتایج به کار بگیرید و از این علم برای توصیف داستان‌های موفقیت درباره خودتان استفاده کنید.

بارابسی در این کتاب پنج قانون ثابت موفقیت را به همراه مثال‌ها و مصداق‌ها بیان می‌کند و در قسمت نتیجه‌گیری داستان موفقیت آلبرت انیشتین نابغه بزرگ را روایت و نقش این 5 قانون موفقیت را در زندگی او ارزیابی می‌کند.

جملات برگزیده‌ی کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت:

- گاهی اوقات سخت‌کوشی جواب می‌دهد.
- چرا در برخی از مواقع سخت‌کوشی، بی‌فایده است.
- پاداش‌ها می‌توانند نامحدود باشند.
- ادراک مهم‌تر از عملکرد است.

آلبرت لزلو بارابسی را بیشتر بشناسیم:

آلبرت لزلو بارابسی (Albert Laszlo Barabasi) فیزیکدان مجارستانی است. او در مرکز زیست‌شناسی در دانشگاه نوتردام به عنوان مدیر و استاد برجسته بخش تحقیقات شبکه در موسسه دانا فاربر «Dana-Farber» مشغول به کار است. آلبرت با نوشتن کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت مخاطبان زیادی را جذب خود کرد.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت می‌خوانیم:

در برخی از کوچه پس‌کوچه‌ها شهر منهتن دیوار نوشته‌های عجیب و غریبی وجود دارد. این دیوار نوشته‌ها همیشه با یک تگِ گرافیتی خاصی به نام سامو (Samo) آغاز می‌شود. مثلا اینگونه نوشته شده بود: «سامو، یکی از شروط مهم در تعلل کردن است».

این دیوار نوشته‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در سال 1979 توسط هنرمند اصلی آن یک بیانیه نهایی برای این نوع از متن‌ها نوشته شد با این عنوان که: «سامو، از بین رفته است».

پشت این دیوار نوشته‌ها اشخاصی حضور داشتند که پُررنگ‌ترین آن‌ها شخصی به نام اَل دیاز «Al Diaz» بود. او علی‌رغم سن کمش، سابقه بسیار خوبی در دیوار نوشته‌های شهر داشت. قبل‌تر از شهرت او، شخصی به نام نورمن مِیلر «Norman Mailer» نقاشی‌های اَل دیاز را در کتابی منتشر کرد و این باعث شد که او بین مردم به عنوان یک هنرمند زیرزمینی شناخته شود.

اَل دیاز معمولا به تنهایی کارهای هنری خود را انجام می‌داد. اما گاهی دوستش با لقب سامو به او کمک می‌کرد. او مدت‌ها این کار را با دوستش انجام داد اما بعد از مدتی با هم دعوا کردند. برای ما همیشه جای سوال است که چرا زوج‌های هنری بعد از مدتی یکدیگر را ترک می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: باران سرخ و خلبان فراموش شده
قانون اول
فصل دوم: گرند اسلم (Grand Slam) و دیپلم‌های کالج
فصل سوم: دستشویی دو میلیون دلاری
قانون دوم: عملکرد می‌تواند محدود باشد اما برای موفقیت انتهایی وجود ندارد
فصل چهارم: هر بطری چقدر ارزش دارد؟
فصل پنجم: سوپراستارها و قوانین قدرت
قانون سوم: ترکیب موفقیت قبلی و شایستگی نتیجه‌اش موفقیت آتی خواهد بود.
فصل ششم: بچه گربه انفجاری و عروسک‌های خیمه‌شب بازی
فصل هفتم: گوش‌های شنونده
قانون چهارم: «موفقیت تیمی به تعامل نیاز دارد، اما هر فردی به خاطر دستاوردهای یک گروه است که به موفقیت می‌رسد»
فصل هشتم: کمی رایج، کمی خلاقانه و کمی هم ناراحت کننده
فصل نهم: الگوریتمی که مورد توجه یک دانشمند قرار گرفت
قانون پنجم: می‌توانیم با پشتکار به موفقیت برسیم
فصل دهم: خطای انیشتین
نتیجه‌گیری
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت
نویسنده
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات167
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت

سروش بنایی
۱۴۰۰/۸/۳۰
شاید از نظری بعضیها موفقیت تنها به تلاش بسیار محقق میشه که متاسفانه اینطور نیست واین کتاب به نظر من یکی از عوامل مهم از عوامل‌های موفقیت رو عنوان میکنه، ممنون از کتابراه.
elahe. d
۱۴۰۰/۶/۱۵
کتاب نسبتا خوب و روان و راحتی هستش تو این کتاب نویسنده سعی داره که با بررسی آمار یک فرمول موفقیت همگانیو ارائه بده
امیر محمدی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کتاب خوبیه، اما اولش حوصله آدمو سرمیبره، به نظر من کتابی خوبه که زود بره سر اصل مطلب
رضا امیرنژاد
۱۴۰۱/۶/۷
بیسار کتاب عالی، خدایاشکرت که این کتاب رو در اختیار دارم❤
Mahdi Hashmi
۱۴۰۰/۹/۲۷
کتاب عالی‌ای بود. ممنون از کتابراه
الهام صادقی
۱۴۰۰/۲/۱۶
جالب نبود خسته کننده بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت

برای دریافت خلاصه کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.