معرفی و دانلود کتاب از فقر تا قدرت: شناخت موفقیت و آرامش

عکس جلد کتاب از فقر تا قدرت: شناخت موفقیت و آرامش
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از فقر تا قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از فقر تا قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از فقر تا قدرت: شناخت موفقیت و آرامش

آرامش حقیقی شما در افکاری که نسبت به خود و دیگران دارید نهفته است. جیمز آلن در کتاب از فقر تا قدرت درباره‌ی حقیقتی با شما سخن می‌گوید که بارها از زبان دیگران شنیده‌اید: ذهن شما فرمانروای زندگی شماست. اما عمل به این جمله‌ی هوشمندانه به همین سادگی‌ها هم نیست. بااین‌حال می‌توانید در مسیر تغییرات آرام و تدریجی باورهایتان، از آموزه‌های این کتاب کمک بگیرید.

درباره‌ی کتاب از فقر تا قدرت

شاید با شنیدن این جمله که همه‌چیز درون شماست و اتفاقات بیرونی نمی‌توانند زندگی‌تان را تحت سلطه‌ی خود درآورند، عصبانی شوید. البته طبیعی است چون این روزها همه‌جا این جملات را می‌شنویم و بیشتر اوقات هیچ راه حل عملی جز چند جمله‌ی مثبت که می‌تواند تا چند ساعت یا نهایتاً چند روز شارژتان کند، پشت این حرف‌ها نیست. اما جیمز آلن (James Allen)، به‌عنوان نویسنده‌ی این کتاب، قصد ندارد فریبتان دهد. پس پیش از خواندن این کتاب بهتر است بدانید شما مسئول ریز و درشت اتفاقات بد زندگی‌تان نیستید و مثبت اندیشیدن تنها بخشی از فرآیند تلاشتان برای داشتن احساس نشاط و عشق به زندگی‌ست! در کتاب از فقر تا قدرت (From Poverty to Power) می‌آموزید چطور نسبت به ذهن خود آگاه‌تر شوید و آن را از فکرهای باکیفیت و سالم تغذیه کنید.

قرار نیست همیشه این توانایی را داشته باشید که نسبت به هر اتفاق ناامیدکننده‌ای خوشبین باشید یا در چرخه‌ی بی‌پایان شانس و موفقیت‌های پی در پی قرار بگیرید. اما موضوع مورد بحث تلاش شما برای داشتن حسی بهتر نسبت به خودتان و محیط اطراف است. کافی است بدانید شما فقیر نیستید، بلکه درونتان اندوخته‌هایی دارید که به وقت ناامیدی مطلق می‌توانند همچون چراغی درخشان راهتان را روشن کنند. پس با جیمز آلن همراه شوید و از زبان او ویژگی‌های این مسیر تازه را بخوانید.

اصل صحبت نویسنده این است که اگر شما باور داشته باشید شرایط بیرونی، قدرتِ ساختن یا خراب کردن زندگی‌تان را دارند، به آسانی تسلیم شرایط محیطی می‌شوید و به دیگران این اجازه را می‌دهید که شما را در مسیر ناامیدی، ترس و ضعف همراهی کنند. آیا شما چنین هدفی دارید؟ پاسخ مشخص است، خیر! اما انرژی و سیگنالی که به سمت جهانتان می‌فرستید، این پیغام را به دیگران می‌دهد که شما جویای حس ناامیدی و بدبختی هستید.

این کتاب بهانه‌ی خوبی‌ست تا بار دیگر به درون خود، با نگاهی متواضع و صادقانه بنگرید تا با کسب یک آگاهی عمیق، دیر یا زود منشاء ناراحتی خود را پیدا کنید. گفتنی‌ست انتشارات شادن پژواک کتاب از فقر تا قدرت نوشته‌ی جیمز آلن را با ترجمه‌ی معصومه ولی پور منتشر کرده است.

کتاب از فقر تا قدرت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کسانی که مایل به رشد فردی و شناختی خود هستند، راهنمای مناسبی خواهد بود. اگر دوست دارید در مسیر تغییر خود گام بردارید و سبک زندگی سالم را تجربه کنید، این کتاب برای شماست.

با جیمز آلن بیشتر آشنا شویم

جیمز آلن در 28 نوامبر سال 1865 در شهر لستر انگلستان زاده شد. او در یک خانواده‌ی چهار نفره از طبقه‌ی فرودست جامعه زندگی می‌کرد و دو برادر کوچک‌تر از خود داشت. 15 ساله بود که پدرش مورد حمله قرار گرفت و به قتل رسید و آلن ناچار شد تحصیلاتش را برای تأمین مخارج خانواده رها کند. او تا سال 1902 در مؤسسات تولیدی و تجاری مختلف به حرفه‌ی منشی‌گری مشغول بود. آلن که تحت تأثیر آثار تولستوی قرار داشت، در 38 سالگی همراه همسر و دخترش به یک ویلای کوچک در شهر ایلفراکامب رفت و شروع به نویسندگی کرد. پس از 9 سال، او 19 عنوان کتاب را به ثبت رساند و به کمک همسرش مجله‌ی فلسفی پرتو خرد را چاپ کرد. محتوای اغلب آثار آلن، بهره‌گیری از نیروی فکر برای توسعه‌ی شخصیت و بهبود شرایط زندگی است.

