معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هوشمندان: آیا برای رسیدن به موفقیت زیادی به خودمان سخت گرفته‌ایم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هوشمندان: آیا برای رسیدن به موفقیت زیادی به خودمان سخت گرفته‌ایم؟
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هوشمندان: آیا برای رسیدن به موفقیت زیادی به خودمان سخت گرفته‌ایم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هوشمندان: آیا برای رسیدن به موفقیت زیادی به خودمان سخت گرفته‌ایم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هوشمندان: آیا برای رسیدن به موفقیت زیادی به خودمان سخت گرفته‌ایم؟

کتاب صوتی هوشمندان: آیا برای رسیدن به موفقیت زیادی به خودمان سخت گرفته‌ایم؟ (میکروکتاب) نوشته‌ی چاک مارتین و ریچارد گیر، به شما می‌آموزد که مهارت‌های قوی و ضعیفتان را شناسایی نمایید و شانس موفقیت خودتان را در انجام کارها بالا ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی هوشمندان:

میکروکتاب صوتی هوشمندان: آیا برای رسیدن به موفقیت زیادی به خودمان سخت گرفته‌ایم؟ (Smarts: Are We Hardwired for Success)، دوازده مهارت مهم را به شما ارائه می‌کند که می‌توانید دریابید در کدام یک از آن‌ها بهتر عمل می‌کنید یا میزان بهره‌وری بالاتری دارید. پس اگر دوست دارید که بفهمید خودتان یا کارمندان‌تان در چه مهارت‌هایی بهتر عمل می‌کنند و در چه کارهایی بالاترین بهره‌وری را دارند، این کتاب صوتی را بشنوید. کتابی که اگر به دستورات و راهکارهایش عمل کنید، به قهرمان سازمان یا شرکت‌تان تبدیل می‌شوید یا به سود خوبی در کسب‌وکارتان دست می‌یابید. در ابتدای این میکروکتاب صوتی آزمونی وجود دارد که شما با جواب دادن به آن بهترین و بدترین مهارت‌هایتان را جهت رسیدن به موفقیت می‌توانید شناسایی کنید.

هر انسانی بر روی کره زمین از رفتار و تفکری متفاوت و خاص برخوردار است، اما به طور کلی مهارت‌های اجرایی، یعنی مهارت‌هایی که در انجام کارها به شما یاری می‌رسانند، به 12 مهارت دسته‌بندی می‌شوند. به‌طور ذاتی، شما در 2 یا 3 مهارت قوی و در 2 یا 3 مهارت ضعیف هستید. با برنامه‌ریزی، مدیریت و اندکی شانس، احتمالا شما به شغلی روی می‌آورید که در انجام آن از مهارت‌های قوی بهره می‌گیرید و در نتیجه تاثیر نقاط ضعف شما به حداقل می‌رسد.

از دیدگاه سازمانی هم، اگر نقاط قوت و ضعف دیگران را که ممکن است با آن‌ها درگیر شوید را بشناسید، می‌توانید تیم‌های بهتری بسازید و افراد مناسب را در مشاغل مناسب به کار بگیرید. شما با یادگیری نحوه استفاده از نقاط قوت افراد، شانس موفقیت در انجام کارها را بالا خواهید برد.

تاثیر شناخت نقاط قوت و ضعف مهارت‌های اجرایی، برای افراد و سازمان‌ها اهمیت بسیاری دارد. هماهنگ کردن نقاط قوت با مشاغل، وظایف یا تیم‌هایی که از آن نقاط قوت استفاده می‌کنند، ترکیب برنده‌ای ایجاد می‌کند. هنگامی که سازمانی به‌طور قطع این کار را انجام می‌دهد، مزایای مثبت زیادی در شرکت ایجاد می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی هوشمندان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

شنیدن این کتاب به تمام افرادی که می‌خواهند زندگی‌شان را برای موفقیت بیشتر دگرگون کنند و اطرافیان خود را بهتر بشناسند، به شدت پیشنهاد می‌شود.

