معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی
قیمت:
۴۰۰۰ 2800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی

دبورا تیلور هاف در خلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی، به شما آموزش می‌دهد که چگونه برنامه‌ریزی صحیح و به‌صرفه‌ای برای غذا درست کردن در خانه و رستوران رفتن داشته باشید. گفتنی‌ست این اثر برگرفته از کتاب زندگی کم خرج از همین نویسنده است که جزء سری کتاب‌های دامیز به شمار می‌رود.

درباره خلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی

اگر اهل رستوران رفتن هستید و از غذاهای آماده و جدید استقبال می‌کنید، باید یک نکته مهم را در نظر داشته باشید و آن هم چیزی نیست جز هزینه‌ای که برای این سبک زندگی تقبل می‌کنید. هزینه‌ای که ممکن است بر روی ابعاد دیگر زندگی‌تان سایه بیندازد و نتوانید تعادلی میان دخل و خرج‌تان به وجود بیاورید.

میکروکتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی قرار است به شما کمک کند تا در دام غذاهای آماده و رستورانی نیفتید و هر روز برای سرکار رفتن غذاهای خانگی و مقتصدانه را جایگزین آن‌ها کنید. البته بسیاری از مردم خریدهای خانه خود را به صورت یکجا و در مراکز عمده و ارزان قیمت انجام می‌دهند با این حال بهتر است طرز تهیه خوراک‌های ارزان، ساده و خوشمزه را یاد بگیرید تا درنهایت رژیم غذایی متنوع‌تری نیز داشته باشید.

خلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید سبک زندگی سالم و کم‌هزینه‌ای را داشته باشید، این میکروکتاب صوتی برای شما مناسب است.

با دبورا تیلور هاف بیشتر آشنا شویم

دبورا تیلور هاف (Deborah Taylor Hough)، نویسنده، خبرنگار و ویراستار خبرنامه‌ی سمپل تایمز‌ است. او در تمام طول زندگی خود از افراط کردن در مسائل مالی دوری کرده و از کودکی همواره زندگی مقتصدانه‌ای را پیش گرفته است. زمانی که در مقطع دبیرستان بود با مادرش به مغازه‌های دست‌دوم‌فروشی شهر می‌رفت و از آن‌ها خرید می‌کرد. او حتی برای تهیه‌ی غذا هم به حراجی فروشگاه‌ها می‌رفت زیرا در خانواده‌ای پرجمعیت و کم‌درآمد زندگی می‌کرد. دبورا با سخت‌کوشی و مطالعه‌ی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی موفقیت در امور مالی، تجربیات ارزشمندی در زندگی به دست آورد و راه و روش مقتصد زندگی کردن را آموخت و با افتخار از مدرسه‌ی هاردناکز فارغ‌التحصیل شد. این نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی راه و رسم مقتصدانه زیستن و زندگی کم‌خرج نوشته است. آثار او به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی می‌شنویم

وقتی هرروز برای مدرسه یا محل کار از خانه ناهار می‌برید، حتماً در کار پس‌انداز کردن موفق خواهید شد. برای شروع چند ایده را درمورد ناهارهای به صرفه می‌گویم.

قالب‌های پنیر: پنیر را قالبی و به صورت عمده خریداری کنید، آن‌ها را به قطعات کوچک‌تر برش بزنید و در ظرف‌ کوچک بگذارید تا بتوانید برای ناهار با خود ببرید.

سبزی‌های خردشده: کرفس، هویج، ترب و دیگر سبزیجات خامی را که خانواده‌تان دوست دارند خرد کنید. آن‌ها را داخل کاسه‌ای از آب داخل یخچال نگهداری کنید تا پلاسیده شدن آن‌ها جلوگیری کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
غذاهای به صرفه درست کنید
32 دقیقه
ایده‌هایی ارزان‌تر برای ناهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی
نویسنده
مترجمسارا یوسفی
راویفاطمه کمالی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ 2800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خوردن غذاهای متنوع بدون دغدغه مالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.