معرفی و دانلود کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار

عکس جلد کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار
قیمت:
49900 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار

کریس هارون در کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار درس‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که در هیچکدام از دانشگاه‌های تجارت نظیر آن‌ها را نخواهید یافت! این اثر به کارآفرینان کمک می‌کند تا در کسب‌وکار خود به موفقیت برسند. گفتنی‌ست کتاب نام‌برده توسط شرکت «Business Insider» برترین کتاب کسب‌وکار سال لقب گرفته است.

درباره کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار

قصد دارید مشتریان بیشتری داشته باشید؟ می‌خواهید بدانید هنگام مواجهه با مشتری دقیقاً باید چه چیزی بگویید و مهم‌تر آن که سخن خود را چگونه بیان کنید؟ همه‌ی مدیران می‌خواهند که کسب‌وکاری محبوب داشته باشند و مشتریانشان با رضایت خاطر شرکت آن‌ها را به دیگران معرفی کنند. حدس می‌زنیم شما هم از این گروه مستثنی نباشید. اما چگونه می‌توان به این امر دست یافت؟

کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار (101 Crucial Lessons They Don't Teach You in Business School) راه‌‌هایی را پیش روی شما قرار می‌دهد که از طریق به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید ارتباطی موثر با مشتریان خود برقرار کنید و کسب‌وکارتان را رونق ببخشید. کتاب حاضر را کریس هارون (Chris Haroun) به رشته‌ی تحریر درآورده است و در آن مجموعه‌ای از تکنیک‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که در هیچ مدرسه‌ی بازرگانی‌ آموزش داده‌ نمی‌شود. چرا که در کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار روش‌هایی آزموده‌شده و واقعی را فرا می‌گیرید؛ نه ایده‌هایی که آنقدر گسترده و غیرواقعی هستند که شما را سردرگم باقی می‌گذارند. همین امر است که کتاب حاضر را از سایر آثار مشابه در این زمینه متمایز می‌سازد.

کارآفرین هستید، کسب‌‎وکاری راه‌اندازی کرده‌اید، مهارتی باورنکردنی و استعدادی خلاقانه دارید اما به نظر می‌رسد نمی‌توانید مشتریان خود را حفظ کنید؟ به تازگی شرکتی کوچک راه‌اندازی کرده‌اید اما هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارید و نمی‌توانید ارتباطی با مشتری رقم بزنید؟ خبر خوش این است که این صدویک تکنیک حسابی به کار شما می‌آید... بنابراین بیش از این تعلل نکنید. نکاتی که در این اثر برای شما ارائه می‌شود، یک عمر بیزینس موفق را برایتان تضمین می‌کند!

مجله‌ی معتبر فوربز کتاب حاضر را از جمله کتاب‌هایی می‌داند که مطالعه‌ی آن بر هر کارآفرینی واجب است. گفتنی‌ست این کتاب در ایران به همت نشر نسل نواندیش منتشر شده و زهرا هاشمی و طیبه شیخ‌زاده ترجمه‌ی آن را برعهده داشته‌اند.

جوایز و افتخارات کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار

- محبوب‌ترین کتاب کسب‌وکار سال به انتخاب «Business Insider»
- یکی از شش کتاب منتخب مجله‌ی فوربز برای کارآفرینان.

در نکوداشت‌ کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار

- یکی از شش کتابی که هر کارآفرینی باید مطالعه کند. (Forbes)

کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر بیش از همه به کارآفرینان و علاقه‌مندان به کتاب‌های کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

با کریس هارون بیشتر آشنا شویم

کریس هارون از برجسته‌ترین اساتید مدرسه‌ی بازرگانی‌ست. او همچنین چندین جایزه‌ی معتبر دریافت کرده و اکنون نیز در یک شرکت سرمایه‌گذاری مشهور مشغول به کار است. اسکنجر، گلدمن ساکس و غول صندق‌های سرمایه‌گذاری از جمله شرکت‌هایی هستند که کریس هارون در آن‌ها مشغول به کار بوده است. او مقالات معتبری به چاپ رسانده و با مجلاتی همچون فوربز مصاحبه کرده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار

- با مدیرکل شرکت و رئیس رئیستان ارتباط نزدیک برقرار نکنید.
- بسیار مهم و حیاتی است که اشتیاق خود را در کسب‌وکار پیدا کنید.
- مشتریان کوچک به‌نسبت مشتریان بزرگ، بیشتر وقتتان را تلف می‌کنند.
- بسیار مهم است که در شرایط متفاوت انواع خطرها را بپذیرید و ریسک کنید.
- در شرکت‌هایی که بنیان‌گذاران آن‌ها آن جا را ترک کرده‌اند، سرمایه‌گذاری نکنید.
- برخلاف جریان آب شنا کنید و خواهید دید که در امر سرمایه‌گذاری صعود خواهید کرد.
- بهترین مدیرعاملان، بهترین فروشندگان هستند. تلاش کنید رمزوراز فروشندگی را بیاموزید.

