معرفی و دانلود کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها

عکس جلد کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها

دیوید اسل، سخنران و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی، با ارائه‌ی توصیه‌هایی کارآمد و سازنده در کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها، شما را در مسیر رشد شخصی یاری نموده و چگونگیِ جامه‌ی عمل پوشاندن به اهداف و آرزوها را یادتان داده است.

درباره کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها

دیوید اسل، نویسنده و سخنران نام‌آشنای آمریکایی، در کتاب آهسته سازی (Slow Down) فلسفه‌ای کاربردی، پویا و سازنده را به شما پیشنهاد نموده که در صورت تطبیق دادن زندگی خود با آن، ظرف مدت زمانی کوتاه به اغلب آرزوهای خویش خواهید رسید. فراموش نکنید، آنچه اسل از آن سخن می‌گوید یک وعده‌ی پوچ و توخالی، یا مجموعه‌ای از شعارهای زیبا اما غیرعملی نیست؛ بلکه برنامه‌ای دقیق، مدون و اصولی است که پیروی از آن برای تمام افراد مقدور و ممکن است.

اسل در کتاب آهسته سازی، مخاطب را به متوقف ساختن جریان جنون‌آمیز زندگی فرا خوانده و ضمن این کار، او را به تأملِ دقیق در داشته‌ها و نداشته‌هایش دعوت نموده است. او از خواننده‌ی کتاب خود متانت، صبر و همت می‌طلبد؛ ویژگی‌هایی که هر فردی برای نیل به موفقیت و سعادت باید واجد آن‌ها باشد. اسل از هر آن کسی که کتابش را در دست می‌گیرد می‌خواهد که با دقت در گفته‌ها و آموزه‌هایش تأمل کند و آن‌ها را با بهره‌گیری از نیروی اراده‌ی خویش، در زندگی به کار بگیرد.

هسته‌ی فلسفه‌ی پیشنهادی دیوید اسل حول مفهومی موسوم به آهسته‌سازی است. آهسته‌سازی در دایره‌ی واژگان نویسنده‌ی کتاب پیش رو، به معنای تلاش برای در اختیار گرفتن ابتکار عمل در جریان زندگی روزمره است. به باور اسل، در صورت پیروی از نگرشِ مبتنی بر آهسته‌سازی، زندگی را با دیدگانی دیگر خواهیم دید و این‌چنین، به جای تمرکز بر کاستی‌ها و کمبودها، متوجه امکانات بالقوه‌ای خواهیم شد که برای تغییر و تحول در اختیار داریم. اسل در تعریف فلسفه‌ی آهسته‌سازی و مزایای توجه به آن، چنین می‌گوید: «زمانی که از روش آهسته‌سازی پیروی می‌کنیم، از تمام عواطفی که هرروزه تجربه می‌کنیم آگاه‌تر می‌گردیم و این‌گونه، ضمن تصدیق و پذیرش احساساتی چون یأس، خشم، حسادت و ناامنی، این احساسات را وامی‌داریم که سیطره‌ی نامطلوب خود بر ضمیر ما را رها کنند. این‌چنین است که با آهسته‌سازی به جانب زندگی‌ای متمرکزتر پیش می‌رویم و از زیستی بهتر و هماهنگ‌تر بهره‌مند می‌شویم.»

به زعم دیوید اسل همه‌ی ما محتاج توجه به قواعد فلسفه‌ی آهسته‌سازی هستیم. از همین روست که وی کتاب آهسته سازی را نوشته و خواستار ترجمه‌ی آن به زبان‌های دیگر شده است. چرا که باور دارد نگرش مطرح‌شده از سوی او در این اثر، می‌تواند تأثیری به‌غایت مثبت و سازنده بر زندگی مخاطب بگذارد.

کتاب آهسته سازی ذیل شش بخش و سیزده فصل تنظیم شده است. ضمناً، در پایان هر بخش، قسمتی کوتاه به مرور مطالب مطرح‌شده در آن بخش اختصاص یافته است.

این اثر به قلم فریبا مقدم به فارسی ترجمه شده و به همت انتشارات کلک آزادگان روانه‌ی بازار کتاب گشته است. امید که از خواندن آن بیاموزید و لذت ببرید.

کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حیطه‌ی خودیاری و خودپروری مخاطبین اصلی کتاب آهسته سازی از دیوید اسل‌اند.

با دیوید اسل بیشتر آشنا شویم

دیوید اسل (David Essel)، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، به سال 1956 به دنیا آمده است. او سخنران انگیزشی، مربی تجاری و متخصص حیطه‌ی مثبت‌اندیشی است. دیوید اسل به سبب دیدگاه‌های خاص و سازنده‌ی خود، «مرد رنسانسی قرن بیست و یک» لقب گرفته. آثار این نویسنده، از جمله کتاب «آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه‌ی رسیدن به خواسته‌ها»، تاکنون به اغلب زبان‌های زنده‌ی دنیا ترجمه شده و در شمارگانی بالا به فروش رسیده‌اند.