نویسندگان کتاب صوتی هوشمندان را بیشتر بشناسیم:

چاک مارتین (Chuck Martin)، یک استراتژیست مدیریت و یکی از نویسندگان مطرح روزنامه تایمز به شمار می‌رود که در زمینه تحقیقات مدیریتی مشغول به کار است. او اکنون مدیرعامل شرکت NFI است و بیش از 7 کتاب درباره‌ی مدیریت و راهکارهای آن به نگارش درآورده است که تمام آن‌ها مورد توجه مدیران و مجله‌های کسب‌وکار قرار گرفته‌اند.

همچنین ریچارد گِیر (Richard Guare) متخصص اعصاب و روان که به چاک مارتین در نگارش این کتاب کمک کرده، مدیر مرکز یادگیری و اختلالات توجه است.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی هوشمندان می‌شنویم:

رفتار فرد مقابل را تغییر دهید؛ این کار مستلزم تلاش قابل توجهی از سوی فرد مقابل است. بعید به نظر می‌رسد که تغییرات بزرگ و عمده‌ای رخ دهد اما شاید برخی اصلاحات جزئی برای رفع نگرانی‌های لحظه‌ای کافی باشد. تغییر رفتار فرد معمولا فرایندی پنج مرحله‌ای است که شامل مراحل زیر است:

- مشکل یا ضعف خاص خودتان را انتخاب کنید؛ و به آن فرد توضیح دهید که چرا این مسئله ارزش بررسی دارد. اگر او اهمیت کار را درک نکند، بعید است که مایل به تلاش در این مورد باشد.

- چندین استراتژی یا برنامه عملی طراحی کنید؛ کارهای ملموسی که فرد بتواند به‌ طور متفاوتی به حل مشکل خود بپردازد. در این کار باید جزئیات را دقیق بررسی کنید تا ارزشمند باشند.

- مشخص کنید که چه کسی یا چه چیز دیگری می‌تواند کمک کند؛ آیا فناوری مفیدی وجود دارد که ارزش امتحان کردن را داشته باشد یا درخواست کمک از شخص دیگر ارزشمند خواهد بود.

- تاریخ خاصی را انتخاب کنید؛ که اصلاحات مورد نظر به اجرا در آمده باشد. همچنین، مشخص کنید که چگونه روی برنامه‌ها نظارت می‌کنید و چه زمانی بررسی و در صورت لزوم اصلاح خواهد شد.

- پیشرفت کار را ارزیابی کنید؛ تاریخ قطعی داشته باشید که بتوانید پیشرفت کار را بررسی کنید و بعد تعیین کنید که بعد از آن به کدام سمت باید حرکت کنید. اگر به دلیل عدم اجرای برنامه خود عواقب دیگری به آن اضافه کنید، نتیجه تجزیه و تحلیل‌تان می‌تواند شما را تکان دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
1 دقیقه
درباره‌‌ی کتاب
1 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
4 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
فصل اول: آزمون ویژگی‌های فردی
9 دقیقه
فصل دوم: همیشه نقات قوت‌تان را به کار گرفته و نقاط ضعف‌تان را نادیده بگیرید
9 دقیقه
فصل سوم: برای مدیریت دیگران، چه ویژگی‌هایی نیاز است؟
8 دقیقه
فصل چهارم: همواره کارهای خاص را با مشخصه‌های مهارتی مناسب امتحان کنید
3 دقیقه
فصل پنجم: مهارت‌های خود را با آنچه در بازار ارزشمندتر است هماهنگ کنید
9 دقیقه
فصل ششم: راه‌هایی برای مقابله با محدودیت‌های پهنای باند شناختی پیدا کنید
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هوشمندان: آیا برای رسیدن به موفقیت زیادی به خودمان سخت گرفته‌ایم؟
نویسنده،
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی هوشمندان: آیا برای رسیدن به موفقیت زیادی به خودمان سخت گرفته‌ایم؟

حامد نیک مهر
۱۳۹۹/۸/۸
کتاب برای من مطلب جدیدی نداشت کل این مطالب میتونست یه فصل از یه کتاب باشه خیلی جزئی بود...
وحید م
۱۳۹۹/۶/۱۰
کاربردی هست و مختصر
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هوشمندان: آیا برای رسیدن به موفقیت زیادی به خودمان سخت گرفته‌ایم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هوشمندان: آیا برای رسیدن به موفقیت زیادی به خودمان سخت گرفته‌ایم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.