جیمز آلن با انتشار دوره‌ی آموزشی «انسان اندیشه است» در بین مردم به شهرت و محبوبیت رسید. این دوره به مدت 55 دقیقه توسط معاون او ضبط و به صورت صوتی منتشر شد. به جرأت می‌توان گفت این دوره همچنان یکی از بهترین دوره‌ها در زمینه‌ی قانون جذب است. از دیگر آثار او باید به کتاب‌های «تو همانی که می‌اندیشی» و «هشت ستون کامیابی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب از فقر تا قدرت می‌خوانیم

شناختن موفقیت، تنها برای قلبی ممکن است که سرشار از یکپارچگی، اعتماد، خیرخواهی و عشق باشد. قلبی که این خصوصیات را نداشته باشد، نمی‌تواند موفقیت را بشناسد، زیرا موفقیت، درست مانند شادی، چیزی مادی نیست و به شناختی درونی نیاز دارد. انسان طمعکار، ممکن است میلیونر شود، اما همیشه بیچاره، نامهربان، و فقیر باقی می‌ماند و تا زمانی که کسی بیشتر از او ثروت داشته باشد، خود را فقیر می‌داند، درحالی‌که انسان درستکار، بخشنده، و مهربان از موفقیت کامل برخوردار می‌شود، حتی اگر دارایی‌های مادی او اندک باشد. تهی‌دست کسی است که ناراضی باشد؛ ثروتمند کسی است که به آن‌چه دارد قانع باشد، و کسی ثروتمندتر است که از داشته‌های خودش به دیگران ببخشد. وقتی به این بیاندیشم که جهان سرشار از چیزهای خوب، مادی و معنوی، است، آن را با حرص و طمع کسی مقایسه کنید که کورکورانه می‌خواهد چند سکه یا چند متر زمین به‌دست آورد، این‌جا است که می‌فهمیم خودخواهی چقدر در خود تاریکی و نادانی دارد؛ این‌جا است که می‌فهمیم خودخواهی چقدر نابود کننده است. طبیعت، در برابر همه بخشنده است، و هیچ چیزی از دست نمی‌دهد؛ این انسان است که همه چیز به‌دست می‌آورد و همه را هم از دست می‌دهد.

اگر می‌خواهید موفقیت حقیقی را بشناسید، مانند دیگران دست روی دست نگذارید، و فکر نکنید که اگر کار خوبی انجام دهید، همه چیز خراب می‌شود. اجازه ندهید واژه‌ی «رقابت»، بر ایمان شما به معنویت و درستکاری تاثیر بگذارد. من به چیزی که مردم «قانون رقابت» می‌دانند، اهمیتی نمی‌دهم، زیرا می‌دانم که روزی، «قانونِ» تغییرناپذیر، همه‌ی آن‌ها را شکست خواهد داد، پس آیا نمی‌تواند این رقابت‌ها را در قلب و زندگی افراد درستکار نیز از بین ببرد؟ و با شناختن این «قانون»، می‌توانم در آرامشی پایدار، به همه‌ی این نادرستی‌ها بیاندیشم، زیرا می‌دانم به نابودیِ آن‌ها حتمی است.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
بخش اول: مسیر موفقیت
فصل اول: درسی که از شَر می‌آموزیم
فصل دوم: دنیا، بازتابی از ذهن است
فصل سوم: راه خروج از شرایط ناگوار
فصل چهارم: قدرت پنهان تفکر: کنترل و هدایت نیروی خود
فصل پنجم: راز سلامتی، موفقیت و قدرت
فصل ششم: راز شادی فراوان
فصل هفتم: شناخت موفقیت بی‌نقص
بخش دوم: راه آرامش
فصل هشتم: قدرت مراقبه
فصل نهم: دو ارباب؛ نفس و حقیقت
فصل دهم: لازمه‌ی قدرت معنوی
فصل یازدهم: شناخت آرامش خیرخواهانه
فصل دوازدهم: ورود به بی‌نهایت
فصل سیزدهم: قانون خدمت
فصل چهاردهم: شناخت آرامشِ بی‌نقص

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از فقر تا قدرت: شناخت موفقیت و آرامش
نویسنده
مترجممعصومه ولی پور
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات140
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از فقر تا قدرت

مهسا صابری
۱۴۰۲/۶/۱۲
بسیار کتاب عمیق و زیبایی هست سعی کنید با چشم دل و روح و درونتون مطالب را بخونید و درک کنید وقتی در حال خوندن هستین انگار یه چیزی درونتون بیدار میشه و حرکت میکنی و همون روح الهی ما است که بهتر است خودمون را تسلیم وجود اون بکنیم
mohsen n
۱۴۰۲/۱/۱۷
کتاب خوبی بود ارزش خوندن داره واینکه همچی ازدرون خود ادم هست باید جلوی نَفس خودتو بگیری تابه بهترین درجه اززندگی چه دردنیا وچه دنیایی دیگه برسی
هادی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۱۰
کتاب بسیار علمی ومطالب روشن کننده و با فهرست مناسب هست و من خیلی دوستش دارم. ترجمه هم عالی هست
رضاخسروجردی
۱۴۰۲/۵/۲
کتاب خیلی خوبی است ارزش وقت گذاشتن را دارد امتیاز700
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب از فقر تا قدرت

برای دریافت کتاب از فقر تا قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.