معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟

اگر به تازگی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اید و دوست دارید به سوددهی برسید، خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟ با ارائه نکات کاربردی به شما در راه‌انداختن استارتاپ جدیدتان کمک می‌کند. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم:

شاید شما هم این تجربه را داشته باشید که تصمیم به شروع کسب‌وکاری می‌گیرید و تمام انرژی، وقت و سرمایه خود را صرف آن می‌کنید. اما چیزی نمی‌گذرد که با شکست مواجه می‌شوید. شکستی که تجربه کردید صرفا به این معنی نیست که ایده شما خوب نمی‌باشد؛ در برخی مواقع ممکن است نحوهٔ برنامه‌ریزی شما با مشکل مواجه شده باشد و شما شیوهٔ صحیح انجام آن را بلد نباشید.

اگر با عجله و بدون فکر برای شروع کسب‌وکارتان قدم بردارید، مطمئن باشید که هیچ موفقیتی کسب نخواهید کرد. اگر از زندگی کارمندی خسته شده‌اید و دوست دارید حوزهٔ کاری موردعلاقهٔ خود را امتحان کنید، باید در قدم اول مهارت‌های لازم را یاد بگیرید تا مطمئن باشید که در مسیر صحیح قدم می‌گذارید. خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟ نکاتی به شما ارائه می‌کند که همچون چتر نجاتی در زمان سقوط برایتان عمل خواهد کرد.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

در این مجموعه باارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و مفیدی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تألیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تأثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم مناسب چه کسانی است؟

اگر به تازگی کسب‌وکار خود را راه اندازی کردید و دوست دارید در استارتاپ خود با موفقیت مواجه شوید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم می‌شنویم:

به عنوان شخصی که می‌خواهد یک استارتاپ یا کسب‌وکار را راه‌اندازی کند، باید بدانید که رئیس بودن چگونه است. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مدتی نزد یک رئیس خوب کار کنید. شرایط کاری و پیشبرد سازمان را بسنجید و تجربیات خود را بالا ببرید. یک مدیر خوب مدیری است که به اندازهٔ تمام کارمندانش تجربه و مهارت داشته باشد. پس سعی کنید زمانی که برای کسی کار می‌کنید، از هیچ کدام از وظایف محوله نگذرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟
نویسنده
مترجممرضیه قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟

Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۱
در این کتاب بطور خلاصه راهکارها و مراحل راه اندازی یک کسب و کار جدید ارائه شده است.
Mona Asgari Asgari
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
کتاب در عین خلاصه بودن مفهمو کامل رسونده
روح الله بیگی
۱۴۰۱/۹/۱۱
کتاب مفیدی بود عملیاتی تربود بهتر می‌شد
یاسر نانکلی
۱۴۰۱/۸/۱۸
بسیار کوتاه و ناموجه
رضایت ندارم.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه کسب و کاری تازه را شروع کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.