معرفی و دانلود کتاب پایان درد روزانه برای 50+

عکس جلد کتاب پایان درد روزانه برای 50+
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پایان درد روزانه برای 50+ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پایان درد روزانه برای 50+ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پایان درد روزانه برای 50+

اگر پا به سن گذاشته‌اید و کم‌کم دچار دردهای مزمنی چون درد کمر، گردن و پا شده‌اید، کتاب پایان درد روزانه برای 50+ اثر جوزف تیری کمکتان می‌کند علاوه بر التیام دردهای خود، سلامتی و تناسب اندامتان را حفظ کنید. الگوها و برنامه‌های تمرینی این کتاب حاصل سال‌ها تجربه‌ی پزشکی نویسنده و مشاهده‌ی وضعیت‌ جسمی مراجعان متعددی است که از سن میانسالی عبور کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب پایان درد روزانه برای 50+

اغلب با شروع دوران میانسالی و نزدیک شدن به روزهای سالمندی، دردهای مفصلی و عضلانی عملکرد ما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. این در حالی است که با افزایش سن برای انجام کارهای دلخواهمان اوقات فراغت بیشتری پیدا می‌کنیم و دردناک است که در چنین شرایطی جسممان ما را همراهی نکند. جوزف تیری (Joseph Tieri) کتاب پایان درد روزانه برای 50+ (End everyday pain for 50) را با هدف بهبود چنین شرایطی تألیف کرده است. تجربه‌ی روزانه‌ی او در تعامل با بیمارانی که دچار چنین عوارضی هستند، کتاب او را کاملاً از آثار مشابه متفاوت می‌کند. به‌علاوه او برای نوشتن این کتاب و ارائه‌ی برنامه‌ی تمرینی خود از چند رویکرد ورزشی متفاوت استفاده کرده تا بتوانید بیشترین بازدهی را داشته باشید.

جوزف تیری معتقد است همان‌گونه که در گذشته عدم دسترسی به امکانات بهداشتی و سلامتی و یا ناآگاهی از مراقبت‌های جسمانی سبب شده بود بسیاری از افراد بر اثر ابتلا به بیماری‌های ساده یا مشکلات جسمی، جان خود را از دست بدهند، امروزه نیز عدم آگاهی ما درباره‌ی اهمیت ورزش و سلامتی بدنمان می‌تواند ما را به انواع درد و انحراف‌های بدنی زودرس دچار کند. بنابراین لازم است روزانه زمانی را، حتی اندک و در حد 10 دقیقه‌ی مفید و موثر، به ورزش و سلامتی تنمان اختصاص دهیم تا نتایج آن را در سنین بالاتر مشاهده کنیم و بتوانیم در دوران پیری زندگی با کیفیت‌تری داشته باشیم. کتاب پایان درد روزانه برای ۵۰+، با ترجمه‌ی فرزانه حسینی، علی اکبر شفیعی، زهرا هاشمی و آذر حمیدی از سوی نشر مبانی منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

کتاب پایان درد روزانه برای 50+ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به افرادی که دوران میانسالی و سالمندی خود را می‌گذرانند و مایل‌اند دردهای جسمانی خود را با ورزش تسکین دهند، توصیه می‌شود.

با جوزف تیری بیشتر آشنا شویم

دکتر جوزف تیری، پزشک متخصص جمجمه و دستکاری استئوپاتیک است. او بیش از 20 سال تجربه‌ی پزشکی دارد و تاکنون هزاران بزرگسال و کودک مبتلا به بیماری‌های مختلف را به‌طور جامع درمان کرده است. جوزف تیری علاوه بر کتاب‌های خود، مقالات و سرمقاله‌های متعددی با موضوع استخوان‌درمانی در مطبوعات منطقه‌ای و ملی دارد.

