معرفی و دانلود کتاب آسمان آبی او - جلد اول

عکس جلد کتاب آسمان آبی او - جلد اول
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آسمان آبی او - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آسمان آبی او - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آسمان آبی او - جلد اول

یائکو نیناگاوا نویسنده‌ی رمان‌های تصویری، در اثر تازه‌ی خود یعنی کتاب آسمان آبی او - جلد اول، طرفداران مانگاهای ژاپنی را به هیجان می‌آورد. آئویی هرروز برای نواختن گیتار به یک سالن قدیمی موسیقی می‌رود؛ اما درست در یکی از همین روز‌های معمولی، اتفاقی غیرمعمولی زندگی این دختر جوان را برای همیشه تغییر خواهد داد. او به وقت تمرین فرد عجیبی را ملاقات می‌کند؛ کسی که چهره‌اش سال‌های دور و زندگی عاشقانه‌ی خواهر بزرگ‌ترش را به یاد او می‌آورد.

درباره‌‌ی کتاب آسمان آبی او - جلد اول

طرفداران داستان‌های مصور ژاپنی، با باز کردن اولین صفحه از کتاب آسمان آبی او - جلد اول (Her Blue Sky) دیگر آن را بر زمین نمی‌گذارند! یائکو نیناگاوا (Yaeko Ninagawa) نویسنده‌ی پرطرفدار مانگا، ماجرایی متفاوت و البته میخکوب‌کننده برای طرفداران خود آماده کرده است؛ ماجرایی که در ابتدا شبیه به یک عاشقانه‌ی معمولی به‌نظر می‌رسد، اما در ادامه به به اتفاقاتی وهم‌آلود و پرهیجان ختم می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب آسمان آبی او - جلد اول

آکانه عاشق نواختن ساز و موسیقی‌ست. این دختر جوان به تازگی با پسری به نام شینوسکه آشنا شده که او نیز مانند آکانه رؤیای رفتن به توکیو و تبدیل شدن به یک نوازنده‌ی بزرگ را در سر دارد. اما ماجرایی تلخ و باورنکردنی، راه این دو عاشق را برای همیشه از هم جدا می‌کند. پدرومادر آکانه در یک تصادف جان خود را از دست می‌دهند و او را با خواهر کوچکش یعنی آئویی تنها می‌گذارند. آکانه فکر مهاجرت به توکیو را از سر خود باز می‌کند و عشق و علاقه‌ی خود به نواختن ساز را کنار می‌گذارد. رابطه‌ی او با شینوسکه نیز به یک خداحافظی تلخ ختم می‌شود. شینوسکه به کلی ناپدید می‌شود و آکانه حالا زندگی خود را وقف خواهر کوچک‌تر خود کرده و جز حمایت از او فکری در سر ندارد.

اما ماجرای کتاب آسمان آبی او تازه از این‌جا آغاز خواهد شد. اکنون سیزده‌سال از آن اتفاقات گذشته و آئویی مثل خواهر بزرگ‌ترش به یک نوازنده‌ی ماهر تبدیل شده و دوست دارد به زودی برای مهاجرت راهی توکیو شود. برای رسیدن به این خواسته، آئویی باید نواختن ساز را جدی بگیرد و حسابی تمرین کند. او برای این کار هرروز راهی یک سالن تمرین موسیقی قدیمی می‌شود و کار خود را آغاز می‌کند؛ سالنی که سال‌ها قبل محل تمرین خواهر بزرگش و نامزد او شینوسکه بود و البته در همان جا آکانه برای همیشه دست رد به سینه‌ی شینوسکه زده بود. اما در یکی روز‌های تمرین یک اتفاق عجیب رخ می‌دهد و زندگی آکانه و آئوئی را به گذشته پرتاپ می‌کند. آئویی که مثل همیشه در سالن متروکه مشغول تمرین بود با فردی عجیب‌وغریب رو‌به‌رو می‌شود؛ مردی که چهره‌اش آئویی را به یاد سال‌هایی دور می‌اندازد. آیا او همان شینوسکه است یا که آئویی اشتباه می‌کند؟ این داستان هیجان‌انگیز در سال 2022 منتشر شده با تلاش نشر نگاه آشنا و ترجمه‌ی فائزه محمدلو به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب آسمان آبی او

آسمان آبی او (Her blue sky) یک مانگای سه ‌قسمتی به قلم یائکو نیناگاوا، نویسنده‌ی ژاپنی‌ست. این رمان تصویری در ژانر عاشقانه، هیجانی و فانتزی نوشته شده و درباره‌ی زندگی دو خواهر به نام‌های آکانه و آئویی‌ است. آکانه سال‌ها قبل با از دست دادن پدر‌ومادرش، از تلاش‌ برای تبدیل شدن به یک نوازنده‌ی موسیقی دست می‌کشد و زندگی خود را وفق کار و رسیدگی به خواهر کوچکش آئویی می‌کند. آئویی نیز سال‌ها بعد علاقه‌ی خواهرش را از سر می‌گیرد و می‌خواهد به یک نوازنده و موسیقی‌دان بزرگ تبدیل شود. اما در یکی از روز‌های تمرین آئویی به‌طور اتفاقی با یک آشنای قدیمی دیدار می‌کند؛ کسی که با گذشته‌ی آکانه و زندگی عاطفی او پیوند دارد و قرار است ماجراهای عجیب و مرموزی به زندگی این دو خواهر بیاورد.

مانگا (Manga)، به دسته‌ای از داستان‌های بلند و کوتاه گفته می‌شود که با تلفیقی از دیالوگ و تصویر‌سازی و نقاشی روایت شده‌اند. خواستگاه این شیوه‌ی روایت را ژاپن می‌دانند و هنوز نیز بسیاری از مانگاهای برتر و پرطرفدار دنیا در این کشور نوشته می‌شوند. مانگاها و یا همان رمان‌های مصور ژاپنی موضوعات گوناگونی را در بر می‌گیرند اما پرمخاطب‌ترین مانگا‌های دنیا در قالب درام عاشقانه، پلیسی و کارآگاهی، فانتزی و تخیلی و کمدی خلق شده‌اند.

اقتباس‌ها از کتاب آسمان آبی او

انیمه‌ی سینمایی «آسمان آبی او» را تاتسیوکی ناگای‌ کارگردانی کرده است. این فیلم در سال 2019 به اکران درآمد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد. کتابی که پیش رو دارید، از همین انیمه اقتباس شده است.

کتاب آسمان آبی او - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان پرکشش و هیجان‌انگیز را به دنبال‌کنندگان رمان‌های تصویری و مانگاهای ژاپنی پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آسمان آبی او - جلد اول
نویسنده
مترجمفائزه محمدلو
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات212
زبانفارسی
شابک978-622-5260-76-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آسمان آبی او - جلد اول

مهسا
۱۴۰۳/۱/۱۷
تین کتاب سه جلده ولی به نظرم یک جلد بود بهتر بود و اینکه خیلی حیف شد که شینو دبیرستانی رفت ولی در کل قشنگ بود پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آسمان آبی او - جلد اول

برای دریافت کتاب آسمان آبی او - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.