معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟

افزایش سن باعث ایجاد تغییرات و چالش‌های بسیاری در زندگی می‌شود. مهرنوش گلبازی در خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟ راهکارهای مفیدی را برای مواجه با افزایش سن در اختیار شما می‌گذارد. با به‌کارگیری این راهکارها می‌توانید از ایام سالمندی خود دورانی به‌یادماندنی بسازید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟

بازنشستگی یکی از نقاط عطف هر فرد به شما می‌رود. بسیاری تصمیم می‌گیرند باقی‌مانده‌ی عمرشان را وقف خودشان کنند، بسیاری پذیرای نوادگان خود می‌شوند و ترجیح می‌دهند زمان بیشتری را در کنار خانواده بگذارنند. و عده‌ای دیگر دچار نوع شایعی از افسردگی می‌شوند. چالش‌های بسیاری با افزایش سن پدیدار می‌شوند. مشکلاتی همچون بیماری‌های قلبی، آلزایمر و ناخوشی‌های روانی. اما به‌راستی مواجهه‌ی ما پدیده‌ی گذر عمر و هر لحظه نزدیک‌تر شدن به مرگ، چه باید باشد؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟ به شما می‌گوید که در هنگام یافتن علائم سالمندی در خود، چه رفتاری را داشته باشید.

مواجهه با تغییراتی که با افزایش سن به وجود می‌آیند، می‌تواند بسیار طاقت‌فرسا باشد. به‌خصوص اگر از آن دسته افرادی باشید که در مقابل تغییرات از خود مقاومت بسیاری نشان می‌دهند. این فرایند می‌تواند استرس‌زا باشد و احساس کنید که در حال از دست دادن چیزهای کوچک و بزرگی در زندگی‌تان هستید. با این حال، حفظ سلامت و کیفیت زندگی در هر سنی امکان‌پذیر است.

یافتن راه‌های سالم برای کنار آمدن با سالمندی و حتی در آغوش کشیدن آن، کلید لذت بردن از سال‌های پیری است. استراتژی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای شاد ماندن در طول سال‌های سالمندی استفاده کنید. در این خلاصه کتاب صوتی نُه اشتباه بزرگ که در مواجهه با افزایش سن در افراد به وجود می‌آید، شرح داده می‌شود. مهرنوش گلبازی مطالب این اثر را از مقالات ساین هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده است و آن را با صدای ندا پوریان می‌شنوید. این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه و منتشر شده است و در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در حال سپری کردن ایام سالمندی خود هستید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟ می‌شنویم

مارکس بامن، مدیر مرکز علوم ورزشی دانشگاه آلاباما، بیان می‌کند که تحقیقات بارها نشان داده است که زنان در 60 و 70 سالگی همان‌قدر عضلاتشان تحت یک برنامه و رژیم نظارت‌شده بزرگ و قوی می‌شوند که عضلات یک فرد 40 ساله تحت همان شرایط، بزرگ و قوی می‌شود.

درحالی‌که سالمندانی که تحرک کافی ندارند با ورود به 80 سالگی 30 درصد از فیبر عضلانی خود را از دست ‌می‌دهند. اما سالمندانی که در طول سال‌ها ورزش و تمرین منظم را در برنامه‌ی خود داشته‌اند با ورود به این دوره به دلیل قوی بودن عضلات آن‌ها این از دست دادن فیبرهای عضلانی‌ در بدن به حداقل می‌رسد و به نوعی این کمبود جبران می‌شود. همان‌طور که گفته شد، افزایش سن و پیری به خودی خود بزرگترین عامل ضعف سالمندان نیست، بلکه عدم ورزش و تحرک است که به مرور باعث ناتوانی می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟
نویسنده
مترجممهرنوش گلبازی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه با فرایند بالا رفتن سن و پیری برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.