از بین مهم‌ترین افتخارات فردی دیوید اسل، می‌توان به توفیق وی در کسب جایزه‌ی «Businessperson of the Year» اشاره کرد. از میان مهم‌ترین آثار او نیز، جز کتاب آهسته سازی، می‌توان از عناوینی چون «روح ققنوس»، «چگونه برای موفقیت از موانع ذهنی خود عبور کنیم» و «زبانی برای قلب و روح» نام برد.

در بخشی از کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها می‌خوانیم

سومین کلید متجلی کردن خواسته‌های خود در زندگی، اقدام به عمل است. در کودکی بیس‌بال بازی می‌کردم و مربی‌ای داشتم که می‌گفت: «اگر خود را در صحنه نشان ندهید، نمی‌توانید برنده شوید.» نام این مربی را به یاد ندارم، اما مطمئن هستم که در آن زمان منظور او را درک نمی‌کردم. اما آن چه می‌گفت امروز برای من کاملاً معنا دارد. از همه گذشته در صورتی که اثبات نکنید در مورد قصدهایتان جدی هستید، چگونه می‌توانید انتظار داشته باشید در زندگی خود تغییری مشاهده کنید.

بعد از آن که قصد کردید زندگی‌تان تغییر کند و هاله‌ای از سپاس‌گزاری شما را فراگرفت، باید اشتیاق خود را ابراز و اهدافتان را پی‌گیری کنید. نشان دادن خود در صحنه، تفاوت میان شخصی‌ست که می‌گوید می‌خواهد فعال باشد، اما همۀ وقتش را صرف گریه و زاری می‌کند که چرا هیچ شغل خوبی پیدا نمی‌شود و کسی که در هر حال در دوره‌های عملی، ثبت نام می‌کند. نفر دوم راه درست عمل را در پیش گرفته است.

من اغلب با کسانی که خواستار اطمینان و ارتباطی عمیق‌تر با خویشتن و همچنین عزت نفس بیش‌تر هستند کار می‌کنم. این افراد می‌دانند که برخلاف تجربه‌های گذشته یا وضعیت کنونی‌شان می‌توانند با برداشتن گام‌های لازم، زندگی مطلوبی داشته باشند. ابتدا باید قصدهایمان را تکرار کنیم و بعد از تمرکز و فکر کردن، با سپاس از تمامی موهبت‌هایی که داریم، دست به عمل بزنیم. برای نمونه، برای تیراندازی بهتر باید قصدمان را تکرار کنیم، سپاس‌گزار مهارت‌هایی که داریم باشیم، آن گاه به سالن ورزشی برویم و تمرین تیراندازی کنیم.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با نویسنده
مقدمه
بخش یکم. آهسته‌سازی با سه کلید قصد، سپاس و عمل
فصل یکم. نیروی قصد
فصل دوم. نیروی سپاس
فصل سوم. نیروی عمل
بخش دوم. آهسته‌سازی برای به اوج رساندن نیروی شخصی
فصل چهارم. درک نیروی درون
فصل پنجم. نیروی‌ خود را در هر بخش از زندگی افزایش دهید
بخش سوم. آهسته‌سازی برای به دست آوردن اندام، انرژی و سلامت مطلوب
فصل ششم. اندام مطلوبتان را به دست آورید: برنامۀ تمرین بدنی برای همه
فصل هفتم. تغییرات در رژیم غذایی بدن شما را متحول می‌کند
بخش چهارم. آهسته‌سازی برای افزایش ارتباط معنوی
فصل هشتم. زندگی متمرکز
فصل نهم. به اوج رساندن زندگی با مراقبه و آداب نیایش
بخش پنجم. آهسته‌سازی برای ایجاد عشق مطلوب
فصل دهم. به سوی عشقی عمیق
فصل یازدهم. علایم خطر و مرزهای سالم عشق
بخش ششم. سرعت خود را کاهش دهید تا به دنیا و خودتان کمک کنید
فصل دوازدهم. خدمت به خود و دیگران
فصل سیزدهم. نتیجۀ نهایی را رها کنید
خاتمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها
نویسنده
مترجمفریبا مقدم
ناشر چاپیانتشارات کلک آزادگان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-964-7974-72-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها

Z
۱۴۰۱/۸/۲۲
نویسنده در مورد عجله نکردن در امور زندگی صحبت می‌کنه که مثال بارز اون گر صبر کنی زه غوره حلوا سازیست و چند فصل اول مشابه کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هست همراه با توضیحاتی بیشتر که باید عمل هم همراه باشه. در مورد سلامت روح و جسم مشاوره ازدواج. کمک به دیگران در جهت رسیدن به خواسته‌ها و عمل کردن ورها کردن وابسته نبودن به نتیجه هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها

برای دریافت کتاب آهسته سازی: سریع‌ترین شیوه رسیدن به خواسته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.