معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو

خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو رمانی مشهور و پرفروش به قلم جوجو مویز است که در آن یک ماجرای عاشقانه‌ی بزرگ و تأثربرانگیز، با زبانی گیرا و لحنی ترغیب‌کننده روایت شده است. لازم به ذکر است که اثر حاضر ذیل مجموعه‌ی «صد خلاصه برتر» به انتشار می‌رسد.

درباره خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو:

«وقتی این رمان را تمام کردم، دلم نمی‌خواست نقدش کنم؛ بلکه دلم می‌خواست دوباره بخوانمش!» این جمله را منتقد نیویورک تایمز درباره‌ی کتاب من پیش از تو (Me Before You) گفته است؛ عاشقانه‌ای امروزی که به قلم جوجو مویز به رشته‌ی تحریر درآمده و در سال 2012 به انتشار رسیده است.

در این اثر به ماجرای زندگی دختری به نام لوئیسا (یا لوئیزا) کلارک گوش خواهید داد. او دختر جوانی است که در زندگی به ندرت با اقبال مواجه شده، و در مجموع فرد خوشبختی به شمار نمی‌رود. لوئیسا خصوصاً به لحاظ اقتصادی در وضعیت بدی به سر می‌برد، و خیلی مایل است که برای خودش کاری با درآمد خوب پیدا کند.

این اتفاق، در کمال ناباوری به وقوع می‌پیوندد و لوئیسا شغلی خاص را برای خود دست و پا می‌کند: مراقبت از جوانی ثروتمند به نام ویلیام جان ترینر که در سانحه‌ای دلخراش دچار معلولیت شده و مدت‌هاست به سبب رنج‌هایی که تحمل می‌کند، در فکر پایان دادن به زندگی خود است. بی خبر از آنکه آشنایی‌اش با لوئیسا قرار است در رگان خشک حیاتش خونی تازه به جریان اندازد...

اقتباس سینمایی از خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو:

رمان پرطرفدار جوجو مویز در سال 2016 دستمایه‌ی ساخت یک فیلم اقتباسی به تهیه‌کنندگی برادران وارنر شد. فیلم سینمایی من پیش از تو را «تیا شروک» کارگردانی کرده است. نمره‌ی این اثر در سایت آی ام دی بی 7.4/10 است.

افتخارات خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو:

- ثبت رکورد فروشی بالغ بر 20 میلیون نسخه
- نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب داستانی گودریدز

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو:

- یک داستان عاشقانه‌ی بی‌همتا. (O, The Oprah Magazine)
- اثری بی‌بدیل و استادانه. (New York Daily News)
- سرزنده و غیرقابل پیشبینی. (USA Today)

خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو مناسب چه کسانی است؟

این اثر را به طرفداران داستان‌ها و رمان‌های عاشقانه توصیه می‌کنیم.

با جوجو مویز بیشتر آشنا شویم:

نام اصلی جوجو مویز (JoJo Moyes) پائولین سارا جو مویس است. او روزنامه‌نگاری حرفه‌ای و داستان‌نویسی پرطرفدار است که به تاریخ 4 اوت 1969 در لندن به دنیا آمده. مویز از سال 2002 به نوشتن رمان‌های عاشقانه روی آورد. او از معدود نویسندگانی است که دو بار توانسته برنده جایزه سال بهترین رمان عاشقانه (برای کتاب‌های میوه خارجی و آخرین نامه از معشوق خود) شود. از دیگر آثار مطرح وی می‌توان به «دختری که رهایش کردی»، «یک به‌علاوه‌ی یک» و «من پس از تو» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو می‌شنویم:

لوئیسا در طول صحبت‌هایی که با ویل دارد، مشکلات خانه‌اش را بازگو می‌کند. مهم‌ترینش این است که پدرش کارش را از دست داده است. چند روز بعد، متوجه می‌شود که پدر ویل، پدرش را برای نگهداری اطراف قلعه استخدام کرده است. لوئیسا دیگر تنها منبع درآمد خانواده‌اش نیست. او برای پدرش خوشحال است، اما از پارتی‌بازی‌ای که ویل برای او انجام داده، ناراحت است. او درخواست کمک نکرده بود.

