معرفی و دانلود کتاب آسمان آبی او - جلد دوم

عکس جلد کتاب آسمان آبی او - جلد دوم
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آسمان آبی او - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آسمان آبی او - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آسمان آبی او - جلد دوم

یائکو نیناگاوا، در مانگای پرطرفدار خود یعنی، کتاب آسمان آبی او - جلد دوم، خوانندگان را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. آئویی در یک سالن موسیقی متروک با نامزد سابق خواهرش دیدار می‌کند؛ این ملاقات غیرمنتظره آئویی را حسابی به فکر فرو می‌برد. چرا که نامزد خواهر او سال‌ها قبل از این شهر رفته و تا حالا خبری از او نشده است. ماجرا از این هم عجیب‌تر خواهد شد وقتی آئویی بفهمد شخصی که با او دیدار کرده، نامزد سابق خواهرش نیست و در حقیقت شبح اوست!

درباره‌‌ی کتاب آسمان آبی او - جلد دوم

زندگی آکانه و خواهر کوچکش آئویی همیشه با اتفاقات پرفرازونشیبی همراه بود؛ اما این دو شخصیت دوست‌داشتنی داستان‌های یائکو نیناگاوا (Yaeko Ninagawa) از این پس ماجراهای عجیب‌تری هم در پیش خواهند داشت. نویسنده‌ی کتاب آسمان آبی او - جلد دوم (Her blue sky) در ادامه‌ی قسمت قبلی این مانگای جذاب، شما را به صحنه‌ی ملاقات آئویی با یک شبح زنده دعوت می‌کند!

معرفی و دانلود کتاب آسمان آبی او - جلد دوم

آئویی دختر نوجوان ماجرا به همراه خواهر بزرگ‌ترش آکانه زندگی‌ می‌کند؛ خواهری که درست سیزده سال قبل با فوت پدر و مادرشان رویای تبدیل شدن به یک نوزانده‌ی بزرگ را کنار گذاشت و زندگی خود را وقف خانواده‌ی کوچکشان کرد. شینوسکه، نامزد سابق آکانه هم با وجود این اتفاق تلخ دیگر شانسی برای ازدواج با آکانه نداشت و از جانب او طرد شده بود. اما سایه‌ی شینوسکه همچنان بر زندگی این دو خواهر سنگینی می‌کرد و بالاخره نیز روزی دوباره سروکله‌اش پیدا می‌شد. اما کسی تصورش را هم نمی‌کرد شینوسکه‌ای که در یک روز عادی مقابل آئویی مقابل آئویی سبز می‌شود، در حقیقت یک شبح زنده باشد!

آئویی، دختر داستان آسمان آبی، آن روز مثل همیشه برای تمرین ساز راهی سالن قدیمی موسیقی می‌شود؛ سالنی که سال‌ها قبل خواهر بزرگش آکانه و نامزد او یعنی شینوسکه در آن ساز می‌نواختند و خود را برای اجرایی بزرگ آماده می‌کردند. در همان سالن موسیقی نیز آکانه بعد‌ها دست رد به درخواست ازدواج شینوسکه زده و برای همیشه از او خداحافظی کرده بود. اما حالا چطور بعد از گذشت این همه سال و در این روز عجیب، شینوسکه دوباره در این سالن کهنه مقابل آئویی سبز شده بود؟ و از آن عجیب‌تر، چرا چهره‌ی او هیچ تغییری نکرده و درست مثل همان سال‌ها جوان و سرزنده مانده بود؟ آئویی و آکانه به زودی متوجه خواهند شد که این فرد عجیب‌وغریب درحقیقت خود شینوسکه نیست؛ او شبح زنده‌ی شینوسکه است! شبحی که با رنج از شکست عشقی او متولد شده و حالا سال‌هاست که از بدن شینوسکه جدا مانده و در این سالن قدیمی موسیقی حبس شده است. اما چه راهی برای نجات شبح شینوسکه و رهایی او از این جای متروکه وجود دارد؟ چطور می‌توان او را دوباره به بدن شینوسکه که اکنون سال‌هاست در جای دیگری زندگی می‌کند برگرداند؟ به‌نظر تنها راه‌حل این مشکل، رسیدن دوباره‌ی دو عاشق قدیمی یعنی شینوسکه و آکانه به یک‌دیگر باشد. این داستان هیجان‌انگیز در سال 2022 منتشر شده با تلاش نشر نگاه آشنا و ترجمه‌ی فائزه محمدلو به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب آسمان آبی او

آسمان آبی او (Her Blue Sky) یک مانگای سه ‌قسمتی به قلم یائکو نیناگاوا نویسنده‌ی ژاپنی‌ست. این رمان تصویری در ژانر عاشقانه، هیجانی و فانتزی نوشته شده و درباره‌ی زندگی دو خواهر به نام‌های آکانه و آئویی‌ است. آکانه سال‌ها قبل با از دست دادن پدر‌ومادرش، از تلاش‌ برای تبدیل شدن به یک نوازنده‌ی موسیقی دست می‌کشد و زندگی خود را وفق کار و رسیدگی به خواهر کوچکش آئویی می‌کند. آئویی نیز سال‌ها بعد علاقه‌ی خواهرش را از سر می‌گیرد و می‌خواهد به یک نوازنده و موسیقی‌دان بزرگ تبدیل شود. اما در یکی از روز‌های تمرین آئویی به‌طور اتفاقی با یک آشنای قدیمی دیدار می‌کند؛ کسی که با گذشته‌ی آکانه و زندگی عاطفی او پیوند دارد و قرار است ماجراهای عجیب و مرموزی به زندگی این دو خواهر بیاورد.

مانگا (Manga)، به دسته‌ای از داستان‌های بلند و کوتاه گفته می‌شود که با تلفیقی از دیالوگ و تصویر‌سازی و نقاشی روایت شده‌اند. خواستگاه این شیوه‌ی روایت را ژاپن می‌دانند و هنوز نیز بسیاری از مانگاهای برتر و پرطرفدار دنیا در این کشور نوشته می‌شوند. مانگاها و یا همان رمان‌های مصور ژاپنی موضوعات گوناگونی را در بر می‌گیرند، اما پرمخاطب‌ترین مانگا‌های دنیا در قالب درام عاشقانه، پلیسی و کارآگاهی، فانتزی و تخیلی و کمدی خلق شده‌اند.

اقتباس‌ها از کتاب آسمان آبی او

انیمه‌ی سینمایی «آسمان آبی او» به کارگردانی تاتسیوکی ناگای‌ کارگردان ژاپنی است. این فیلم در سال 2019 به اکران درآمد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد. کتاب حاضر اقتباسی از این انیمه‌ست.

کتاب آسمان آبی او - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

این مجموعه‌ی سه قسمتی جذاب و خواندنی را به دوست‌داران مانگا و رمان‌های کارتونی ژاپنی پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آسمان آبی او - جلد دوم
نویسنده
مترجمفائزه محمدلو
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-5260-78-8
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آسمان آبی او - جلد دوم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آسمان آبی او - جلد دوم

برای دریافت کتاب آسمان آبی او - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.