معرفی و دانلود کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

عکس جلد کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نوشته‌ی اندرو مکارتی به شما می‌آموزد که چگونه با صدها استراتژی سریع و کاربردی برای رسانه‌هایی همچون فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، پینترست، یوتیوب و... کسب‌وکار خود را در رسانه‌های اجتماعی رشد دهید. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب آمازون در حوزه‌ی وب‌ مارکتینگ است.

درباره‌ی کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل تغییرات در جوامع انسانی هستند؛ این تغییرات با ظهور پدیده‌ی اینترنت و بعد از آن، شبکه‌های اجتماعی سرعت بیشتری به خود گرفت و امروزه تمام حوزه‌ها به‌ویژه تجارت، اقتصاد و کسب‌وکار تحت‌تأثیر رسانه‌های اجتماعی هستند. بااین‌وجود استفاده از رسانه‌های اجتماعی، هر کدام نیازمند مهارت‌ها و نکاتی است که آموختن آن‌ها باعث می‌شود بتوانیم کارکرد بهتری از این ابزار هوشمند انتظار داشته باشیم.

کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (500 Social Media Marketing Tips) نوشته‌ی اندرو مکارتی (Andrew Macarthy) یکی از مفیدترین و مؤثرترین کتاب‌هایی است که کاربرد مناسب از شبکه‌های اجتماعی را آموزش می‌دهد؛ این کتاب حاوی نکات و دستورالعمل‌هایی است که صاحبان برند، حرفه و کسب‌وکار را در دنیای پررقابت تجارت یاری می‌کند تا بتوانند با استفاده از این راهکارها وضعیت شغل خود را در هر سطحی ارتقا دهند.

این کتاب به گونه‌ای طراحی شده تا با هر میزان از دانش در زمینه‌ی شبکه‌های اجتماعی بتوانید از آن بهره ببرید و بر حرفه‌ی خود تأثیرات مثبتی بگذارید؛ با توجه به نحوه‌ی طراحی و چینش مطالب کتاب، می‌توانید هر بار بر یکی از رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنید، یا بنا به نیاز خود، از بخش‌های مختلف کار خواندن را آغاز کنید. سادگی و شیوایی زبان کتاب نیز به درک و دریافت بهتر شما نسبت به مطالب آن کمک می‌کند.

کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی همچنین حاوی نکاتی است که درک شما را نسبت به محتواسازی در شبکه‌های اجتماعی بهبود می‌بخشد؛ بر اساس نظر نویسنده، موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیازمند ارتباط پایدار، عمیق و بلندمدت با مشتری است که این امر با تکیه بر تولید و عرضه‌ی محتوای مناسب و خلاقانه به دست می‌آید؛ محتوایی که مخاطبان شما به‌راحتی و مشتاقانه آن را با دوستان و خانواده‌ی خود به اشتراک بگذارند.

همچنین کتاب حاضر درباره‌ی نکات فنی استفاده از شبکه‌های اجتماعی نکات و راهکارهای مؤثری را با زبان ساده به طرح می‌کند. شما می‌توانید با مطالعه‌ی این کتاب موضوعاتی همچون پروفایل‌سازی، استراتژی‌های محتوا، کاربرد هشتگ و استفاده از تبلیغات پولی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید و آن‌ها را برای پیشبرد اهداف تجاری و کسب‌وکار خود به کار ببندید؛ این موارد باعث خواهند شد تا درنهایت، شما نه‌تنها یک کاربر معمولی در شبکه‌های اجتماعی، بلکه به‌عنوان یک رهبر تعیین‌کننده در این فضا فعالیت کنید.

کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نوشته‌ی اندرو مکارتی با ترجمه‌ی حامی غفاری از سوی انتشارات برآیند در سال 1400 منتشر شده است.

افتخارات کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

  • جزو فهرست 500 کتاب پرفروش کتابخوان کیندل
  • پرفروش‌ترین کتاب وب‌سایت آمازون در حوزه‌ی وب مارکتینگ

نکوداشت‌های کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

  • پر از نکات آسان و کاربردی که حتی فکرش را هم نمی‌کردم تا قبل از آن امتحان‌شان کنم. (ال. پی مگزین)

  • کسانی که قصد دارند فروش خود را در اینترنت و از طریق رسانه‌های اجتماعی بهبود بخشند، باید این کتاب را خریداری و مطالعه کنند. (ان. هیندس)

  • نکاتی بس ساده و در‌عین‌حال، ارزشمند در تمام رسانه‌های اجتماعی. کتابی خواندنی، آسان و لذت‌بخش با بسیاری از نکات برتر برای پیاده‌سازی در کسب‌و‌کار شما. (وب‌سایت آمازون)

کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌هایی برای یادگیری کسب‌وکار اینترنتی علاقه‌مندید یا به‌عنوان یک خواننده‌ی حرفه‌ای کتاب‌های حوزه‌ی کسب‌و‌کار شناخته می‌شوید این کتاب برای شما بسیار قابل‌توجه خواهد بود.

