معرفی و دانلود کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال با ادغام اصول نظری با کاربردهای عملی، اطلاعات مفیدی را در زمینه‌ی پیچیدگی‌های ناهنجاری‌های جمجمه، صورت و نقش تصویربرداری رادیوگرافی در ارزیابی و درمان آن‌ها ارائه می‌دهد. استوارت سی. وایت و مایکل جی. فارو سعی می‌کنند متخصصان دندانپزشکی را با دانش و مهارت‌های موردنیاز برای تشخیص، تفسیر و مدیریت ناهنجاری‌های جمجمه و صورت آشنا کنند.

درباره‌ی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال (Oral radiology: principles and interpretation: Craniofacial anomalies) به موضوع ناهنجاری‌های صورت و جمجمه مانند تغییرات یا بی‌نظمی در رشد آن‌ها، می‌پردازد. به گفته‌ی این کتاب، ناهنجاری‌های جمجمه‌ای شامل طیف مختلفی از شرایط است که می‌تواند استخوان‌ها، بافت‌های نرم و ظاهر کلی سروصورت را تحت تاثیر قرار دهد. ناهنجاری‌های جمجمه و صورت، گروهی از نقایص مادرزادی هستند که می‌توانند بر رشد جمجمه، صورت و فک تأثیر بگذارند. این ناهنجاری‌ها از سطح خفیف تا شدید متغیر هستند و بر عملکردهای مختلفی مانند تنفس، غذاخوردن و صحبت‌کردن تأثیر می‌گذارند.

استوارت سی. وایت (Stuart C. White) و مایکل جی. فارو (Michael J. Pharoah) سعی می‌کنند بررسی جامعی را در مورد انواع مختلف ناهنجاری‌های جمجمه و صورت، از جمله شکاف لب و کام، فک پایین رشد نکرده، بزرگ‌شدن سر و سایر شرایطی که بر کمپلکس کرانیوفسیال تأثیر می‌گذارد، ارائه دهند. شناخت این نوع از ناهنجاری‌ها برای متخصصان دندانپزشکی ضروری است، به این دلیل که می‌توانند با استفاده از این اطلاعات، طیف وسیعی از شرایطی را که بر ساختار و عملکرد سروصورت تأثیر می‌گذارد، تشخیص داده و درمان کنند.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال تأثیر روانی و اجتماعی ناهنجاری‌های جمجمه و صورت را مورد بحث قرار داده و مراقبت‌های ویژه‌ای را که به رفاه عاطفی و اجتماعی بیماران و خانواده‌های آن‌ها منجر می‌شود، ارائه می‌دهد. این کتاب بر نقش آموزش به بیمار، شبکه‌های حمایتی در ارتقای آگاهی و پذیرش افراد دارای تفاوت‌های جمجمه و صورت تاکید می‌کند.

به طور خلاصه، کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال انواع مختلفی از ناهنجاری‌های جمجمه و صورت را بررسی می‌کند و نکات کلیدی را برای تشخیص و شناسایی این نوع از ناهنجاری‌ها ارائه می‌کند. این کتاب توسط گروهی از مترجمان و متخصصان حوزه دندان‌پزشکی به نام‌های حورا السادات هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده و محمدامین توکلی ترجمه شده و انتشارات تیمورزاده در سال 1396 آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو

انتشارات تیمورزاده، مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان، وایت فارو را که شامل کتاب‌های گوناگون با موضوعات مختلف می‌شود، منتشر کرده است. این مجموعه تلاش دارد تا اطلاعات و نکات تخصصی درباره‌ی نحوه‌ی بررسی بیماری‌های فک و دهان، سینوس‌های اطراف بینی و... را از طریق رادیوگرافی آموزش دهد. این مجموعه با هدف آشنایی دانشجویان و متخصصان دندانپزشکی با مباحث متنوع و گوناگون مرتبط به سلامت دهان و دندان آماده شده است. از جمله عناوینی که ذیل این مجموعه منتشر شده می‌توان به «بیماری‌‌های سیستمیک»،‌ «تصویربرداری دیجیتال»،‌ «سیست‌ها»، «آناتومی داخل دهان»، «تصویربرداری با فیلم»،‌ «ناهنجاری‌های دندانی» و ... اشاره کرد.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به دانشجویان دندان‌پزشکی، دندان‌پزشکان و رادیولوژیست‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 32: آنومالی‌های کرانیو فاسیال
شکاف لب و کام
سندرم کروزون
سندرم تریچر کالینز
دیسپلازی ادنتوماگزیلاری سگمنتال
فرورفتگی لینگوالی مربوط به غده بزاقی
مغز استخوان استئوپروتیک کانونی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال
نویسنده،
مترجمحورا السادات هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده، محمدامین توکلی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-600-238-498-0
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ ۱۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

راهنمای مطالعه کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال

برای دریافت کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: آنومالی‌های کرانیوفاسیال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.