معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟

آیا چیزی که خریدید ابزار شماست یا اسباب‌‌بازی‌تان؟ مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟ روشن می‌کند که گاهی اوقات بسیاری از ما، هزینه‌ی زیادی را صرف خرید ابزار و وسایلی می‌کنیم که درواقع به کارمان نمی‌آیند. همه‌ی ما چنین مثال‌هایی را در زندگی خود یا اطرافیانمان دیده‌ایم. این کتاب به ما کمک می‌کند در لحظه‌ی معین تصمیم درستی بگیریم و درآمد خود را صرف موارد درستی کنیم.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟

حتماً شما هم افرادی را دیده‌اید که بدون هیچ نیاز ویژه و خاصی، همیشه به دنبال آخرین و گران‌قیمت‌ترین مدل تلفن همراه، ماشین، لپ‌تاپ و... هستند. شاید هم خودتان یکی از این افراد باشید. مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید، هشدار می‌دهد که از چنین خرج‌های بیهوده‌ای پرهیز کنیم.

تبلیغات گسترده‌ی امروز، آخرین دستاوردهای تکنولوژیک را به‌مثابه‌ی ابزاری حیاتی و ضروری برای زندگی تک‌تک افراد نمایش می‌دهند. خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید، در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است. مارک مک کورمک به ما هشدار می‌دهد که باید هوشیار باشیم و با دقت لازم بسنجیم که دقیقاً چه نوع ابزاری را با چه ویژگی‌هایی احتیاج داریم. ممکن است آن وسیله، ویژگی‌های بسیار فوق‌العاده‌ای داشته باشد و زندگی انسان‌ها را بسیار آسان‌تر کند، اما آیا واقعاً همه‌ی ما مخاطب آن ویژگی خاص هستیم؟

برای مثال اگر از لپ‌تاپ، توقعی جز پخش فیلم، موسیقی و وب‌گردی نداریم، چرا باید آخرین نسخه‌ی آن که شامل بهبود و تغییراتی در زمینه‌ی مشخصات حرفه‌ای گرافیکی است، بخریم؟ قطعاً نسخه‌ی فعلی، نسبت به نسخه‌های پیش از خود امکانات بیشتری دارد، اما سؤال مهمی که باید از خود بپرسیم این است که آیا ما از این امکانات استفاده می‌کنیم؟ و اگر نه، آیا این منطقی است که چنین خرجی روی دست خودمان بگذاریم؟

مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید، در کنار این دسته از ابزارهای لوکس که به آن احتیاجی نداریم، از وسایل دیگری نام می‌برد که درواقع برای ما تله هستند. چیزهایی که بدون آن‌ها زندگی مفیدتر و منظم‌تری داشتیم. او نسبت به ابزارهایی که بیهوده وقت ما را می‌گیرند هم هشدار می‌دهد.

خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید را نشر صوتی نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از این مجموعه‌، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند با مطالعه‌ی کتاب‌های متنوع دامیز دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای استفاده کنند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علم، روان‌شناسی، مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «یوگا»، «آموزش زبان چینی»، «مهارت‌های مذاکره»، «مدیریت استرس»، «برنامه‌نویسی اندروید» و «اینشتین» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید برای چه کسانی مناسب است؟

این خلاصه کتاب صوتی برای کسانی که علاقه دارند دخل و خرج خود را بهتر مدیریت کرده و برنامه‌ریزی‌های مالی خود را اصلاح کنند مناسب است.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک هیوم مک کورمک (Mark Hume McCormack) به‌عنوان پیشگام بازاریابی در جهان ورزش شناخته می‌شود. او پس از تحصیل در رشته‌ی حقوق و چندین سال سابقه‌ی وکالت، تخصص خود را وارد حوزه‌ی ورزش کرد. او سال 1930 در ایالت ایلینویز آمریکا به دنیا آمد و سال 2003 در نیویورک از دنیا رفت.

مارک مک کورمک تابه‌حال در رویدادهای ورزشی بزرگی مثل المپیک، تور PGA (تور حرفه‌ای گلف) و ویمبلدون (Wimbledon) یا رقابت جهانی تنیس، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پشتیبانی مالی حضور داشته است. او پیش از هر کسی به این نتیجه رسید که شرکت‌های سرمایه‌گذار تمایل دارند مبالغ قابل‌توجهی را برای همکاری با ورزش‌کاران درجه‌یک و مشهور بپردازند.

در طول سال‌های فعالیتش، مارک مک کورمک ایده‌های بازاریابی خود را در مورد مدل‌ها، هنرمندان و بقیه‌ی افراد مشهور هم به کار گرفته است. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد»، «راه و چاه موفقیت» و «با خوک کشتی نگیر (Never Wrestle with a Pig)» ازجمله کتاب‌های منتشرشده از او هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟ می‌شنویم

برای تعیین این مسئله که چطور قطعه‌ابزاری خاص می‌تواند به بهبود زندگی‌تان کمک کند و پرهیز از افتادن در دام استدلال‌های غلط و خرید یک اسباب‌بازی، بد نیست ابتدا این پرسش‌ها را با خودتان مطرح کنید:

چقدر از آن وسیله استفاده خواهید کرد؟ صادق باشید. مجاب کردن خودتان که امکان دارد از آن اسباب‌بازی جدید هر روز استفاده کنید ساده است؛ ولی دنیا پر از دوچرخه‌های ثابت و ابزارهای ورزشی خانگی است که پس از چندی به جالباسی‌های باشکوه تبدیل شدند. برای آنکه دستتان بیاید از یک وسیله چه اندازه استفاده خواهید کرد، باید دقیق و روشن میزانش را مشخص کنید. دیروز چه وقت از آن استفاده کردید؟ روز قبلش چه؟ فردا چطور و چه وقت از آن استفاده خواهید کرد؟ چطور با برنامه‌های سفرتان سازگاری پیدا می‌کند؟ همه‌ی این‌ها پرسش‌هایی هستند که به میزان استفاده‌ی شما مربوط می‌شوند. پرسش‌هایی که قبل از خرید وسیله‌ای جدید باید به آن‌ها پاسخ دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
58 دقیقه
واقعاً چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.