معرفی و دانلود خلاصه کتاب کنت مونت کریستو

عکس جلد خلاصه کتاب کنت مونت کریستو
قیمت:
۱۱,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب کنت مونت کریستو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب کنت مونت کریستو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب کنت مونت کریستو

داستان فرار، امید و انتقام! کنت مونت کریستو اثر تحسین‌شده و جاودان الکساندر دوما روایتگر زندگی جوانی به نام ادموند دانتس است. کسی که در روز عروسی خود، به‌خاطر یک اتهام دروغین زندانی می‌شود و پس از چهارده‌سال، به‌دنبال انتقام از مسببان ماجرا، به زندگی آنسوی میله‌ها، باز می‌گردد. این اثر پرفروش تاریخ رمان کلاسیک، به‌عنوان نامزد محبوب‌ترین رمان در آمریکا به انتخاب PBS’s The Great American Read معرفی شده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب کنت ‌مونت کریستو

داستان کتاب با تصویری شجاعانه، افتخارآمیز و جذاب از ادموند، قهرمان خلاصه کتاب کنت مونت کریستو (The Count of Monte Cristo) آغاز می‌شود. ملوان بیست‌ساله‌ای که قرار بود پس از سفر دریایی خود، توسط موسیو مورل، کاپیتان کشتی، به مقام کاپیتانی برسد، اما با مرگ موسیو این اتفاق نیمه‌کاره ماند.

ادموند، زندگی خودش را وقف نگهداری از پدر پیرش کرده بود و حالا عاشق دختری به نام مرسده شده بود و در تدارک ازدواج با یکدیگر بودند. اما زندگی آرام ادموند دانتس درست در روز جشن ازدواجش به تلاطم می‌افتد و این دو عاشق، گرفتار طوفانی سهمگین می‌شوند که پایان آن هرگز قابل پیش‌بینی نیست! ادموند با اتهام خیانت از سوی رقیبان حسود خود دستگیر و در قصری دورافتاده و ترسناک در نزدیکی بندر مارسی زندانی می‌شود. آتش این اتفاق آنچنان قلب دریانورد جوان را به درد می‌آورد که در تمام سال‌های حضورش در زندان، یک نقشه فرار درخشان و انتقام‌جویی خارق‌العاده را تدارک می‌بیند.

الکساندر دوما (Alexandre Dumas père) در رمان ماجراجویانه و خواندنی کنت مونت کریستو به‌زیبایی و با جادوی قلم خود، شخصیت‌هایی را خلق کرده است که در برخورد با هر یک از آن‌ها موجی از هیجان و جذابیت را تجربه می‌کنید. اگر از خواندن داستان‌ها و رمان‌هایی در ژانر ماجراجویانه و هیجان‌انگیز لذت می‌برید، با این خلاصه کتاب سفری جذاب و ماندگار به دنیای عشق، دسیسه، حسادت و انتقام‌جویی خواهید داشت. این کتاب با ترجمه‌ی روان زهرا چراغعلی و به همت نشر نوژین روانه بازار نشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چکیده پنجاه رمان کلاسیک

مجموعه‌ی چکیده پنجاه رمان کلاسیک تلاشی در مسیر ارائه‌ی بهترین رمان‌های کلاسیک جهان به صورت خلاصه و با حفظ کامل جریان داستان است. این مجموعه با دربرگیری 50 خلاصه رمان، تاکنون توانسته جای خود را در قفسه‌ی کتابخانه‌ها باز کند و به‌عنوان مجموعه‌ای محبوب و پرطرفدار معرفی شود. شما می‌توانید چکیده‌ی رمان‌های کلاسیک و مشهور جهان را در این مجموعه بخوانید و لذت ببرید.

خلاصه کتاب کنت ‌مونت کریستو برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی علاقه‌مندان به داستان‌ها و رمان‌های کلاسیک و کتاب‌های ژانر ماجراجویی از خواندن این خلاصه کتاب زیبا لذت می‌برند.

افتخارات کتاب کنت مونت کریستو

  • از پرفروش‌ترین رمان‌های کلاسیک تاریخ
  • در فهرست 1001 رمانی که باید پیش از مرگ بخوانید
  • محبوب‌ترین رمان در آمریکا به انتخاب PBS’s The Great American Read

در نکوداشت کتاب کنت مونت کریستو

  • زندگی و شانس بر چه رشته‌ی باریکی آویزان شده است. این کتاب قطعاً از محبوب‌ترین رمان‌های تاریخ است. (The Great American Read - PBS)

با الکساندر دوما بیشتر آشنا شویم

اعجوبه‌ی زبردست فرانسوی، الکساندر دوما از بهترین و مشهورترین نویسندگان این کشور است که به‌دلیل نگارش داستان‌های ماجراجویانه‌ی خود به شهرت جهانی دست یافته. او که در ژوییه 1802 متولد شده است، نمایشنامه‌نویس و داستان‌نویس بی‌بدیلی است که توانست لقب «سلطان پاریس» را از آن خود کند.

الکساندر دوما در دوره‌ای از زندگی والدینش متولد شد که همه دارایی خود را از دست داده بودند و فقر، به‌طور گسترده بر زندگی آن‌ها سایه افکنده بود. اگرچه پدر و مادر او برای تامین هزینه‌های تحصیل الکساندر در سختی بودند، اما این اتفاق همراه با علاقه‌ی شدید او به کسب علم و تحصیل باعث شد تا آنچه را دوست دارد به دست آورد. از این نویسنده فرانسوی که در سال 1870 چشم از جهان فروبست، آثار شاخص زیادی بر جای مانده که مهم‌ترین آن، مجموعه کتاب «سه تفنگدار» نام دارد.

در بخشی از چکیده کتاب کنت مونت کریستو می‌خوانیم

در بیست‌وچهارم فوریه 1815، کشتی باری فارون متعلق به موسیو مورل در بندر مارسی، لنگر انداخت. کاپیتان در طول مسیر از دنیا رفته بود و ناخدای جوان بیست ساله آن، ادموند دانتس، کشتی را سلامت به مقصد رساند. موسیو دانگلارز، مدیرداخلی کشتی، تمام تلاشش برای از چشم انداختن دانتس جوان، نزد موسیو مورل،صاحب کشتی، بی نتیجه ماند چراکه موسیو مورل به دلیل علاقه به دانتس، قصد داشت اورا به عنوان کاپیتان کشتی معرفی کند.

دانتس خود را وقف پدر پیرش کرده بود و اینک با عجله به‌سوی خانه می‌رفت تا او را ببیند. اما پدر را تهی دست یافت چون پدر مجبور بود تمام پول‌هایی که دانتس به وی داده بود را در ازای بدهی به همسایه‌اش، گاسپارد کادروس، بدهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب کنت مونت کریستو
نویسنده
مترجمزهرا چراغعلی
ناشر چاپیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-622-7405-77-4
موضوع کتابخلاصه کتاب داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب کنت مونت کریستو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب کنت مونت کریستو

برای دریافت خلاصه کتاب کنت مونت کریستو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.