معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب تمام آن چیزی است که از یک داستان خوب انتظار می‌رود؛ روایتی جذاب با ضرباهنگی تند و تعلیقی نفسگیر. مت هیگ سرگذشت قهرمانی را روایت می‌کند که در آستانه‌ی فروپاشی، با دنیایی از امکانات روبه‌رو می‌شود تا بتواند اشتباهات زندگی‌اش را اصلاح کند و با آزمون و خطاهای بی‌شمار، زندگی‌اش را به سمتِ دلخواه پیش ببرد. قابل ذکر است که این کتاب به پرفروش‌ترین اثر داستانی ساندی‌ تایمز تبدیل شده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

مت هیگ (Matt Haig) در خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب (The Midnight Library) جهانی شگفت‌انگیز و خیالی خلق کرده که می‌توان در آن اشتباهات گذشته را جبران کرد و راهی جدید در پیش گرفت. نورا سید، قهرمان قصه، درست زمانی که تصمیم می‌گیرد به زندگی خود پایان دهد، با مکانی جادویی به نام کتابخانه‌ی نیمه شب آشنا می‌شود و خود را در مقابل هزاران کتابی می‌بیند که هرکدام روایتی متفاوت از زندگی‌اش را در بر دارند. بسیاری از ما آرزو داریم زندگی‌های متفاوتی که می‌توانستیم داشته باشیم را به‌طور زنده و ملموس تجربه کنیم؛ خودمان را در قامت پزشک، نوازنده، فیزیک‌دان، منجم، بازیگر، نانوا و... ببینیم و قضاوت کنیم که در کدام زندگی آدمِ خوشحال‌تری هستیم و به سرنوشت دلخواهی در ذهن داریم نزدیک‌تریم. نورا در خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب این شانس را در عالم واقعیت پیدا می‌کند.

مت هیگ در بستر این داستان فانتزی پرسش‌های اساسی زیادی را مطرح می‌کند. شاید مهم‌ترین پرسشِ خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب این باشد: اگر به عقب برگردیم و فرصت جبران اشتباهاتمان و گرفتن تصمیمی متفاوت را داشته باشیم، آیا به آدم بهتر و خوشبخت‌تری تبدیل می‌شویم؟ باید پذیرفت هیچ فیلسوف و دانشمندی نمی‌تواند پیش‌بینی کند که انسان اگر راه متفاوتی را در پیش می‌گرفت، اتفاق بهتری برای او می‌افتاد یا خیر. قطعاً همه‌ی ما تا حد زیادی با خوب و بد آشناییم و نتایج کارهایمان را پیش‌بینی می‌کنیم، اما زندگی همیشه شگفتی‌های زیادی به همراه دارد که با هیچ قاعده و قانونی قابل سنجش نیست.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

این شما و این خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب. آماده‌ی ورود به دنیایی جدید و متکثر باشید که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نشر صوتی آوانامه با همکاری نشر مات اقدام به انتشار این خلاصه کتاب صوتی با روایت گیرای سحر بیرانوند کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب کتابخانه نیمه شب

  • پرفروش‌ترین کتاب ساندی تایمز
  • برنده‌ی جایزه‌ی گودریدز برای بهترین کتاب داستانی
  • از آثار پرفروش نیویورک تایمز
  • منتخب ویراستاران آمازون
  • بهترین کتاب سال 2021 از نگاه مخاطبان
  • منتخبِ باشگاه کتاب «صبح به‌خیر آمریکا»
  • کتاب برتر به انتخاب اعضای LibraryReads
  • منتخبِ Independent به‌عنوان یکی از ده کتاب برتر سال
  • جزو بهترین کتاب‌های سال از دیدگاه آمازون، واشنگتن‌پست، کتابخانه‌ی عمومی نیویورک و...

نکوداشت‌های کتاب کتابخانه نیمه شب

  • زمانی که همه‌ی ما در دنیایی گیر کرده‌ایم که آرزو می‌کنیم متفاوت باشد، کتابخانه‌ی نیمه شب یک زندگی شگفت‌انگیز در برابر چشمانمان تصویر می‌کند. (جودی پیکولت)
  • روایتی جذاب از احتمالات مختلف زندگی. (گاردین)
  • دنیایی شگفت‌انگیز که می‌توان در آن غرق شد. (رادیو بی‌بی‌سی)
  • کتابخانه‌ی نیمه شب تکثر داستان‌ها در یک کتاب واحد است.. (Daily Mail)

خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب برای چه کسانی مناسب است؟

عاشقان ژانر فانتزی و دوست‌داران رمان‌های فلسفی از این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب می‌شنویم

با اینکه نورا همیشه در زندگی احتمال شکست می‌داد و با اینکه هیچ‌وقت عمیقاً خودش را باور نداشت، تصمیم می‌گیرد خودش را به همان اندازه دوست داشته باشد که جهان اطرافش را پذیرفته. با این کار نورا برای اولین بار در زندگی احساس آسودگی کرد و نفس راحتی کشید.

نورا و هوگو راجع به اتفاقات بی‌شمار و زندگی‌های متفاوتی حرف می‌زنند که تجربه کردند. حائل بین مرگ و زندگی برای نورا یک کتابخانه‌ی بی‌نهایت است. در حالی که برای هوگو، این مکان یک فروشگاه بازی‌های ویدئویی است و عمویش که پیش از این‌ها مرده آن را اداره می‌کند. هوگو دکمه‌ی شروع بازی را می‌زند تا وارد زندگی جدیدش شود. او فرض را بر این می‌گذارد که خانم علم و عمو فیلیپ در واقع به نوعی تفسیر هستند. بی‌شک عالم ذرات و کوانتوم برای مغزهای آدمیزادی این‌ها بیش‌ازحد پیچیده و سنگین است. برای همین به شکل کتابخانه و فروشگاه بازی‌های کامپیوتری و خانم علم و عمو فیلیپ نمایان می‌شود تا قابل فهم باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
54 دقیقه
شناسنامه - بخش اول: قسمت اول
56 دقیقه
بخش اول: قسمت دوم
60 دقیقه
بخش دوم: تحلیل داستان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب
نویسنده
مترجممینا حیدرزادگان
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.