معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم؟

خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم؟ درمورد شبکه اجتماعی لینکدین و نحوه صحیح استفاده از آن است. با شنیدن این پادکست می‌توانید به بهترین نحو از این فضا استفاده کرده و موقعیت شغلی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این فایل صوتی یکی از مقالات مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم:

یکی از بهترین روش‌های برقراری ارتباط با متخصصان، کارفرمایان و کارجویان «لینکدین» است. تمام کسانی که می‌خواهند شبکه‌ای از آشنایان در بازار کار و حرفه خود ایجاد کنند، می‌توانند از این سایت استفاده کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. این شبکه اجتماعی فضایی را فراهم کرده که در آن می‌توانید شرح حالی از خود ارائه دهید و مهارت‌ها، توانایی‌ها و تمامی مواردی را که برای جذب کارفرما نیاز است، به دست آورید.

نزدیک به نیم میلیارد نفر از 200 کشور جهان کاربر این شبکه اجتماعی هستند. لینکدین را می‌توان آسان‌ترین و قوی‌ترین ابزار برای ایجاد ارتباط با متخصصین مختلف دانست. این ابزار به شما اجازه می‌دهد که در زمینه کسب‌وکار و فعالیت‌های مربوط به مهارت‌های خود پیشرفت کنید. تمامی تمرکز این شبکه اجتماعی بر روی یادگیری و کسب مهارت برای فریلنسرها و کارفرماها و ایجاد شبکه‌ای از افراد با مهارت‌ها و دانش مشترک است.

اگر قصد دارید برای پروژهٔ خاصی متخصص پیدا کنید یا از متخصص در حوزهٔ خاصی کمک و مشاوره بگیرید، لینکدین به کمک شما می‌آید. هدف افرادی که در لینکدین فعالیت می‌کنند، بسیار مشخص‌تر از سایر شبکه‌های اجتماعی است. تلاش این افراد بر این است که به بهترین نحو از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در راستای پیشرفت شخصی خود استفاده کنند.

پادکست چگونه از لینکدین استفاده کنیم درمورد روش صحیح استفاده از این اپلیکیشن صحبت می‌کند و به شما یاد می‌دهد که به بهترین نحو با افراد هم هدف خود ارتباط برقرار کنید یا شغل موردعلاقه خود را پیدا نمایید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

این مجموعه شامل فایل‌های صوتی مفید و کاربردی می‌شود که موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد. مواردی مثل موفقیت و توسعه فردی، پیشرفت شغلی، سلامتی جسم و روح، روان‌شناسی و آسیب‌شناسی و علم و دانش، حوزه‌هایی هستند که در مقالات این مجموعه به آن‌ها اشاره می‌شود. با یادگیری اطلاعات باارزش و مفیدی که در این مجموعه ارائه می‌شوند، می‌توانید زندگی خود را تا چندبرابر لذت‌بخش کنید.

کتاب‌هایی که در مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی چاپ و منتشر می‌شوند، توسط بهترین متخصصین ایرانی و خارجی ترجمه شده‌اند. پادکست‌های این مجموعه راهکارهای عملی و قابل‌اجرایی به شما یاد می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانید در موضوعات مختلف ارتقا پیدا کنید و عادت‌های غلط را از بین ببرید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم مناسب چه کسانی است؟

تمام کسانی که به دنبال فرصت‌های شغلی بهتر هستند و یا افرادی که به دنبال فرد متخصصی برای انجام پروژه‌شان هستند، می‌توانند از مطالب ارائه شده در این پادکست بهره‌مند شوند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم می‌شنویم:

شما می‌دانید که اینجا در لینکدین یک فرد را با تعداد کانکشن‌ها یا افرادی که شما را فالو می‌کنند، نمی‌شناسند. اینجا هم لایک، بازدیدکننده و فالوور داریم. ولی تعداد آن‌ها دیگر همچون اینستاگرام، توییتر و تلگرام اهمیتی ندارد. پس در لینکدین دیگر خبری از تلاش برای جذب فالوور یا لایک بیشتر نیست. هرچند هر یک نشان از بزرگی شبکه و کیفیت محتوای پیجتان دارد. اما موردی که در لینکدین از اهمیت بیشتری برخوردار است، این است که افراد باید به شبکه و دایرهٔ کاری شما مربوط باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
چگونه از لینکدین استفاده کنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم؟
نویسنده
مترجماحسان عبدالباقی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم؟

Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۱/۸/۲۹
جمع بندی مختصر و جالبی بود
بطور کلی نکاتی داشت مثل نحوه ارتباط با افراد
نحوه افزایش فلور
نکات کوچکی در مورد ارتقا کسب و کارتون با لینکدین
که میتونه در شروع کار کمک‌کننده باشه.
بهناز خنسیر
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
فقط کلیات ذکر شده بود و بسیار قدیمی بود، کتاب بازاریابی با لینکدین از مهیار سیاهوشی به روزتر هست.
Farzan Azarpour
۱۴۰۳/۱/۱۷
کتاب آموزنده ایه
تهمینه خوشزاد
۱۴۰۲/۱/۴
خلاصه و مفید بود.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.