معرفی و دانلود کتاب آسمان آبی او - جلد سوم

عکس جلد کتاب آسمان آبی او - جلد سوم
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آسمان آبی او - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آسمان آبی او - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آسمان آبی او - جلد سوم

اتفاقات و ماجراهای زندگی آکانه و آئویی، این دو خواهر دوست‌داشتنی، در کتاب آسمان آبی او - جلد سوم به اوج هیجان خود خواهد رسید. یائکو نیناگاوا نویسنده‌ی داستان‌های تصویری ژاپنی در قسمت سوم از این مجموعه مانگای جذاب، آئویی دختر نوجوان داستان را به عشق یک شبح زنده گرفتار خواهد کرد؛ عشقی که محقق شدن آن به قیمت به خطر افتادن جان خواهر بزرگتر آئویی یعنی آکانه تمام خواهد شد.

درباره‌‌ی کتاب آسمان آبی او - جلد سوم

اگر دو قسمت قبلی مجموعه داستان‌های مصور یائکو نیناگاوا (Yaeko Ninagawa)، این نویسنده‌ی محبوب ژاپنی را دنبال کرده باشید، حالا حتماً برای خبردار شدن از پایان ماجرای خیره‌کننده و پرحادثه‌ی آن لحظه‌شماری می‌کنید! کتاب آسمان آبی او - جلد سوم (Her Blue Sky) یک پایان غافلگیر‌کننده برای فانتزی‌ترین عاشقانه‌ی عمرتان خواهد بود؛ پایانی که ممکن است اشک را در چشمان شما جمع کند و یا لبخند به صورتتان بیاورد.

آئویی، دختر نوجوان داستان آسمان آبی او، دیگر تحمل نگه داشتن این راز بزرگ را ندارد! او عاشق شبح زنده‌ی شینوسکه‌ شده و به خوبی می‌داند که این عشق بی‌سرانجام، ممکن است اتفاقات ترسناکی برای خواهر بزرگ او یعنی آکانه به همراه داشته باشد. آکانه در گوشه‌ای دیگر از داستان در دردسر بزرگ گرفتار شده. او در یک تونل تاریک که بر اثر زلزله ریزش کرده زندانی شده و کسی جز شینوسکه نمی‌تواند به داد او برسد.

معرفی و دانلود کتاب آسمان آبی او - جلد سوم

شبح زنده‌ی شینوسکه همچنان مثل گذشته به آکانه علاقه دارد؛ اما او سال‌هاست که در یک سالن قدیمی موسیقی طلسم شده و نمی‌تواند از آن بیرون بیاید. آئویی حالا در یک کشاکش درونی بزرگ گرفتار شده. او باید برای نجات خواهرش آکانه دست‌به‌کار شود و به شبح شینوسکه کمک کند تا از این سالن موسیقی متروک آزاد شود و آکانه را نجات دهد. هرچند که آئویی خوب می‌داند با آزاد شدن شبح شینوسکه او برای همیشه از پیش آئویی خواهد رفت و او را به عشقی نافرجام دچار خواهد کرد. اما آئویی که تنها یک دختر نوجوان است چطور می‌تواند از پس این چالش عاطفی بزرگ بربیاید؟ آیا در نهایت، شبح شینوسکه از آن سالن موسیقی کهنه نجات پیدا خواهد کرد؟ و در نهایت، آیا آئویی به این شبح عجیب‌وغریب می‌رسد؟

داستان آسمان آبی او یک رمان تصویری با روایتی عاشقانه و فراواقعی‌ست. این داستان براساس یکی از باور‌های سنتی مردم ژاپن بر موجودی به نام شبح زنده نوشته شده و ماجرای متفاوت و پرکشش آن بدون شک خوانندگان کتاب‌های مانگا را از خود راضی نگه می‌دارد. این مجموعه‌ی جذاب محصول سال 2022 است و با ترجمه‌ی فائزه محمدلو و همچنین تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب آسمان آبی او

آسمان آبی او (Her blue sky) یک مانگای سه ‌قسمتی به قلم یائکو نیناگاوا، نویسنده‌ی ژاپنی‌ست. این رمان تصویری در ژانر عاشقانه، هیجانی و فانتزی نوشته شده و درباره‌ی زندگی دو خواهر به نام‌های آکانه و آئویی‌ است. آکانه سال‌ها قبل با از دست دادن پدر‌ومادرش، از تلاش‌ برای تبدیل شدن به یک نوازنده‌ی موسیقی دست می‌کشد و زندگی خود را وفق کار و رسیدگی به خواهر کوچکش آئویی می‌کند. آئویی نیز سال‌ها بعد علاقه‌ی خواهرش را از سر می‌گیرد و می‌خواهد به یک نوازنده و موسیقی‌دان بزرگ تبدیل شود. اما در یکی از روز‌های تمرین آئویی به‌طور اتفاقی با یک آشنای قدیمی دیدار می‌کند؛ کسی که با گذشته‌ی آکانه و زندگی عاطفی او پیوند دارد و قرار است ماجراهای عجیب و مرموزی به زندگی این دو خواهر بیاورد.

مانگا (Manga)، به دسته‌ای از داستان‌های بلند و کوتاه گفته می‌شود که با تلفیقی از دیالوگ و تصویر‌سازی و نقاشی روایت شده‌اند. خواستگاه این شیوه‌ی روایت را ژاپن می‌دانند و هنوز نیز بسیاری از مانگاهای برتر و پرطرفدار دنیا در این کشور نوشته می‌شوند. مانگاها و یا همان رمان‌های مصور ژاپنی موضوعات گوناگونی را در بر می‌گیرند اما پرمخاطب‌ترین مانگا‌های دنیا در قالب درام عاشقانه، پلیسی و کارآگاهی، فانتزی و تخیلی و کمدی خلق شده‌اند.

اقتباس‌ها از کتاب آسمان آبی او

انیمه‌ی سینمایی «آسمان آبی او» به کارگردانی تاتسیوکی ناگای‌ کارگردان ژاپنی است. این فیلم در سال 2019 به اکران درآمد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد. کتاب حاضر با اقتباس از این انیمه ساخته شده است.

کتاب آسمان آبی او - جلد سوم برای چه کسانی مناسب است؟

این مانگای جذاب و سرگرم‌کننده را به علاقه‌مندان ماجراهای احساسی و پرمعما پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آسمان آبی او - جلد سوم
نویسنده
مترجمفائزه محمدلو
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-5260-77-1
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آسمان آبی او - جلد سوم

مهسا
۱۴۰۳/۱/۱۹
جالب بود ولی یه جلد بود بهتر بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آسمان آبی او - جلد سوم

برای دریافت کتاب آسمان آبی او - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.