معرفی و دانلود کتاب آینده خود را خلق کنید: 12 اقدام اساسى براى دستیابى به موفقیت نامحدود

عکس جلد کتاب آینده خود را خلق کنید: 12 اقدام اساسى براى دستیابى به موفقیت نامحدود
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آینده خود را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آینده خود را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آینده خود را خلق کنید: 12 اقدام اساسى براى دستیابى به موفقیت نامحدود

برایان تریسی در کتاب آینده خود را خلق کنید با ارائه‌ی دوازده اقدام مؤثر به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آنچه که در دل می‌پرورانید دست پیدا کنید. این اثر پرفروش تاکنون الهام‌بخش انسان‌های متعددی در سرتاسر دنیا قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب آینده خود را خلق کنید

برایان تریسی (Brian Tracy) از معروف‌ترین نویسندگان و سخنرانان زنده‌ی دنیا در زمینه‌ی رشد فردی، موفقیت و کمک به خود است. او سال‌هاست که در تمام دنیا کنفرانس و سخنرانی برگزار می‌کند، به کشورهای مختلف می‌رود، در برنامه‌های گفتگو شرکت می‌کند و به شرکت‌ها و آدم‌های مختلف مشاوره می‌دهد. به گواه مخاطبان کتاب‌های تریسی، او بهترین کسی است که می‌تواند به شما بگوید که بر سر راه موفقیت‌تان چه مشکلاتی در کمین است و چطور باید از پس‌ آن‌ها برآییم.

کتاب آینده‌ی خود را خلق کنید (Create Your Own Future) چکیده‌ی سال‌ها تجربه‌ی تریسی است. کتابی که مانند سایر آثار او لحنی ساده و روان دارد. تریسی از حاشیه رفتن و کلی‌گویی می‌پرهیزد و سعی می‌کند با مثال و داستان حرفش را بزند. محتوای کتاب حاضر از عنوان آن هویداست: تریسی دوازده اصل کاربردی که برای بهبود و رشد خود و رسیدن به موفقیت، باید به آن‌ها توجه داشت را به شما ارائه می‌کند. اهمیتی ندارد که تا چه اندازه جاه‌طلبید و چه اهدافی را دنبال می‌کنید، او با ایده‌هایی عملی و ساده و ابزارهایی که برای شما شرح می‌دهد، نیروی بالقوه‌تان را به حداکثر می‌رساند. برایان تریسی به شما می‌آموزد که با قانون احتمالات به هدف‌های دوردست‌تان برسید، با کارهایی روزمره و ساده سرنوشت خود را بسازید، و شانس‌تان برای رسیدن به موفقیت و دستیابی به هر آنچه که می‌خواهید را افزایش دهید.

برایان تریسی در کتاب آینده‌ی خود را خلق کنید کمک‌تان می‌کند نگرشی نتیجه‌گرا، مثبت و خوش‌بینانه پیدا کنید. تلاش دارد شما را تبدیل به آدمی کند که انسان‌های دیگر، ایده‌ها و فرصت‌ها را جذب خود می‌کند. او در دوازده اصلی که ارائه کرده به نقش توانمندی‌ها، دانش، نگرش، روابط، پول، منش و شجاعت شما در موفقیت پرداخته است.
این کتاب که جزو کتاب‌های پرفروش تریسی است را نشر ذهن‌آویز با ترجمه‌ی مهدى قراچه‌داغى منتشر کرده. برایان تریسی چند سال پیش به سرطان مبتلا شد، اما با این وجود دست از تلاش برنداشت و سعی کرد خود را با شرایط جدید وفق دهد. او همچنان به کار و نوشتن ادامه می‌دهد و مصداق ایده‌ها و گفته‌های خود است: می‌خواهد سرنوشت خود را بسازد.

