معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ 3500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟

شاد بودن می‌تواند روی تمام ابعاد زندگی شما تأثیر مثبت بگذارد. اما شادانه زندگی کردن در این روزها کار آسانی نیست. با این حال علیرضا مرادی در خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ راهکارهای قابل اجرایی را در این زمینه به شما پیشنهاد می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟

آیا بیشتر صبح‌ها با احساس سستی و کرختی از خواب بیدار می‌شوید؟ آیا نوشیدنی‌های کافئین‌دار به یک عادت ضروری برای کمک به شما در طول روز تبدیل شده‌اند؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ راهکارهای مفیدی را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید با به‌کارگیری آن‌ها کیفیت زیست و روان خود را در زمینه‌های گوناگون بالا ببرید.

دانشمندان علوم رفتاری زمان زیادی را صرف مطالعه و پژوهش درباره‌ی این موضوع کرده‌اند که چه چیزی ما را خوشحال می‌کند و چه چیزی خوشحالی را از ما می‌گیرد. آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که داشتن یک زندگی شادی می‌تواند سلامتی و طول عمر را افزایش دهد و ما را به پیشرفت و موفقیت در ابعاد مختلف زندگی خود رهنمون سازد.

به انرژی خود به‌عنوان یک منبع محدود فکر کنید، مانند مبلغی در یک حساب بانکی. شما روزانه مقدار مشخصی بودجه‌ی انرژی برای خرج کردن دارید. مقدار آن از فردی به فرد دیگر بر اساس عواملی مانند سن، سطح استرس، شرایط جسمی و شیوه‌ی زندگی متفاوت است. برای افزایش انرژی و داشتن یک زندگی شاد، راه‌حل‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید تعدادی از آن‌ها را در این خلاصه کتاب صوتی بشنوید.

علیرضا مرادی مطالب مفید این خلاصه کتاب را از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده، و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را در قالب کتابی شنیدنی تهیه نموده و در اختیار شما قرار داده است. این اثر را که در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد، با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهکارهایی برای داشتن یک زندگی شاد هستید، این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ می‌شنویم

با دیگران به اشتراک بگذارید. زمانی که ما زمان، وسایل، اندیشه‌ها، مهارت‌ها، دانش، کتاب‌ها و غیره را با دیگران به اشتراک می‌گذاریم، حالمان خوب می‌شود. یک زندگی بدون به اشتراک گذاری شاید کمی کوچک به نظر بیاید. از همین فردا تصمیم بگیرید که یکی از مهارت‌های خود را با فردی که به آن نیازمند است به اشتراک بگذارید. در رابطه با وسایل هم نگاهی به داشته‌های خود در اطراف خانه بیندازید. مطمئناً وسیله‌های بلااستفاده‌ی زیادی پیدا خواهید کرد که دیگر برای شما کاربردی ندارند و البته فرد دیگری به آن‌ها نیازمند است.

بیشتر لبخند بزنید. سعی و تمرین کنید که بیشتر لبخند بزنید و ببینید این کار چقدر بر روی دنیای درونی و دنیای اطرافیان شما تأثیر می‌گذارد. لبخند زدن هزینه ندارد و همیشه امکان‌پذیر است. حتی اگر گاهی لازم است خود را مجبور به لبخند کنید، از آن غافل نشوید.

ورزش کنید. آخرین باری که به تمرین رفتید و یا ورزش کردید کی بود؟ آیا به خاطر می‌آورید؟ ورزش استرس را کاهش می‌دهد و باعث ترشح اندورفین می‌شود. به سراغ هر ورزشی که علاقه دارید بروید و نتیجه و تأثیر آن را در زندگی به‌راحتی مشاهده کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ 3500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.