معرفی و دانلود کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت
قیمت:
79000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت

کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت نوشته آلبرت لزلو بارابسی، قوانینی برای دستیابی به موفقیت با استفاده از روش‌های علمی و آماری به شما ارائه می‌کند. این راهکارها با چیزهایی که تا به حال شنیده‌اید بسیار متفاوت است.

آلبرت لزلو بارابسی (Albert Laszlo Barabasi) در کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت (The Formula The Universal Laws of Success) نظریه‌ای کاملاً متفاوت درباره موفقیت دارد. او در این اثر حرف‌هایی ورای آنچه در کتاب‌های رایج خودیاری و موفقیت وجود دارد ارائه می‌دهد. حرف‌هایی که نه تنها تا به حال نشنیده‌اید، بلکه خلاف آن چیزی است که شنیده‌اید و می‌شناسید.

قوانین علمی قابل تغییر نیستند، به این معنا که نمی‌توان آن‌ها را مطابق با اهداف خود، تغییر داد و بازنویسی کرد. اما شما می‌توانید از آگاهی خود درباره آن‌ها بهره ببرید تا انتخاب‌های بعدی‌تان با آگاهی بیشتری همراه باشد و از دنیایی که برای خود می‌سازید نهایت استفاده را کنید. این موضوع در خصوص قوانین مربوط به موفقیت کاربرد دارد. شما نمی‌توانید آن‌ها را تغییر دهید، اما می‌توانید از آن‌ها برای ارزیابی موقعیت مناسب یا نامناسب استفاده کنید.

راز و رمز موفقیت را می‌توانید با ابزارهای علمی کشف کنید و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید، این‌گونه می‌آموزید چه چیزی را می‌توانید ببینید و چه چیزی را نمی‌توانید. نکته مهم‌تر این است که می‌توانید قوانین مختلفی را برای بهبود و پیشرفت در نتایج به کار بگیرید و از این علم می‌توانید برای توصیف داستان‌های موفقیت درباره خودتان استفاده کنید.

بارابسی در این کتاب پنج قانون ثابت موفقیت را به همراه مثال‌ها و مصداق‌ها بیان می‌کند و در قسمت نتیجه‌گیری داستان موفقیت آلبرت انیشتین نابغه بزرگ را روایت و نقش این 5 قانون موفقیت را در زندگی او ارزیابی می‌کند.

جملات برگزیده‌ کتاب صوتی فرمول، قوانین جهانی موفقیت:

- موفقیت مربوط به «شما» نیست؛ بلکه مربوط به «ما» است.
- موفقیت شما، به شما و عملکردتان مربوط نیست. بلکه به ما و نحوه برداشت ما از عملکردتان مربوط است. یا ساده‌تر بگوییم؛ موفقیت مربوط به خود شما نیست، بلکه مربوط به «ما» است.
- عملکرد باعث موفقیت می‌شود، اما وقتی عملکرد را ‌نمی‌توان سنجید، شبکه‌ها باعث موفقیت می‌شوند.
- عملکرد محدود است؛ اما موفقیت نامحدود.
- اگرچه موفقیت تیمی نیازمند تنوع و تعامل است؛ اما هر شخصی، به خاطر دستاوردهای گروه است که مشهور می‌شود.
- با پشتکار، در هر زمانی می‌توانیم موفق شویم.

در بخشی از کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت می‌شنویم:

