معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی

آیا در هنگام کنترل خلق‌وخوی خود وقتی خشمگین می‌شوید، زمان سختی را سپری می‌کنید؟ ویلیام دویل جنتری در خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی به شما راهکارهای ثمربخشی ارائه می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی

ما خشم را در نسبت با افراد زیادی تجربه می‌کنیم. گاهی آن‌سوی خشم ما خانواده است، گاهی دوستی نزدیک و گاهی کارفرمایمان در محل کار. اما آیا نحوه‌ی کنترل و مدیریت خشم در این سه موقعیت یکسان است؟ ویلیام دویل جنتری (William Doyle Gentry) در خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی (Anger management for dummies) به این پرسش پاسخ می‌دهد.

هر رابطه‌ای فراز و نشیب‌های خودش را دارد اما خشمگین شدن بدون کنترلگری در یک رابطه می‌تواند عوارض غیرقابل‌جبرانی را در پی داشته باشد. خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید با خشم خود مبارزه کنید و روابطتان را از گزند نابودی و سردی نجات دهید. نکات این خلاصه کتاب صوتی به شما کمک می‌کند که احساسات خود را کنترل کنید و درگیری‌ها را بدون منفجر شدن حل کنید.

خشم یک احساس طبیعی و عادی انسانی است که ممکن است صورت‌های گوناگونی را از خود در هر رابطه‌ای آشکار کند. عصبانیت اغلب در تعاملات ما با کسانی که به‌نحوی خاص با آن‌ها در ارتباطیم، مثلاً رابطه‌ای عاشقانه یا کاری، ممکن است به موضوعی پیچیده‌تر تبدیل شود. قطعاً رویکرد ما در خشمگین شدن نسبت به غریبه‌ای در خیابان که ماشین خود را در جای نامناسبی پارک کرده است، با وقتی که از دست شریک زندگی‌مان عصبانی هستیم متفاوت است. اما به‌راستی در مواجهه با این احساسات قدرتمند انسانی باید چه روشی را اتخاذ کنیم؟

چه پای رابطه‌ای کاری در میان باشد، چه رابطه‌ای دوستانه و چه رابطه‌ای عاشقانه، کنترل خشم و مدیریت واکنش نسبت به عصبانیت خود یا دیگران، مهارت مفیدی است که می‌تواند صمیمیت و بلوغ را در هر رابطه‌ای افزایش دهد. با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌توانید این مهارت را به دست آورید.

نشر صوتی نوین کتاب گویا با همکاری انتشارات آوند دانش، ترجمه‌ی عزیزالله سمیعی و سعید گرامی را از این اثر تهیه و منتشر کرده است. خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی را با صدای مصطفی هرآیینی می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در کنترل خشم خود با چالش روبه‌رو هستید، شنیدن این میکروبوک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ویلیام دویل جنتری بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و روان‌پزشک بالینی اهل آمریکا اکنون مدیریت مؤسسه‌ای روانشناسی به‌نام «زندگی عاری از خشم» را بر عهده دارد. او همچنین عضویت در انجمن روان‌شناختی آمریکا و سردبیری مجله‌ی پزشکی هسته‌ای ژورنال آو نوکلیر مدیسین را نیز در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. جنتری در طی چندین دهه فعالیت خود آثار بسیاری در زمینه‌ی کنترل خشم، رفتاردرمانی و روانشناسی بهداشت تألیف و منتشر کرده و تا کنون کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی زیادی برای علاقه‌مندان تازه‌کار و متخصصان حرفه‌ای در سراسر جهان برگزار کرده است. «بدون خشم» و «وقتی کسی که دوستش دارید خشمگین می‌شود» عناوین دیگر آثار ویلیام دویل جنتری هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی می‌شنویم

ولی بودن یک فرایند راکد نیست. بچه‌ها البته در آغاز زندگی اگر برای هیچ چیز هم نباشد، برای این که صدمه‌ای به آن‌ها نخورد، به مراقبت و کنترل فراوان نیاز دارند. یکی از همسایه‌های من برایم تعریف کرد که چطور با پسر دوساله‌اش درباره‌ی آسیبی که ممکن بود با فرو کردن انگشتش در پریز برق ببیند، بحثی کرده بود. او می‌گفت که برای پسرش درباره‌ی فرق بین برق و باتری توضیح داده بود تا بداند جریان برق چطور کار می‌کند. این همسایه بعد از من پرسید: «اگر پسر من می‌رفت دستش را در پریز برق فرو می‌کرد، من چه کار می‌کردم؟» جواب دادم: «خیلی ساده است. دستش را عقب می‌کشیدم و می‌گفتم نه.» بعدها که بچه‌ها بزرگ می‌شوند و کمی مراقب خود هستند، اشکالی نخواهد داشت کمی آزادشان بگذارید و کنترل خود را از دور اعمال کنید و روی نحوه‌ی فکر، احساس و رفتار آن‌ها اثر بگذارید. مثلاً بچه‌های نوجوان در بحث‌های خانوادگی مربوط به مراقبت‌ها، مواد مخدر، الکل، سیگار، مسائل جنسی، فرق بین درست و غلط و... شرکت داده شوند. شما به‌عنوان ولی باید آن‌ها را تشویق کنید که درباره‌ی اتفاق‌هایی که در دنیای اطرافشان می‌افتد و نقشی که می‌خواهند در آن ایفا کنند، دیدی داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
54 دقیقه
در محل کار
50 دقیقه
در خانه
53 دقیقه
در روابط صمیمی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی
نویسنده
مترجمعزیزالله سمیعی، سعید گرامی
راویمصطفی هرآیینی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی

The Man Hunter
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
از وقتی این کتاب رو خریدم و به راهکار هاش گوش کردم متوجه شدم واقعا کنترل خشم در روابط چقدررر میتونه مؤثر واقع بشه پیشنهاد میکنم از شماهم زود جوش میارید حتما این کتاب رو تهیه و گوش کنید!
داریوش ت
۱۴۰۲/۱۱/۴
متوسط بود.. راهکارها با فضای جامعه ما تقریبا 50درصد همخوانی داشت، و اینکه تمرینات ذهنی حتی عملی کم بود.
رضا پیک فلک
۱۴۰۲/۱/۵
واقعا با مدیریت خشم و ارتباط موثر سود سرشاری از زندگی شخصی و تحصیلی و شغلی و اجتماعی برخوردار خواهیم شد
نوشین فیروزی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
خوب بود ولی مهم اینه که در موقع خشم همه اینها یادمون میره
Maryam Rajabi
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
کتاب خوبیه ولی صدای موسیقی آزاردهنده است
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مدیریت خشم در رابطه‌های کلیدی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.