او در حال حاضر در مرکز هنرهای شفا در استون ریج نیویورک میزبان نوزده پزشک است که چهارده روش درمانی مختلف را ارائه می‌دهند. دکتر تیری از زندگی با خانواده‌اش در دره هادسون لذت می‌برد و به سرگرمی‌هایی چون پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، اسکی در کوه و‌ تمرین کاراته که در آن درجه کمربند سیاه دارد، علاقمند است.

در بخشی از کتاب پایان درد روزانه برای 50+ می‌خوانیم

خوب، ممکن است بگویید، اگر عکس‌برداری یا MRI ، آرتروز یا برآمدگی دیسک را در ناحیه‌ی کمر نشان داد، پس باید مرتبط با درد من یا حداقل منبع دیگری برای درد من باشد. ممکن است باورکردنی نباشد، اما اینگونه نیست. تحقیقات زیادی نشان داده که افراد زیادی هم که درد ندارند شرایط تحلیل رونده‌ای دارند. برطبق گزارش مجله‌ی پزشکی نیوانگلند در سال 1994، تحقیقات انجام شده با MRI روی 98 داوطلب بدون درد، نشان داد که 52% آنان دچار بیرون‌زدگی درجه‌ی دوم دیسک و 27% پروتروژن (سطح متوسط یا سوم بیرون زدگی) یعنی 38% آنان حداقل یک سطح مشکل دیسک داشتند. به‌علاوه نتیجه MRIی 8 تا 19 درصد افراد فاقد علائم، نشان داد این افراد دچار آرتروز مفصل متحرک، ضایعات حلقوی و گره اشمورل (فتق دیسک بین مهره‌ای که مانند فتق داخل کانال نخاعی نرفته و به طرف مهره‌ی پایین می‌رود) هستند.

این نتایج محققان را برآن داشت به این نتیجه برسند که بسیاری از یافته‌های MRI از برآمدگی‌ها و بیرون زدگی‌های افراد مبتلا به کمردرد ممکن است اتفاقی باشد. مطالعات درباره‌ی تنگی نخاع نشان داد که نتایج بین افراد دارای علائم تنگی نخاع و افراد فاقد آن غالباً یکسان است، این یعنی نتایج MRI درصد قابل توجهی از افراد، علائمی از تنگی نخاع را نشان داد درصورتی‌که هیچ‌گونه دردی نداشته‌اند و این واقعیت، یافته‌های تیم دانشگاه میشیگان را، مبنی‌براینکه یافته‌های عکس‌برداری برای تشخیص و معالجه‌ی درست تنگی نخاع کافی نیست، تایید می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: چرا بدن صدمه می‌بیند؟
فصل دوم: چکش: حرکت هدفمند
فصل سوم: بخش 1: فوقانی بدن (سر، گردن، شانه‌ها و پشت)
فصل چهارم: بخش 2: کمر
فصل پنجم: بخش 3: پایین تنه (لگن، زانو و پا)
فصل ششم: برنامه ده دقیقه‌ای روزانه
فصل هفتم: دیلم: اصلاح عادت
فصل هشتم: نجار: پزشکان جنبی
فصل نهم: خوددرمانی
فصل دهم: حرکت رو به جلو: دو گام برای حفظ سلامتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پایان درد روزانه برای 50+
نویسنده
مترجمفرزانه حسینی، علی اکبر شفیعی، زهرا هاشمی، آذر حمیدی
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-622-95781-9-3
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پایان درد روزانه برای 50+

سیدمحمدحسین بازگشا
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
سلام. کتب دارای غلطهای املایی و ویراستاریست.. ترجمه لغات فنی پزشکی به زیان ساده انجام نشده و عکسهای آناتومی با پاورقیها نمی‌خواند. این کتاب بسیار عجولانه ترجمه شده است و با وجود بیش از یک مترجم ولی متاسفانه شاهد ایرادات زیادی در آن هستیم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پایان درد روزانه برای 50+

برای دریافت کتاب پایان درد روزانه برای 50+ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.