معرفی و دانلود کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی

عکس جلد کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی

کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی بر اساس داستانی قدیمی و معروف توسط مونی لیم بازآفرینی شده و قصه‌ی پسر کلوچه‌ای است که از دست افراد مختلفی فرار می‌کند، اما آخر به دام روباه مکار می‌افتد.

درباره کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی:

پیرزنی تصمیم می‌گیرد کلوچه‌ای زنجبیلی بپزد. او خمیر را به شکل آدمکی روی سینی می‌گذارد از توت سیاه برای چشم‌ها و دکمه‌های لباسش استفاده می‌کند. بعد از اینکه پیرزن کلوچه پخته شده را از اجاق در می‌آورد ناگهان کلوچه جان گرفته و در قالب آدمکی زنجبیلی از سینی بیرون می‌پرد و پا به فرار می‌گذارد. او همین طور که مشغول فرار است هر کسی را که می‌بیند، می‌گوید از او سریع‌تر می‌دود و هرگز دوست ندارد خورده شود. آدمک آنقدر می‌دود تا اینکه به کنار رودخانه می‌رسد. متاسفانه او نمی‌تواند درون آب بپرد، اما ناگهان روباه حیله‌گر به کمکش می‌آید.

مونی لیم (Moni Lim) سعی دارد تا با بازنویسی این افسانه ماندگار روایتی تازه را از داستان جذاب آدمک شیرینی زنجبیلی (The Gingerbread Man) در اختیار کودکان قرار دهد. بر اساس این داستان انیمیشن‌های متعددی ساخته شده است.

کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان جذاب که شهرتی جهانی دارد، به کودکان 7 تا 9 سال که به قصه‌های خیالی و در عین حال سرگرم کننده علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی می‌خوانیم:

آدمک شیرینی زنجبیلی به سرعت فرار کرد و دور شد و با صدایی پر از غرور و تکبر فریاد زد: «تو نمی‌توانی مرا بگیری. من می‌توانم سریعتر از تو بدوم»! پیرزن و گاو به تعقیب آدمک شیرینی زنجبیلی ادامه دادند و پشت سر او می‌دویدند بعد از آن، آدمک شیرینی زنجبیلی در پایین جاده، اسبی را دید. اسب فریاد زد: «صبر کن! آدمک شیرینی زنجبیلی. صبر کن! من گرسنه هستم و می‌خواهم تو را بخورم.»

آدمک شیرینی زنجبیلی با صدای بلندی فریاد زد: «آقای اسب تا می‌توانی سریع بدو و دنبال من بیا، اما نمی‌توانی مرا بگیری.»

آدمک شیرینی زنجبیلی فکر کرد که آن‌ها هرگز نمی‌توانند او را بگیرند. حالا آدمک شیرینی زنجبیلی باید سریع تر از اسب، گاو و پیرزن می‌دوید. او تا می‌توانست سریع دوید و خیلی از آن‌ها دور شد. او خیلی خوشحال بود که هیچکس نمی‌تواند او را بگیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آدمک شیرینی زنجبیلی
نویسنده
مترجممجید مجیدی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-6428-98-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی

اراد اموده
۱۴۰۰/۶/۲۳
کتاب جالبی برای کودکان بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی

برای دریافت کتاب آدمک شیرینی زنجبیلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.