معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟

پادکست چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟ به ویژگی‌های مشترک افراد موفق می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید کارهایی را که مانع رسیدن شما به موفقیت هستند کنار بگذارید. این فایل صوتی یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی به شمار می‌رود و برگرفته از مقالات سایت هاو کن یو است.

درباره پادکست چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم:

اگر بخواهید تعریف دقیقی از زندگی خود ارائه دهید باید به تمامی عاداتی بپردازید که در طول روز دارید. یعنی این عادت‌های شما هستند که مسیر زندگی و شخصیت شما را شکل می‌دهند. با این جمله‌ می‌توان به این نتیجه رسید که داشتن عادت‌های خوب شما را در راه موفقیت پیشرفت قرار می‌دهد و عادت‌های بد از راه اصلی دور می‌کند. در چنین شرایطی چگونه عادت‌های بدی را که جلوی رسیدن شما به اهدافتان هستند، تشخیص بدهید؟ اصلاً موفقیت یعنی چه؟ آیا موفقیت معنا و چهارچوب مشخصی دارد؟

پادکست جذاب و شنیدنی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟ علاوه بر اینکه شما را شناخت عادت‌های نادرست همراهی می‌کند و با توضیح ویژگی‌های مشترک انسان‌های موفقیت در مسیری که شما را در این مسیر یاری خواهد کرد.

پادکست چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر برای کنار گذاشتن عادت‌های نادرست خود نیاز به راهنمایی دارید، این پادکست برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب پادکست چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم می‌شنویم:

هیچ راه میانبری وجود ندارد. هیچ اسب سفیدی هم وجود ندارد. هیچ معجزه و اتفاق ماورایی هم برای شما رخ نمی‌دهد. تا زمانی که مسیر درست را پیدا نکنید و در این راه تلاش نکنید هیچ اتفاق نمی‌افتد. موفقیت واقعی در هر کاری، همیشه از طریق کار سخت و پشتکار به دست می‌آید.

اگر فکر می‌کنید به دلیل نداشتن خانواده‌ای ثروتمند، نداشتن پدری موفق، نبودن شرایط برای پیشرفت و کم و کاستی‌های زندگی خود با این شرایط بد دست‌وپنجه نرم می‌کنید باید بدانید که این شرایط در صورت اقدام نکردن برای تغییر تا انتهای زندگی‌تان ادامه خواهد داشت و هیچ معجزه‌ای اتفاق نمی‌افتد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟

محمد
۱۴۰۱/۴/۱۲
با توجه به اسم کتاب انتظار داشتم که راهکارهایی برای از بین بردن عادت‌های بد بگه ولی اینطور نبود و کتاب خودش یک‌سری کار و عادت اشتباه را میگه که ما اونهارو انجام ندیم و ترکشون کنیم. اما درکل کتاب خوبیه و گوش دادنش هم وقت زیادی ازتون نمی‌گیره.
داریوش اخلاق زاده
۱۴۰۰/۲/۲۲
بنظر من کتاب خوبی بود آدم که میخواد تغییر کنه باید قید حقوق ثابت رابزنه. ازهمه مهم ترمسیر خودشو و محوره افرادی که دورورشنو هم عوض کنه تاهمه چیز تغییر کنه. ازهمین حالا شروع کن
مهرداد صفری تکامل
۱۴۰۰/۳/۲۶
کتاب خوبیه برای اشخاصی که در مسیر تغییر قدم برمیدارن ودوست دارن آینده‌ای خوب داشته باشن
Mehrdad Pourak
۱۴۰۱/۴/۶
تو ماشین گوش بدهید
نکات مثبت زیادی داره
کبری تقی لو
۱۴۰۰/۷/۳
عالی بود مطالب کار بردی وکلیدی
مهدی عسکری
۱۴۰۰/۲/۱۰
دمتون گرم، راضی‌ام از کتابراه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه با ترک عادت‌های اشتباه به موفقیت برسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.