با اندرو مکارتی بیشتر آشنا شویم

اندرو مکارتی (متولد 1986) نویسنده و متخصص بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. او ابتدا به‌عنوان وبلاگ‌نویس و تولیدکننده‌ی محتوا با چند مؤسسه، شرکت و برند همکاری می‌کرد و از سال 2012 که به‌یک‌باره از کار برکنار شد، آموزش در حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌ها را آغاز کرد. او سپس آموزش‌های خود را گردآوری نمود و ابتدا از طریق وب‌سایت و بعدتر یک کتاب مستقل به خوانندگان ارائه کرد. کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی از این نویسنده در مدت زمان کوتاهی به کتابی پرخواستار تبدیل شد و در صدر فهرست پرفروش‌های آمازون در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی قرار گرفت.

در بخشی از کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌خوانیم

یکی از جدیدترین ترندها در دنیای شبکه‌های اجتماعی، موضوع اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تأثیرگذار است. اینفلوئنسرها افرادی هستند که در شبکه‌های اجتماعی فالوئرهای بسیار زیادی دارند و همین موضوع، تأثیرگذاری آن‌ها روی ذهن مخاطبان را افزایش داده است. اینفلوئنسر مارکتینگ، ایجاد رابطه با افرادی است که می‌توانند از موقعیت ویژۀ خود متناسب با تبلیغ برند شما استفاده کنند.

اما نکتۀ مهم اینجاست که اینفلوئنسرها نیز باید از کار شما خوششان بیاید و بپذیرند که محصول یا خدمت شما را امتحان کنند و بخواهند آن را با مخاطبان زیادی که ممکن است جامعۀ هدف شما باشند به اشتراک بگذارند. اگر اینفلوئنسری برند یا محصولات شما را منشن کند، برندتان در معرض دید تعداد زیادی از مخاطبان قرار می‌گیرد و اعتبار آن نیز بیشتر می‌شود؛ این رابطه با گذر زمان نیز عمیق‌تر و بیشتر می‌شود.

این روزها اصلاً دور از ذهن نیست که اینفلوئنسرهای محبوب و مشهور، به‌طور روزانه درخواست‌های زیادی از سوی برندهای مختلف برای معرفی محصولات آن‌ها دریافت کنند. آن‌هایی که فالوئرهای میلیونی و چندصد‌هزار‌نفری دارند، معمولاً دستمزدهای زیادی می‌گیرند. از آن جا که میکرو اینفلوئنسرها راحت‌تر در دسترس هستند؛ می‌توانید با نظر‌دادن زیر عکس‌های آن‌ها یا ارسال توییت یا تگ‌کردنشان در پست‌های خود، خیلی راحت کارتان را با این افراد شروع کنید. بعد از چند مرحله که برای آن‌ها پیام‌های نوتیفیکیشن ارسال شد، مشکلی با برقراری ارتباط نخواهند داشت. یکی از راه‌های جایگزین و البته گران برای برقراری ارتباط با اینفلوئنسرها این است که نمونه یا نمونه‌هایی از محصولات و خدمات خود را به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار دهید. اگر پیشنهاد شما متناسب با سبک محتوایی اینفلوئنسرها باشد، بیشتر برای پست‌گذاشتن یا به‌اشتراک‌گذاری تصویر یا شات‌کردن برند و محصول شما مشتاق خواهند بود.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
سخن مترجم
چرا کسب‌وکار شما به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد؟
فصل اول: نکته های مهمی که باید پیش از شروع کار دربارۀ بازاریابی در شبکه های اجتماعی بدانید؟
فصل دوم: بهترین نوع محتوا برای انتشار در شبکه های اجتماعی؟
فصل سوم: ترفندهای فیسبوک: آن دسته از استراتژی های بازاریابی که دوست دارید و آن ها را به اشتراک می گذارید
فصل چهارم: ترفندهای توییتر: مسیرتان به سمت موفقیت را توییت کنید
فصل پنجم: ترفندهای پینترست: مسیرتان را به بهترین سیستم بازاریابی پین کنید!
فصل ششم: ترفندهای لینکدین: شبکه ای که مانند ساعت کار می کند
فصل هفتم: ترفندهای یوتیوب: ویدئوهایی که بازاریابی شما را درخشان و بی نظیر می کند
فصل هشتم: ترفندهای اینستاگرام: استراتژی بازاریابی سریع و یکهویی
فصل نهم: ترفندهای اسنپ چت: بازاریابی خودتخریبی در شبکه های اجتماعی!
فصل دهم: نکته های بلاگ نویسی: با نوشته هایتان مخاطبان را جذب کنید
فصل یازدهم: استراتژی کلی برای ابربازاریابی در شبکه های اجتماعی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
نویسنده
مترجمحامی معافی غفاری
ناشر چاپیانتشارات برآیند
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-600-6466-32-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

برای دریافت کتاب 500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.