معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ 3500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم؟

پادکست چگونه مذاکره کنیم؟ ترجمه‌ی علیرضا مرادی، پنج مهارت کاربردی و مفید موفقیت در گفت‌وگو را ارائه می‌دهد، مهارت‌هایی که علاوه‌بر تقویت شجاعت و جسارت بهترین نتیجه را برای‌تان رقم می‌زند. این فایل صوتی یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی به شمار می‌رود و برگرفته از مقالات سایت هاو کن یو است.

درباره‌ی پادکست چگونه مذاکره کنیم:

به احتمال زیاد شما هم از آن دسته افرادی هستید که به رغم داشتن تجربیات بسیار، در مذاکره همچنان با مشکل مواجه هستید، مشکلاتی که ریشه در سردرگمی و استرس دارند. عملکرد خود را در گفت‌وگو چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا از خود راضی هستید؟

به عنوان فردی که در جامعه حضور دارد برای پیشبرد امورتان لازم است در مذاکره مهارت کافی داشته باشید در غیر این صورت با مشکلات بسیاری روبرو خواهید شد. از طرف دیگر، اگر مدیر هستید و یا برای کار با افراد بسیاری در ارتباطید این موضوع اهمیت بیشتری می‌یابد. با این اوصاف بهتر است هر چه زودتر برای رفع ضعف خود وارد عمل شوید.

تا به امروز آثار بسیاری درباره‌ی فنون مذاکره نوشته شده‌اند اما علیرضا مرادی تمامی نکات مهمی که باید بدانید را در پادکست چگونه مذاکره کنیم؟ به ساده‌ترین و مختصرترین شکل ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد.

پادکست چگونه مذاکره کنیم مناسب چه کسانی است؟

اگر فکر می‌کنید برای گفت‌وگو و مذاکره نیاز به راهنمایی دارید، فرصت را از دست ندهید؛ چرا که این پادکست یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود.

در بخشی از پادکست چگونه مذاکره کنیم می‌شنویم:

در یک برنامه یک و نیم روزه با موضوع مذاکره، 35 نفر از مربیان برتر کسب‌وکار و آموزش مشتریان در جکسون هال به هم پیوستند. این 35 نفر از موفق‌ترین کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار در ایالات‌متحده بودند. از این افراد پرسیده شد که : «چند نفر از شما خودشان را مذاکره‌کنندگانی فوق‌العاده می‌دانند که در انجام مذاکرات راحت و روان صحبت می‌کنند؟» از آن 35 نفر، تنها دو نفر دست خود را بالا بردند.

سپس از آن‌ها پرسیده شد که: «چند نفر از شما احساس می‌کنید که باید به هنگام مذاکره روان‌تر صحبت کنید؟ و البته می‌دانید که این‌یک نقص در مذاکرات شماست؟ حدوداً یک‌سوم از این کارآفرینان موفق، دستان خود را بالا بردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
چگونه مذاکره کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم؟
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ 3500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم؟

محمد رضا خاتمی
۱۴۰۱/۴/۱
اصول اولیه داشتن استراتژیک مذاکره هست و در ادامه تاکتیک‌های مذاکره، راوی لحن خوبی داره و شمرده حرف میزنه ولی این کتاب فقط نام میبره تاکتیک‌ها را در کل برای یک بار گوش دادن خوبه
افشین آیتی
۱۴۰۰/۳/۲
فوق العادست این کتاب روشهایی رو توضیح میده که خیلی استفاده نمیکنن ازش و برای همین خیلی مذاکرات شکست میخوره چون خیلی ها نمیرن دنبال یادگیری و تجربی کارمیکنن
سجاد وظیفه دوست
۱۴۰۲/۸/۲۵
این کتاب کمکتون میکنه چطور تو مذاکرات برنده بشید
آداب مذاکره چیه و خلاصه کمک میکنه مذاکره کننده خفنی بشید
بهنام اکبری
۱۴۰۰/۹/۱۶
در کل ۵تا راه اونم بصورت خلاصه میگه اونم تو ۱۷ دقیقه
فقط اشاراتی می‌کنه و بحث رو موشکافی نمیکنه
اصلا پیشنهاد نمیکنم
سجاددهقان
۱۴۰۱/۲/۱۹
کلی گویی بود و اینکه میبایست کتاب رو کامل بخونید و این فایل صوتی را جهت مرور استفاده کنید
محمد رنجبر محمدی
۱۴۰۰/۱/۲۷
واقعا به اونایی که به اینده فکر میکنن این کتابو پیشنهاد میکنم
Babaseven 95
۱۴۰۰/۵/۱۸
تفاوت سکوت در مذاکرات یا تاثیرگذاشتن در آن
Mahsa Mehri2289
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب جالبیه برای موفقیت فردی خوبه
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه مذاکره کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.