معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟: 16 روش برای صبور، شکیبا و بردبار بودن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟: 16 روش برای صبور، شکیبا و بردبار بودن
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟: 16 روش برای صبور، شکیبا و بردبار بودن

با رهنمودهایی که علیرضا مرادی در خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟ از خلال مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است، یاد می‌گیریم که چگونه در مقابل بحران‌های کوچک و بزرگ زندگی شکیبایی پیشه کنیم. این اثر در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟

نیم ساعت پیش باید ردّ انگشت خود را بر روی سامانه‌ی ساعت ورود و خروج محل کار ثبت می‌کرده‌اید. اما در ماشین منتظرید که فرزندتان حاضر شود و از خانه بیرون بیاید تا شما او را به مدرسه برسانید. شخصی که در صف سفارش غذا جلوی شما قرار دارد، هنوز گزینه‌ی دلخواهش را پیدا نکرده است و شما صدای قاروقور شکمتان را می‌شنوید. به لحظه‌ی ارسال یک ایمیل مهم نزدیک شده‌اید که کامپیوترتان تصمیم می‌گیرد عدل در همان لحظه خودش را به‌روز کند. در این دست مواقع، شما چه واکنشی از خود نشان می‌دهید؟ بلافاصله برمی‌آشوبید یا شکیبایی پیشه می‌کنید؟ در خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟ می‌آموزید که رویکرد دوم را اتخاذ کنید. نویسندگان این اثر رهنمودهای خود را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهند.

آیا از تحمل رنجش‌ها و ناملایمتی‌های کوچک و بزرگ زندگی به ستوه آمده‌اید؟ در شرایطی که ما در برطرف کردن بسیاری از آن‌ها نقش و قدرتی نداریم، چه واکنشی باید نشان دهیم؟ برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، صبوری تنها در حیطه‌ی مربیان مهدکودک و پرستارها نیست. بلکه مهارتی‌ست که همه می‌توانند آن را در خود تقویت کنند. شاید زمان آن رسیده است که صبوری را بیش از گذشته تمرین کنید و این گوهر کمیاب را در وجود خود بتراشید و صیقل دهید تا از درخشش آن در جنبه‌های گوناگون زندگی خود بهره‌مند شوید.

علیرضا مرادی مطالب مفید این اثر را از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه نموده و نشر نوین کتاب گویا آن را در قالب خلاصه کتابی شنیدنی تهیه و منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر جای خالی صبر و شکیبایی را در وجود و زندگی خود احساس می‌کنید، این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟ می‌شنویم

آرامش، طبیعت و بیرون رفتن را فراموش نکنید. همین الان چشم‌های خود را ببندید و خود را تنها میان یک دره‌ی کوه که پس از بارانی زیبا به همراه صدای پرندگان دل‌انگیز شده است تصور کنید. صدای رودخانه در میان درختان چطور است؟ احساس آرامش نمی‌کنید؟ می‌بینید که حتی تصور این شرایط برای شما آرامش‌بخش است. مهیا کردن این شرایط حداقل یک بار در هفته کار سختی نخواهد بود. ذهن و روح شما با کسب آرامش قدرتمندتر خواهد شد. حتی اگر این شرایط مهیا نشد، تنها بیرون بروید. صبح‌ها فقط کافی‌ست چند دقیقه‌ای قدم بزنید. با پنج تا ده دقیقه استراحت کوتاه و فاصله گرفتن از موقعیت، خودتان را آرام کنید. کلمات، اقدامات و راه‌حل‌های خود را برنامه‌ریزی کنید و سپس بازگردید.

آنچه را که مهم است به خاطر داشته باشید. گاهی اوقات ما تمایل داریم خودمان را برای هر چیز کوچکی ناراحت کنیم. در دراز مدت این موضوعات اهمیتی ندارند. اما در لحظه ممکن است این را فراموش کنید. خودتان را متوقف کنید و سعی کنید همه چیز را در نظر بگیرید. در این مواقع به این سؤال فکر کنید: آیا ارزشش را دارد که ناراحت، عصبانی و مضطرب شوید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
چگونه صبور باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟: 16 روش برای صبور، شکیبا و بردبار بودن
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟

مریم شاه آبادی
۱۴۰۲/۶/۳۰
این کتاب بصورت خیلی نکته وار مطالب رو بیان کرده و میتونن بر اساس روحیه هر فرد مناسبش باشه یا نباشه.. اگر دنبال توضیح هستید کتاب دیگری رو انتخاب کنید.
فاطمه کریمی
۱۴۰۲/۵/۱۵
خیلی مطالب ابتدایی و قابل دسترس با یک سرچ ساده تو گوگل و حتی خیلی پرمحتواتر از این میشه پیدا کرد
ارمیا فرزانه
۱۴۰۳/۱/۲۷
کتاب معمولی و کوتاهیه ولی یک سری نکات و راهکارهایی داره که میتونه مفید باشه
محمود قربانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
خیلی خاص و جدید نبود. کاملا معمولی.....!
رضا شاهی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
خیلی خلاصه و پر محتوا. عالی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه صبور باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.