با وجود کمبود جای خواب در خانه، پاتریک از لوئیسا دعوت می‌کند تا به خانه‌ی او نقل مکان کند. ویل هم جایی برای آخر هفته‌ها به او پیشنهاد می‌دهد. لوئیسا شش سال است که با پاتریک رابطه دارد و فکر می‌کند این قدم بعدی در رابطه‌ی مشترکشان است. ویل، اگرچه نشان نمی‌دهد، اما نگران این اتفاقات است...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
4 دقیقه
معرفی
19 دقیقه
قسمت یک
15 دقیقه
قسمت دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی من پیش از تو
نویسنده
مترجمنازنین صابری
راویفریبا فصیحی تاش
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۵/۲۸
🍁 هر کسی که علاقه به رمان‌های عاشقانه داره حتما جوجه مویز و رمان هاش رو می‌شناسه. کتاب من پس از تو، دختری که پشت‌ سر رهایش کردی، و ماه عسل در پاریس جز کتاب‌های دیگه‌ای از جوجه مویز هستش که من مطالعه کردم. به نظر من این نویسنده واقعا عشق رو می‌شناسه و می‌تونه خوب هم راجبش بنویسه. به همین دلیل‌ام که هست ۲ بار جایزه‌ی انجمن نویسندگان رو توی بخش رومانس گرفته. داستان با حجمی بسیار زیاد از غم و درد و تباهی شروع شد، توی سیر پر از هیجان، دیده شدن زیبایی‌های زندگی و عشق ‌و امید فراوان پیش رفت و در نهایت، در اوج عشق و ایثار به پایان‌رسید! تقابل شخصیت ویل ترنر با وضعیت مالی بی نظیر که همه چی رو تجربه کرده و سفر کرده، ولی الان از عدم سلامتی رنج می‌بره، در کنار شخصیت لوئیزا کلارک که زندگی ساده‌ای داشت، هیچ تجربه سفر، غواصی، دانشگاه و یا حتی فیلم دیدن رو‌نداشت، اما در این حال سالم بود و امید به زندگی داشت بی نظیر بود. دو نقش مکمل همدیگه! ممنون دوست عزیزم کتابراه…☘️
باران فاتحی
۱۴۰۱/۷/۲۸
من همیشه دوست داشتم بخونم این کتاب دیدم بصورت خلاصه موجوده استقبال کردم ولی با توجه ب شهرت این‌کتاب فکر‌کنم خیلی خلاصه شده
ناهید بیلابری
۱۴۰۰/۱۲/۴
متاسفانه کتابیکه انتخاب کردم خلاصهای ازبخشهای کتاب بود. اصلا برایم خوشایندنبود!
عبدالکامل عبادی
۱۴۰۲/۱/۲۳
باسلام؛ خلاصه خوبی بودو سبب صرفه جویی در وقت میشود. باتشکراز زحماتتون
نازنین شریفی
۱۴۰۰/۱۱/۳
هنوز این کتاب رو نخوندم ولی بازهم‌من را از این نویسنده خواندم ولذت بردم
ماندانا عطایی
۱۴۰۲/۳/۲۸
اصلا دوست نداشتم خلاصه‌ی رمان به نظرم معنانداشت
مریم قاسمی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
خوب بود حیف خلاصه بود بعدا رفتم کاملشو گرفتم
نجمه خانی
۱۴۰۱/۹/۲۸
من کامل کتاب رو ترجیح میدم
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۶/۲۵
خلاصه اما زیبا و دلنشین بود ممنونم
مهتا بیاتی
۱۴۰۰/۱۰/۵
😍من ک کیف میکنم
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی من پیش از تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.