معرفی و دانلود کتاب دندان

عکس جلد کتاب دندان
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دندان

مهدی عماد در کتاب دندان، به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از گیاهان و مواد طبیعی، دندان‌هایی زیبا و براق داشته باشید و تنها برای معاینات دوره‌ای به دندانپزشک مراجعه نمایید.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های زیبای چهره دندان‌ها هستند. وقتی که از دندان‌های زیبا و سالم بهره‌مند باشید با اطمینان لبخند می‌زنید.

انسان با نزدیک‌تر شدن به طبیعت، سالم‌تر بوده و عمر بیشتری خواهد کرد به همین دلیل است که هر چه بیشتر به طبیعت روی آورید و از نعمت‌های آن بهره‌مند شوید، بیماری‌هایتان سریع‌تر، بهتر و مطمئن‌تر درمان خواهد شد. در واقع باید گفت که انسان تنها با داروهای شیمیایی مداوا نمی‌شود. بلکه تمام طبیعی نقش درمان، دارو و در نهایت نقش پیشگیری را در برابر بیماری‌ها دارند.

وجود گیاهانی که نقش دارویی دارند از نعمت‌های بزرگ خداوند است. درمان بیماری‌ها با گیاهان، سابقه‌ای به قدمت زیست انسان بر روی کره زمین دارد. انسان به حکم تجربه، علم و اندیشه و بنا به مقتضیات خود در طول حیاتش در کره زمین، از این داروها استفاده کرده و بیماری‌هایش را درمان نموده است.

در بخشی از کتاب دندان می‌خوانیم:

حتما پیش از خواب از نخ دندان برای از بین بردن مواد زائد باقی مانده در فواصل دندان‌ها استفاده نمایید. هر شش ماه یکبار برای بررسی وضعیت دندان‌ها به دندان پزشک مراجعه کنید. برای جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها به مدت 5 دقیقه با مسواک استاندارد، دندان‌ها را بشویید تا هر گونه قند طبیعی از روی دندان‌ها پاک شود.

برای داشتن دندان‌های سفید و درخشان، باید از نوشیدن آب میوه‌های صنعتی رنگی مانند آب آلبالو، آب انگور قرمز یا آب انار خودداری کنید، این گونه آب میوه‌ها علاوه بر اسیدی بودن مملو از تانت نیز هستند که موجب رنگ گرفتن دندان‌ها می‌شوند. همچنین مصرف بیش از اندازه قهوه و چای پر رنگ نیز در از بین رفتن رنگ سفید دندان‌ها مؤثر است. برخی از آب‌نبات‌های نرم مکیدن یا حتی برخی آدامس‌ها علاوه بر این که موجب کرم خوردگی دندان‌ها می‌شوند، بلکه دشمن سرسخت رنگ سفید آن‌ها نیز هستند.

غذاها، نوشیدنی‌ها و سیگار از عوامل بدرنگی دندان‌ها هستند. همچنین مصرف نوشابه‌های گازدار سیاه و زرد به مرور زمان می‌تواند دندان‌های شما را بدرنگ کرده و دشمن پنهانی برای لبخندهای درخشان می‌باشند. تقریبا همه راه‌های جدید و شیمیایی در سفید کردن دندان‌ها در نهایت آسیب‌هایی برای دندان به همراه دارند.

این روزها که انواع و اقسام روش‌ها برای بهره مندی از دندان‌های سفید و شفاف متداول است، کمتر کسی به فکر تجویز مادر بزرگ‌ها در مورد مواد غذایی که دندان‌ها را سفید تر می‌کنند، می‌افتد. این در حالی است که مواد غذایی نه تنها به دندان‌ها آسیب نمی‌زنند، بلکه در عین حال املاح و ویتامین‌ها را به بدن می‌رسانند.

فهرست مطالب کتاب

ساختمان دندان
سفید کردن دندان‌ها
پلاک دندان چیست؟
جرم دندان از پیشگیری تا درمان
لکه‌های سفید بر روی دندان
لکه‌های قهوه‌ای دندان
لکه‌های سبز دندان
تمیز کردن دندان‌های مصنوعی
بوی بد دهان
انتخاب و استفاده از دهانشویه‌ها
خمیر دندان
صابون‌های دندان
پودر دندان
بوی بد سیر
کتاب نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دندان
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات171
زبانفارسی
شابک978-600-9870-58-5
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت، کتاب‌های زیبایی
قیمت نسخه الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

نقد، بررسی و نظرات کتاب دندان

alireza sharifi
۱۴۰۰/۱۰/۷
کتاب مطلوبیه به قیمتش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دندان

برای دریافت کتاب دندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.