معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟
قیمت:
۵۰۰۰ 3500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟

آماده شدن برای سخنرانی یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از ارائه دادن یک سخنرانی مؤثر است. مهرنوش گلبازی در خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟ نکات مفیدی را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟

شما مدیر مدرسه هستید و می‌خواهید در برنامه‌ی صبحگاه برای دانش‌آموزانتان سخنرانی کوتاهی ارائه دهید. شما مدیر یک شرکت بزرگ هستید و قصد دارید در سالگرد تأسیس سازمانتان حرف‌های مهمی را در مقابل تعداد بسیاری از کارمندانتان بیان کنید. شما می‌خواهید بیانیه‌ی اعتراضی خود را در حضور عموم مردم با صدایی رسا و بلیغ اعلام کنید. برای همه‌ی این کارها به چه چیزی نیاز دارید؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟ همه‌ی آن چیزی را که برای ارائه‌ی یک سخنرانی بی‌نقص نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

سخنرانان موفق برای هر ثانیه از ارائه‌ی خود برنامه‌ریزی دارند. آن‌ها حتی می‌دانند در کدام قِسم از صحبتشان باید سکوت کنند و منتظر واکنش مخاطبان خود باشند. جای تعجب نیست که وقتی از این سخنرانان خواسته می‌شود در ملأ عام صحبت کنند، تنها دغدغه‌شان این است که «چگونه می‌توانم سخنرانی‌ام را در فشرده‌ترین حالت ممکن برگزار کنم؟» چرا که آن‌ها خوب می‌دانند یکی از بزرگترین آفت‌های سخنرانی این است که مدت زمان زیادی به طول بینجامد و مخاطبان خود را ملول و کسل کند.

آماده‌سازی خود برای مقابله با اضطراب حین سخنرانی، کاری است که حتی حرفه‌ای‌ترین سخنرانان نیز آن را انجام می‌دهند. مهرنوش گلبازی در خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟ گزیده‌ای از راهکارهای سایت هاو کن یو را برای ارائه‌ی یک سخنرانی عالی گردآوری و ترجمه کرده است. این خلاصه کتاب صوتی به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا منتشر شده و آن را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قرار است به‌زودی در حضور دیگر افراد به ارائه‌ی یک سخنرانی بپردازید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟ می‌شنویم

اکنون که سخنرانی و یا طرح کلی آن را نوشته‌اید، وقت آن است که شروع به تمرین و تکرار آن با صدایی بلند کنید. کاملاً طبیعی است. اگر در ابتدا سعی کنید نوشته‌های خود را خط به خط بخوانید، به‌مرور و با تمرین و تکرار بهتر خواهید شد و دیگر کمتر به نوشته‌های خود نگاه خواهید کرد.

آنچه که در حال انجام آن هستید، رسیدن به چهارچوب این کار و داشتن حس سخنرانی است. اگر کل متن سخنرانی خود را نوشته‌اید، درحالی‌که مشغول تمرین آن هستید کار ویرایش را نیز شروع کنید و این کار را به‌راحتی انجام دهید. یعنی اگر احساس کردید قسمتی نیاز به تغییر دارد شک نکنید و آن را تغییر دهید. افراد هنگامی که با صدای بلند متن نوشته‌شده‌ی خود را می‌خوانند، متوجه می‌شوند آنچه که نوشته‌اند نیازمند تغییر و ویرایش است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟
نویسنده
مترجممهرنوش گلبازی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ 3500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟

تکتم رضایی
۱۴۰۲/۸/۶
نکات خوبی در زمان کوتاه بیان شده که به نظر من مفید بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.