نکوداشت‌های کتاب آینده خود را خلق کنید

  • هر کسی که دوست دارد در کسب‌وکار و زندگی موفق شود، باید کتاب «آینده‌ی خود را خلق کنید» را بخواند. (جف روزِن، معاون اجرایی بانک یو.اس)
  • کتاب «آینده خود را خلق کنید» قدرتمندترین راه برای موفقیت‌ سریع است، چون برای رسیدن به نتیجه‌ی سریع دوازده گام مستحکم به شما ارائه می‌دهد! (میچ هوهِم، رئیس دانشگاه ام.آی.تی)
  • مثل همیشه، برایان تریسی دقیقاً اصل موضوع را می‌گوید. این کتاب قدرتمند و کاربردی کاملاً نشان‌تان می‌دهد که چطور سرنوشت‌تان را بسازید و مسئول زندگی خود شوید. (لی یاکوکا، مدیر کارخانه‌ی خودروسازی)

کتاب آینده خود را خلق کنید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب هم مثل باقی کتاب‌های برایان تریسی برای همه‌ی آن‌هایی است که می‌خواهند به جاه‌طلبانه‌ترین اهداف‌شان برسند. همه‌ی آن‌هایی که به دنبال سرمایه‌ی بیشتر، کار موفق‌تر و زندگی شادتر هستند، مخاطب این کتابند.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی (متولد 1944) مؤلف و سخنران انگیزشی آمریکایی-کانادایی است که عمدتاً به‌خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی رشد فردی و موفقیت شناخته می‌شود. او بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» است که در حوزه‌هایی همچون رهبری، استراتژی، خلاقیت، فروش و... به افراد و شرکت‌ها مشاوره می‌دهد. تریسی به بیش از هزار شرکت معتبر مشاوره داده، در پنج‌هزار کنفرانس و گفتگو شرکت داشته و برای بیش از پنج میلیون نفر در سرتاسر دنیا سخنرانی کرده است.

برایان تریسی تا کنون ده‌ها کتاب نوشته که به زبان‌های زیادی ترجمه شده و بیشترشان جزو پرفروش‌ها بوده‌اند. کتاب «قورباغه‌ات را قورت بده!» مشهورترین کتاب اوست. کتاب «21 راز میلیونرهای خوساخته» و کتاب «هنر جذب دیگران» از دیگر آثار تریسی هستند.

جملات برگزیده‌ی کتاب آینده خود را خلق کنید

  • وظیفه شما مردان و زنان این است طورى عمل کنید که هیچ مانعى بر سر راه توانمندی‌هاى شما قرار ندارد. (پیر تیلهارد دوشاردین)
  • کسى که روش و وسیله‌اى براى بهتر و سریع‌تر انجام دادن کارهایش در اختیار دارد، بهتر مى‌تواند موفقیت آتى خود را رقم بزند. (جان پل گتى)
  • اگر کسى با اطمینان خاطر در راستاى رویاهایش حرکت کند و بکوشد تا آن زندگى را که در ذهن خود تجسم کرده حیات ببخشد، به موفقیتى باورنکردنى مى‌رسد. (هنرى دیوید تورئو)
  • بزرگ‌ترین کارى که هر شخص در این دنیا مى‌تواند انجام دهد این است که از آنچه در اختیار او قرار گرفته بیشترین بهره‌بردارى را بکند. این یعنى موفقیت. (اریسون سوئت ماردن)

در بخشی از کتاب آینده خود را خلق کنید می‌خوانیم

دو بیمارى ذهنى به وفور در امریکا و اغلب کشورهاى صنعتى مشاهده مى‌شود. اولین بیمارى چیزى در ازاى هیچ چیز، و دومین بیمارى یافتن راه‌حلهاى سریع است. این دو بیمارى مى‌توانند مانع از موفقیتهاى شما شوند، و اگر با هم ترکیب شوند، مهلک مى‌شوند.

بیمارى چیزى در ازاى هیچ چیز بیمارى اول مشمول کسانى است که فکر مى‌کنند مى‌توانند کم بگذارند و زیاد برداشت بکنند. فکر مى‌کنند مى‌توانند به اندازه یک دلار بگذارند و دو دلار برداشت کنند. آنها پیوسته مترصد آنند که بهاى کامل را نپردازند و کالا و خدمت را نصیب خود سازند. آنها مى‌خواهند از قِبَل دیگران و تلاش آن‌ها کیسه‌هاى خود را پر کنند.

