معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم؟

به نظر شما بهترین لباس برای پوشیدن در محل کار کدام است؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم؟ درمورد تأثیرات شیوه پوشش شما بر چگونگی رفتار و واکنش دیگران صحبت می‌کند. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم:

شما فکر می‌کنید لباس مناسب محل کار چیست و برای انتخاب لباس مناسب محیط کار چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ این موضوع غیرقابل‌اجتناب است که نحوه پوشش افراد در محیط‌های کاری مدرن، تأثیر خیلی زیادی در میزان موفقیتشان دارد. شاید پیش خود فکر کنید مدیر شما خیلی به نوع لباس پوشیدن شما اهمیت نمی‌دهد. اما باید بدانید این موضوع ناخودآگاه بر رفتار او با شما اثر می‌گذارد.

اگر شما در محل کارتان لباس مناسب و پذیرفته شده‌ای نپوشید، شانستان را برای رسیدن به موقعیت‌های شغلی مناسب از دست می‌دهید. اما اگر لباس مناسب و درخور توجهی بپوشید، درصد موفقیت شغلی‌تان به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند. پس پوشش مناسب و شایسته تأثیر مستقیمی بر روی کیفیت کار شما و توجه دیگران به آن دارد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم؟ ویژگی‌های لباس مناسب محل کار را برای شما برمی‌شمارد. اگر دوست دارید موقعیت اجتماعی خوبی داشته باشید و مورد پذیرش افراد در جامعه قرار بگیرید، باید به نوع لباس پوشیدن خود توجه کنید. این موضوع میزان محبوبیت و ارتقای سطح اجتماعی شما را تا حد زیادی تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

در این مجموعه باارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و مفیدی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تألیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تأثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کاری لباس مناسب بپوشیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به‌تازگی وارد شغل یا موقعیت شغلی جدیدی شده‌اید یا دوست دارید احترام و توجه بیشتری در محل کارتان کسب کنید، شنیدن این فایل صوتی کمک زیادی به شما می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم می‌شنویم:

مطمئن شوید که لباس‌هایتان سایز خودتان باشد. این موضوع کاملاً واضح است. اما ممکن است که برخی افراد آن را اشتباه بگیرند. اگر لباس‌هایتان خیلی تنگ یا خیلی آزاد هستند، این بدان معنا است که ظاهر آن لباس در تنتان خوب نخواهد بود. فیت بودن لباسی که انتخاب می‌کنید شامل همه چیزهایی که می‌پوشید می‌شود. مثلاً زدن یک کراوات بیش از حد کوتاه در زمان مصاحبه می‌تواند تأثیر منفی روی فرد مصاحبه‌کننده داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
چگونه در محیط کاری لباس مناسب بپوشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم؟
نویسنده
مترجمبهار خرم
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم؟

مجید فرهمندیان
۱۴۰۱/۸/۲۷
این کتاب از جمله کتاب‌هایی هست که به درد همه می‌خورد، هر کس از هر طبقه‌ی اجتماعی و هر شغلی که باشه به نحوی می‌تونه از بخشی از کتاب استفاده کنه؛ خوبی این کتاب اینه که خیلی با دقت به تمام ریزه کاری‌ها پرداخته، مسائلی که شاید من در گذشته خیلی بی اهمیت از کنارشون رد می‌شدم رو از این کتاب یاد گرفتم، که مهم‌ترین چیزی از این کتاب یاد گرفتم این بود که با موهایی که کامل خشک نشده بودند قبلا بیرون می‌رفتم ولی الان فهمیدم این کار مصداق کامل یک بی ادبیه. اگه میشه کتاب‌هایی با موضوعات این چنین بیشتر گذاشته بشه مخصوصا زمان‌هایی که تخفیف می‌گذاره کتاب راه، این قبیل کتاب‌ها از خیلی از کتاب‌هایی که می‌خونیم به مراتب اموزنده ترند، بازم ممنون بابت کتاب ارزشمندتون 🌺
Farzan Azarpour
۱۴۰۳/۱/۱۷
هیچ محتوایی ندارد، حرفایی که خودتون (چه بسا بهتر) بلد هستید را اینجا گفتن.
Fatemeh Kaviar
۱۴۰۱/۱۰/۳
ارزش هزینه کردن داره. برای افرادی که قبلا درمحیط‌های مختلفی کارنکرد
esmat zowghi
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
برای من خیلی کاربردی بود ممنون 🙏
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۹/۴
کاملا جامع و کامل بود ممنونم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.