در اتاق تست مزه، شیشه‌های ناب زیر نور مهتابی می‌درخشند. بطری‌های شراب روی میزهایی که گروه داوران اطرافش ایستاده‌اند، منظم چیده شده‌اند. تعدادی از بطری‌های شماره‌گذاری شده در کیسه‌های پلاستیکی پوشیده شده‌اند تا برچسب‌های زیبای آن‌ها ‌معلوم نشود. در هر صورت، شراب‌ها که بی‌نام‌ونشان درون لیوان‌های شیشه‌ای ریخته‌اند زیبا هستند. شراب‌ها که طلایی یا قرمز تیره یا کهربایی کمرنگ بودند، فضای بی‌روح اتاق را شاد می‌کنند. داوران قبل از بو کشیدن رایحه و مزه کردن آن‌ها، بطری‌ها را بلند می‌کنند و می‌چرخانند تا آن‌ها ‌را بررسی کنند. وقتی زبان آن‌ها ‌طعم شراب‌ها را می‌چشد، پیشانی‌شان چروک می‌افتد. آن‌ها ‌توی دفترچه‌هایشان علامت می‌زنند و نوشته‌هایی یادداشت می‌کنند. گاهی اوقات دو بار آن‌ها را ‌می‌چشند. ‌با این حال، شغل آن‌ها ‌به گونه‌ای است که با حساسیت علمی به آن توجه می‌کنند.

این دنیایی است که باب هاجسان به خوبی آن را می‌شناسند. وی شراب‌سازی است که در اواخر شصت‌سالگی‌اش به سر می‌برد. صدای لطیفی دارد. ریش‌هایش سفید و کوتاه است و عینکش قاب نازکی دارد. بیشتر شبیه استاد دانشگاه است؛ البته زمانی واقعا استاد بوده است. هاجسان که صاحب تاکستانی در کالیفرنیا و بازنشسته شغل اقیانوس‌شناسی است، از نتایج معمولا گیج کننده‌ای که شراب‌های او در رقابت‌ها می‌گرفتند شوکه بود. شراب زینفاندل او سال 93 مدال طلای یکی از رقابت‌ها را از آن خود کرد اما در رقابتی دیگر مردود شد. برخی از هیئت داوران شراب‌های قرمزش را رد کردند و برخی دیگر آن‌ها ‌را تحسین کردند. او که گیج بود تصمیم گرفت تا خودش داور مسابقات شود. اما این تجربه هم برایش نتیجه‌ای در بر نداشت و باز هم از این نتایج سر در نیاورد. او معمولا در می‌یافت که شراب شاردونه‌ی مورد علاقه او به ندرت به مرحله نهایی راه می‌یابد، یا اینکه شراب مرلو که چندان مورد توجه قرار نداشت، جایزه اول را می‌برد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
مقدمه
43 دقیقه
بارون سرخ و خلبان تک شاخ فراموش شده
39 دقیقه
قانون اول
51 دقیقه
دستشویی دو میلیون دلاری
53 دقیقه
قانون دوم
54 دقیقه
سوپراستارها و قوانین قدرت
58 دقیقه
قانون سوم
61 دقیقه
گوش شنونده
50 دقیقه
قانون چهارم
57 دقیقه
الگوریتمی که دانشمند نادیده گرفته شده، آن را یافت
50 دقیقه
قانون پنجم
34 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت
نویسنده
مترجمحامد رحمانیان
راویحسین غلامی
ناشر صوتی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
79000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت

