معرفی و دانلود کتاب صوتی بازی بلند مدت: تفکر بلند مدت در دنیایی کوتاه مدت

عکس جلد کتاب صوتی بازی بلند مدت: تفکر بلند مدت در دنیایی کوتاه مدت
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازی بلند مدت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازی بلند مدت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازی بلند مدت: تفکر بلند مدت در دنیایی کوتاه مدت

بسیاری از اوقات سبک زندگی پرمشغله، انسان‌های دنیای امروز را در خود غرق می‌کند. دوری کلارک در کتاب صوتی بازی بلند مدت دلیل این غرق شدن را فراموش کردن اهداف بلندمدتی می‌داند که تعهد به آن‌ها از ضروریات یک زندگی موفق است. این کتاب که از پرفروش‌ترین‌های وال استریت ژورنال به‌شمار می‌رود، در ارتباط با ایجاد و حفظ تفکر راهبردی در زندگی شخصی و حرفه‌ای نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی بازی بلند مدت

اکثر شرکت‌های دنیا، وفاداری و بهره‌وری کارمندان خود را براساس مدت زمان حضورشان در محل کار و درواقع ساعت‌های کاری آن‌ها می‌سنجند. مدیران این شرکت‌ها تصور می‌کنند هرچه این ساعت‌ها بیشتر باشد، آن کارمند هم برای شرکت مفیدتر خواهد بود. علاوه‌‌بر مدیران، گاهی خود افراد هم در ارزیابی درباره‌ی خودشان، با چنین معیارهایی قضاوت می‌کنند. اما به اعتقاد دوری کلارک (Dorie Clark) در کتاب صوتی بازی بلند مدت (The Long Game) به‌طور واضح چنین برداشت‌هایی اشتباه و دور از واقعیت است.

آنچه میزان واقعی بهره‌وری و در نتیجه رسیدن به موفقیت را تعیین می‌کند، کمیت کار ما نیست؛ بلکه نسبتی است که هر فرد میان تک‌تک کارهای خود با اهدافش برقرار می‌کند. در گزارش‌هایی که دوری کلارک در کتاب صوتی بازی بلند مدت در اختیار ما می‌گذارد، اغلب رهبران موفق با همین شیوه به جایگاه فعلی‌شان دست یافته‌اند. این افراد هیچ‌گاه در کارها و وظایف روزانه غرق نشده‌‌اند؛ بلکه همیشه تلاش کرده‌اند تا با دیدی کلی و آگاهانه به کارها نگاه کنند و برای سنجش خود زمان بگذارند.

دوری کلارک در کتاب صوتی بازی بلند مدت، تجربیات مهم زندگی خود را صادقانه با مخاطبانش در میان می‌گذارد. او از روزهایی می‌گوید که در شرایط دشواری به‌سر می‌برده و هر لحظه در معرض خطر تسلیم شدن و دست برداشتن از تلاش قرار داشته است. اما تسلط و تمرکز خود را از دست نداده و با طراحی یک استراتژی بلندمدت، آرام‌آرام شبکه‌ای قوی از روابط میان‌فردی برای خود ساخته و با تکیه بر همان شبکه، به موفقیت‌های بزرگ و چشم‌گیری دست یافته است.

کتاب صوتی بازی بلند مدت با عنوان فرعی تفکر بلند مدت در دنیایی کوتاه مدت را نشر صوتی رادیو گوشه با صدای علی خسروی و براساس ترجمه‌ی اکبر درویشی، در بخش گوشه‌ی توسعه‌ی فردی و روان‌شناسی خود منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی کتاب را نیز انتشارات میلکان به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی بازی بلند مدت

  • یکی از بهترین کتاب‌های سال در حوزه‌ی کسب‌وکار و مدیریت به انتخاب Charter
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های وال استریت ژورنال

نکوداشت‌های کتاب صوتی بازی بلند مدت

  • کتاب دوری کلارک به ما کمک می‌کند یک نوع زندگی جذاب و پرمعنا را که همیشه به دنبالش بوده‌ایم، بسازیم. (فوربز)

  • افراد کمی هستند که تفکر استراتژیک را به خوبیِ دوری کلارک بفهمند. (Inc. magazine)

  • سابقه‌ی غنی و متنوع دوری کلارک به‌عنوان یک روزنامه‌نگار برتر، فارغ‌التحصیل‌شده از کالج در هجده‌سالگی، مشاور کمپین انتخاباتی، مستندساز و... او را در جایگاه منحصربه‌فردی قرار می‌دهد که بتواند به دیگران توصیه کند چطور به آنچه می‌خواهند دست یابند. (نشریه‌ی Civil Engineering)

  • کتاب بازی بلند مدت که تابه‌حال بهترین کتاب دوری کلارک بوده است، مملو از توصیه‌هایی است که با تجربه‌های دشوار و فراوان به دست آمده‌اند. این کتاب همان چیزی است که خیلی از ما، دقیقاً در همین زمان به آن احتیاج داریم. (ست گوین، نویسنده‌ی کتاب این است بازاریابی!)