در بخشی از کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار می‌خوانیم

برای اینکه بدانید چه کسی را استخدام کنید، باید وقت زیادی به این کار اختصاص دهید. بدیهی است که باید مطمئن شوید که آن‌ها واجد شرایط این شغل هستند. باید اطمینان حاصل کنید که آن‌ها با فرهنگ سازمانی شما مطابقت دارند. اطمینان حاصل کنید که آن‌ها دقیقاً بازیکن تیم شما هستند. اطمینان حاصل کنید که هریک از کارمندان شما با شخصی که در حال استخدام شدن است، دست‌کم سه مرتبه و در موقعیت‌های مختلف (برای مثال: در دفتر کارتان، کافه و سپس یک رستوران) ملاقات کند.

این مهم است که شما از آن‌ها نخواهید که با شما همکاری کنند (خیلی صریح)، زیرا این روند مسخره است. در جهان چه کسی به فردی مراجعه می‌کند که مردم پشت او بد می‌گویند. درعوض، به‌دنبال منابعی باشید که ازطریق آن‌ها بتوانید اطلاعاتی درباره فردی که می‌خواهید استخدام کنید، کسب کنید. برای مثال، شرکت‌هایی که فرد موردنظر در آن‌ها کار کرده است را بیابید یا دوست مشترکی که در لینکدین می‌شناسید را پیدا کنید و اطلاعات فرد موردنظر را از او کسب کنید.

اما برعکس، زمانی که می‌خواهید همکاری‌تان را با یکی از کارمندان قطع کنید، سریع این کار را انجام دهید. اگر اجازه دهید که یک کارمند ناراضی بیشتر از حد در شرکت حضور داشته باشد، او فرهنگ سازمانی شما را نابود خواهد کرد. یک نشت کوچک می‌تواند یک کشتی بزرگ را غرق کند.

بهترین روشی که با آن می‌توانید عذر کسی را بخواهید، این است که با او نشست بگذارید و تعریفی خالصانه از کار‌های او بکنید و سپس به او بگویید که از ادامه همکاری با او معذور هستید و در یک یا دو جمله دلیلش را بیان کنید، سپس مکث کنید و ببینید واکنش او چیست. مختصر و مفید! اصلاً لازم نیست عذرخواهی کنید. اولین‌باری که عذر کسی را می‌خواهید خیلی سخت است، اما متأسفانه عادی می‌شود. اگر کارمندی بسیار نامنظم به نظر می‌رسید، درصورت لزوم یک ناظر در شرکت داشته باشید که به شما اطلاع دهد.

فهرست مطالب کتاب

هدف از نوشتن این کتاب / درباره نویسنده
فصل 1: روابط خیلی مهم‌تر از علم هستند
فصل 2: در تجارت همیشه حریص باشید
فصل 3: اجتناب از فرسودگی
فصل 4: اعتمادبه‌نفس خود را تقویت کنید. شنل سوپرمن را بپوشید!
فصل 5: اخلاقیات: به‌کارگیری یا نادیده گرفتن آن
فصل 6: هر نبردی پیش از شروع، بالقوه پیروز است
فصل 7: تعیین هدف
فصل 8: شاد بودن
فصل 9: قوانین مهم در کسب‌وکار و زندگی
فصل 10: بهترین شیوه‌های مدیریتی
فصل 11: سیاست‌گذاری شرکت‌های بزرگ: شنا کردن با کوسه‌ها
فصل 12: از افراد موفق مشاوره بگیرید
فصل 13: فقط شخصیت‌های پارانوئید بیشتر زنده می‌مانند
فصل 14: ریسک کردن
فصل 15: فروش، بهترین کار است
فصل 16: متفاوت فکر کنید
فصل 17: خودت باش
نکات پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار
نویسنده
مترجمزهرا هاشمی، طیبه شیخ زاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات174
زبانفارسی
شابک978-622-220-768-7
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
49900 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار

ندا کرمی
۱۴۰۱/۴/۱۳
کتاب مفیدی هست و راهکارهای زیادی راجب کار آفرینی و کسب و کار نشون میده با خواندنش دیدگاه انسان وسیع تر میشه و در زندگی شغلی به کار میاد
محمد جواد حبیبی
۱۴۰۲/۷/۱۲
به نظر من عالیه. ۱۰۱ نکته که پیاده کردن ش سخت نیست و کمتر کسی توجهی به این مسائل مهم میکند. در کل عالیه
محراب
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
دارم این کتاب رو مطالعه میکنم، خدارو شکر خیلی خوب و عالیه.. توصیه میکنم حتما بخونید
سیدمرادصالحی ریحانی
۱۴۰۲/۱/۳۱
خیلی خوب وکاربردیه. استفاده کردم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار

برای دریافت کتاب 101 تکنیک برای موفقیت در کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.