Hamid Mahdian
۱۳۹۹/۲/۲۵
کتاب خیلی خیلی کاربردی بود. در رابطه با آموزش‌هایی در راه رسیدن به موفقیت هست البته از نوع جدید و شاید بشه گفت علمی‌تر که برای این دست کتاب‌ها کمی ممکنه زیادی یا عجیب باشه، اما البته از نظر من خیلی هم کاربردی هستش و ازینکه نویسنده برای نوشتن کتاب با تیم تحقیقاتی خودش بسیاری از کتب و مراجع مربوط به موضوع کتاب و همینطور داستانهای واقعی در رابطه با موفقیت انسانهای معروف و در بعضی‌ جاهای کتاب هم انسان‌های ناشناس رو جمع‌آوری کرده به‌نظرم کاری نیست که بشه نادیده گرفت. در رابطه با خود کتاب هم باید بگم برای مخاطبینی که ازین دست کتاب‌ها یعنی حوزه انگیزشی و موفقیت میخونن حتمن ازین کتاب و نحوه نگارش و همچنین صدای گوینده لذت میبرن و باید بدونید این کتاب خیلی جاها تو دنیا ازش تقدیر شده و جزو کتابهای خاص و واقعا خواندنی این حوزه هستش و حتمن براش وقت بگذارین و مطمئن باشید نه حوصله سربره و نه بی‌سرو ته، بلکه با مفهوم و نتیجه گیری باورنکردنی و جدیدی روبرو میشید. مرسی
علی صوفی
۱۴۰۳/۱/۷
نوسنده کتاب که یک دانشمند داده و شبکه می‌باشد با تحلیل داده‌ها و شبکه‌های افراد موفق به نتایجی دست یافته که مهمترین آن‌ها همان شبکه سازی‌های پیچیده بین افراد مختلف است. به عبارتی مهمترین عامل موفقیت بستگی به شبکه افرادی دارد که یک فرد در آن قرار دارد. با توجه به محدودیت ذاتی انسان هر کسی تا حدی به می‌تواند مهارت دست یابد و پس از آن محدودیت اجازه پیشرفت بیشتری نمیدهد. پس وقتی به حد نهایی یک مهارتی رسیدید بیشتر از آن برای بیشتر پیشرفت کردن وقت نگذارید و در عوض به فکر شبکه سازی قوی باشید. ۳ قانون دیگر هم معرفی شده که پیشنهاد میدم برای بهتر درک کردن مطالعه بفرمایید. خواندن کتاب خالی از لطف نیست و با کتاب‌های موفقیت معمول کمی متفاوت است. خواندن آن را پیشنهاد می‌کنم. شاد باشید
شهلا دانشور
۱۴۰۰/۷/۲
شاید از نظر برخی دوستان در کتاب بیش از حد مثال و نمونه ذکر شده باشد، اما تمامی اونها یک نگاه ویژه به خواننده میده و موجب درک بهتر منظور نویسنده میشه. از نظر من کتاب مفیدی هست و ارزش مطالعه دارد.
مرتضی نادری
۱۴۰۱/۶/۷
بسیار عالی و آگاهی بخش. موفقیت از نگاه یک فیزیکدان و به روش‌های کاملا علمی مبتنی بر علم شبکه مورد بررسی قرار گرفته ولی با این حال بسیار الهام بخش و انگیزه بخش است.
saeed heydari
۱۴۰۰/۱۲/۴
این کتاب انتظاری را که ازش داشتم برآورده نکرد.
توضیحات خیلی اضافه داره و توی خوندنش سردرگم میشه آدم.
همون فصل آخر یعنی نتیجه گیری را که بخونی کافیه.
رابین جزایری
۱۳۹۹/۲/۳۰
کتاب مفید و جذابی است. به مدیران بازاریابی و فروش، برندسازان، فرنچایزرها و تحلیلگران کسب و کار آن را توصیه می‌کنم
babak varasteh
۱۴۰۰/۱۰/۷
خیلی عالی و امیدوار کننده هست متن این کتاب و بسیاری از باورهای غلط رو تصحیح میکنه در ذهن. خوشحالم که صوتیش هم اومد.
mahdi mirmohammad
۱۳۹۹/۸/۲۴
کتاب خوبی است. البته بسیار حاشیه پردازی میشود که تمرکز روی موضوع را کم میکند.
هادی جمالی
۱۳۹۹/۳/۹
کتاب تفکر اینجانب را در تصمیم گیری در مسائل آتی بهبود کرد
سید لقمان احمدی
۱۳۹۹/۴/۲۳
خلاصه کتاب رو هم داشته باشید کافیه.
Jalil Rezayi
۱۳۹۹/۴/۱۳
من خلاصه‌اش رو تو یه پادکست شنیدم واقعا جالب بود
mojgan asadi
۱۴۰۰/۷/۱۴
کتاب عالیه. خیلی از سولاتم‌ رو‌ جواب داد
سعید قربانپور
۱۴۰۰/۵/۹
بسیار کتاب کاربردی هست و از گوش دادنش نهایت لذت رو میشه برد
مسعود احمدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
بسیار کتاب خوبی بود با دقت گوش بدید
آرش برون
۱۴۰۲/۶/۲۶
راستش انتظار بیشتری از این کتاب داشتم.
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی فرمول: قوانین جهانی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.