معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟

برایان کلارک در خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟ به اهمیت مرجعیت در بازاریابی می‌پردازد. او با توضیح مفهوم مرجعیت،‌ مرجعیت در تولید محتوا و مرجعیت آنلاین، راز موفقیت در بازاریابی محتوایی را با شنوندگان در میان می‌گذارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟

مهم‌ترین امری که در بازاریابی محتوا اهمیت دارد میزان اعتماد مخاطب به تولیدکننده‌ی محتوا است. برایان کلارک (Brian Clark) در خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟ با اشاره به اهمیت جلب اعتماد مخاطب، از مفهوم مرجعیت سخن می‌گوید. مرجعیت برای او به معنای اعتباری است که تولیدکننده‌ی محتوا نزد مخاطب خود، در شبکه‌های اجتماعی و در موتورهای جست‌وجو دارد.

اگر تولیدکننده‌ی محتوا اعتمادبه‌نفس و اطلاعات کافی را در مورد موضوع محتوا نداشته باشد نمی‌تواند مرجعیت خود را تثبیت کند. انتشار توصیه‌های نامناسب یا تأکید بر کالاهای بی‌کیفیت باعث می‌شود مرجعیت محتوا از بین برود. برایان کلارک در خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد مرجعیت را حاصل گردآوری بهترین اطلاعات برای کمک به خود و دیگران تعریف می‌کند. از نظر او پیش از تبدیل‌ شدن به مرجع باید استراتژی محتوایی مناسبی اتخاذ کنیم. استراتژی محتوایی باید بر اساس نوع مرجعیتی که مدنظر داریم طراحی شود.

مردم به کسانی که تخصص و مرجعیت دارند احترام می‌گذارند. همین مسئله باعث می‌شود که برایان کلارک کسب مرجعیت را از مسائل تأثیرگذار در بازاریابی محتوایی بداند. از نظر او باید به‌جای ادعای مرجعیت، شرایطی ایجاد کنیم که مرجعیت ما خود به نمایش گذاشته شود. این‌گونه همچنان که احترام بیشتری کسب می‌کنیم می‌توانیم طرفدارها را به مشتری تبدیل کنیم.

مرجعیت تنها به انسان‌ها محدود نمی‌شود. وب‌سایت‌ها، صفحه‌های مجازی و شبکه‌های تلویزیونی نیز برای تبدیل‌شدن به مرجع تلاش می‌کنند. به همین دلیل است که موتور جست‌وجوی گوگل سازوکار خاصی را برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در نظر گرفته است. گوگل مرجعیت خود به‌عنوان یک موتور جست‌وجو را از ارائه‌ی فهرستی از وب‌سایت‌های مرجع کسب می‌کند. اگر گوگل نتواند محتواهای مرجع را رتبه‌بندی و ارائه کند، مرجعیت خودش زیر سؤال می‌رود. برایان کلارک با اشاره به چگونگی رتبه‌بندی مرجعیت در گوگل، اهمیت سئو (SEO) یا بهینه‌سازی موتور جست‌وجو در تولید محتوا را پررنگ می‌کند.

برایان کلارک در خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟ توضیح می‌دهد که اگر قصد به وجود آوردن مرجعیت آنلاین دارید باید تبدیل به مرجعی شوید که دیگران محتواهای آن‌ها را در صفحات خود نقل‌قول می‌کنند. او راه‌کارهای مناسبی برای تبدیل‌ شدن به مرجع ارائه می‌دهد. گفتنی است این کتاب صوتی با ترجمه‌ی موعود کوهکن و با صدای مهدی سعادتی توسط انتشارات کلید آموزش تهیه و تولید شده است.

خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این خلاصه کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث تولید محتوا، بازاریابی و سئو نکات آموزنده‌ای دارد.

با برایان کلارک بیشتر آشنا شویم

برایان کلارک نویسنده، جهانگرد و کارآفرین آمریکایی است. او بنیان‌گذار وب‌سایت کپی‌بلاگر (Copyblogger) در زمینه‌ی بازاریابی محتوا است. برایان کلارک چندین وب‌سایت مهم دیگر در ارتباط با تولید محتوا و شغل‌های فریلنس ایجاد کرده و با آژانس‌های بازاریابی محتوا به‌عنوان متخصص سئو همکاری می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟ می‌شنویم

پیش از آنکه بتوانید حداقلی از مخاطب‌ها را گرد هم بیاورید که از طریق آن خودتان یا برندتان را تبدیل به یک مرجع آنلاین کنید باید کارهای زیادی انجام بدهید. وقتی به حداقل مناسبی از مخاطبان دست پیدا کنید در مسیر درستی قرار می‌گیرید. در این مرحله است که قدرت واقعی رسانه‌های اجتماعی و رابطه‌ی مستقیم با مخاطب‌ها واقعاً تأثیر خودش را نشان می‌دهد.

از کجا می‌دانید که به جمعیت حداقلی پایدار مخاطب‌ها دست پیدا کرده‌اید؟ شما وقتی به جمعیت حداقلی مخاطب‌های خودتان دست پیدا می‌کنید که از نظرات ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی و اخبار سایت‌های رسانه‌های اجتماعی به‌اندازه‌ی کافی بازخورد دریافت می‌کنید تا محتوای خود را تغییر بدید و آن را برای خدمت‌رسانی بهتر به مخاطب‌ها متحول کنید. شما مخاطب‌های خودتان را به‌صورت ارگانیک و طبیعی با نرخ خیلی بالایی افزایش می‌دهید که نتیجه‌ی به اشتراک‌گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی است و این موضوع نتیجه‌ی فعالیت اعضای کنونی و رسانه‌های بیشتری است که از این طریق کسب کردید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چه چیزی باعث می‌شود بازاریابی محتوایی موثر باشد؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.