بیماران چیزى در ازاى هیچ چیز مى‌خواهند قوانین اولیه و اساس عالم هستى را نقض کنند. قوانین کاشتن و درو کردن، عمل و عکس‌العمل، علت و معلول. آنها مى‌خواهند یکى از قوانین بزرگ موفقیت را زیرپا بگذارند: هرگز امید نداشته باشید با زیر پا گذاشتن قوانین جهانى به موفقیت برسید.

زیر پا گذاشتن قوانین جهانى شبیه بى‌توجهى کردن به قانون جاذبه است. حتماً داستان کسى را که مى‌خواست از یک ساختمان 30 طبقه خودش را به قصد خودکشى به پایین پرتاب کند، شنیده‌اید. وقتى او در حال سقوط به طبقه پانزدهم مى‌رسد، کسى از پنجره سرش را بیرون مى‌آورد و فریاد مى‌کشد: «در چه وضعى هستى؟» و فرد در حال سقوط در جوابش مى‌گوید: «تا اینجا بد نیست!»

هر کسى که مى‌خواهد بیش از آنچه مى‌گذارد برداشت کند، در چنین موقعیتى قرار دارد. ممکن است در کوتاه‌مدت به نظر برسد که موفق است، اما خیلى زود چشمانش باز خواهد شد. اجازه ندهید این اتفاق براى شما بیفتد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: محدودیتى در کار نیست
1: موفقیت قابل پیش‌بینى است
2: اصل شماره 1 توانمندی‌هاى بالقوه شما نامحدودند
3: اصل شماره 2 نقش مهم وضوح و روشنى
4: اصل شماره 3 دانش، قدرت است
5: اصل شماره 4 تسلط و احاطه معجزه مى‌کند
6: اصل شماره 5 نگرش یعنى همه چیز
7: اصل شماره 6 توجه به روابط
8: اصل شماره 7 نقش مهم پول
9: اصل شماره 8 شما یک نابغه هستید
10: اصل شماره 9 نتایج، پاداش‌ها را مشخص مى‌کنند
11: اصل شماره 10 قدر موقعیت‌ها را بدانید!
12: اصل شماره 11 نقش مهم منش
13: اصل شماره 12 موفقیت از آنِ شجاعان است
14: جمع‌بندى: زندگى‌تان را به شاهکارى تبدیل کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آینده خود را خلق کنید: 12 اقدام اساسى براى دستیابى به موفقیت نامحدود
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-964-7390-99-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آینده خود را خلق کنید

مجتبی بهرامی
۱۴۰۳/۱/۲۰
کتاب آینده خودت را خلق کن یه اثر خوب از یک نویسنده موفق به نام برایان تریسی است نکات عالی و آموزنده زیادی دارد ترجمه خوبی هم دارد من تشکر ویژه میکنم از دست اندرکاران کتابراه که کتاب با قیمت مناسب در اختیار خواننده گمان میگذارند
سهراب هلال بحر
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
قبل تر این کتاب رو خوندم، اما چون برایم خیلی جالب و آموزنده بود تصمیم گرفتم که مجدداً بخونم، یک کتاب بسیار خوب و عالی که می‌تونه بری همه‌ی افرادی که کسب و کار و تجارتی داره، راهنما و کاربردی هست.
Haleh Hashemi
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
لازمه شروع هرکاری ایجاد تفکر مثبت هست با مثبت اندیشی میتوان راهی را که شروع میکنیم به مقصد برسانیم
دلارام 0074
۱۴۰۱/۱۰/۱
به همه پیشنهاد میکنم بخونید دیدگاهتونو تغییر میده نکاتی ک میگه خیلی جای تامل داره سر سری رد نشید
P
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
بسیار مفید و به نظر من جا داره که چند بار خوانده بشه
درویش بختیاری
۱۴۰۱/۱۱/۸
کلیه کتابهای این نویسنده عالی و انگیزه بخش میباشد
رضا
۱۴۰۱/۱۰/۷
عالیه وکاملا کاربردیه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب آینده خود را خلق کنید

برای دریافت کتاب آینده خود را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.