کتاب صوتی بازی بلند مدت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی بازی بلند مدت، استراتژی‌های مهم و ضروری برای رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با دوری کلارک بیشتر آشنا شویم

دوری کلارک یک نویسنده‌ی آمریکایی و استاد دانشکده‌ی بازرگانی دانشگاه دوک است. او نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش و مشهور در حوزه‌ی کسب‌وکار و موفقیت است. دوری کلارک به افراد و کمپانی‌های مختلف کمک می‌کند تا در این جهان پرهیاهو، ایده‌های خود را به گوش مخاطبانشان برسانند. او به‌عنوان یکی از پنجاه صاحب‌نظر برتر دنیای امروز در حوزه‌ی تجارت و کسب‌وکار معرفی شده است. نیویورک تایمز دوری کلارک را «متخصص خودسازی و کمک به دیگران برای تغییر دادن زندگی‌شان» نامیده است. کتاب‌های «بازآفرینی شما»، «متقاعد کردن دیگران» و «تفکر استراتژیک» ازجمله آثار منتشرشده از دوری کلارک هستند.

در بخشی از کتاب صوتی بازی بلند مدت: تفکر بلند مدت در دنیایی کوتاه مدت می‌شنویم

نمی‌شود همه‌ی کارها را یک‌دفعه انجام داد؛ خیلی واضح است. اما خیلی از حرفه‌ای‌های بااستعداد در تله‌‌ای گیر می‌کنند. آن‌ها فعالیت یا کاری که در آن ماهرند را انتخاب می‌کنند و تا ابد آن را انجام می‌دهند. ظاهراً سازنده است و البته تا حدی هم همین‌طور است؛ اما دست آخر درمانده می‌شوند. چرا مسیر شغلی‌‎شان سریع‌تر پیش نمی‌رود؟ چرا احساس می‌کنند سطح خاصی از موفقیت اقناعشان کرده است و به بن‌بست خورده‌اند؟ اغلب، دلیل درماندگی آن‌ها تکیه‌ی بیش‌ازحد به نقاط قوتشان و نادیده گرفتن حوزه‌هایی است که در آن‌ها ضعیفند، یا به آن‌ها علاقه‌ای ندارند، یا می‌ترسند واردشان شوند. مثلاً برای یک نویسنده راحت است که کتاب پشت کتاب بیرون بدهد. او فرایند تحقیق و به کاغذ آوردن افکارش را می‌داند. ازاین‌رو با تصور اینکه فرمول پیروزی همین است، هرچه بیشتر این کار را انجام می‌دهد. درعوض اگر وقت بگذارد و با حضور در پادکست‌ها، شرکت در وبینارها، سخنرانی با نوشتن مقاله‌ی مهمان برای هر یک از کتاب‌هایش بازاریابی کند، موفقیت به‌مراتب بیشتری نصیبش می‌شود. این کار خیلی بدیهی به نظر می‌رسد، اما بسیاری از ما در نسخه‌ی منحصربه‌فرد خودمان در این اشتباه گیر افتاده‌ایم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
19 دقیقه
مقدمه - قسمت اول
20 دقیقه
مقدمه - قسمت دوم
26 دقیقه
بخش اول: فضای خالی - فصل اول: دلیل واقعی پرمشغلگی ما
22 دقیقه
فصل دوم: نه گفتن (حتی به چیزهای خوب) - قسمت اول
26 دقیقه
نه گفتن (حتی به چیزهای خوب) - قسمت دوم
23 دقیقه
بخش دوم: تمرکز بر نقاط مهم - فصل سوم: تعیین اهداف درست - قسمت اول
22 دقیقه
تعیین اهداف درست - قسمت دوم
29 دقیقه
فصل چهارم: زمانی برای بررسی - قسمت اول
29 دقیقه
زمانی برای بررسی - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل پنجم: موجی فکر کنید - قسمت اول
22 دقیقه
موجی فکر کنید - قسمت دوم
37 دقیقه
فصل ششم: اهرم راهبردی
23 دقیقه
فصل هفتم: آدم‌های مناسب، مکان‌های مناسب - قسمت اول
24 دقیقه
آدم‌های مناسب، مکان‌های مناسب - قسمت دوم
21 دقیقه
آدم‌های مناسب، مکان‌های مناسب - قسمت سوم
19 دقیقه
بخش سوم: حفظ باور - فصل هشتم: صبر راهبردی - قسمت اول
18 دقیقه
صبر راهبردی - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل نهم: بازنگری در شکست - قسمت اول
25 دقیقه
بازنگری در شکست - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل دهم: درو کردن پاداش - قسمت اول
22 دقیقه
درو کردن پاداش - قسمت دوم
8 دقیقه
مؤخره: سه اصل رسیدن به جایگاه متفکر بلندمدت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازی بلند مدت: تفکر بلند مدت در دنیایی کوتاه مدت
نویسنده
مترجماکبر درویشی
راویعلی خسروی
ناشر چاپینشر میلکان
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازی بلند مدت

علی جعفری
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
بیشتر بر مبنای تجربیات شخصی بود تصورم این بود بیشتر خواسته کتاب بنویسه تا این که باعث پرورش بشه قابل مقایسه با کتاب ناپلئون هیل نیست و فقط از یک زاویه محدود به موفقیت نگاه کرده
محمد نوری‌زاده
۱۴۰۳/۱/۵
این از اون کتاب‌هایی است که حس می‌کنم باید بجومش. بارها بخونمش. خیلی لذت‌بخشه این کتاب.
Pouyanmajidi
۱۴۰۲/۹/۲۴
اگر کتاب عادت‌های اتمی را خواندید بعدش باید برای رفع عادت‌های بد باید بخوانید
پری سامانی
۱۴۰۳/۲/۹
نسخه صوتی خوب اجرا شده در مورد محتوا مطمئن نیستم
Alireza Izadi
۱۴۰۳/۱/۱۷
توصیه‌ی خیلی‌ها بود از نظر من هم عالی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازی بلند مدت

برای دریافت کتاب صوتی بازی بلند مدت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.