معرفی و دانلود کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه

عکس جلد کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه
قیمت:
۲۲۵۰۰ ۱۱,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه

کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه، حاصل همکاری جک کنفیلد، مارک ویکتور هانسن و پیتر وگسو است. آن‌ها با گردآوری و بازنویسی سی داستان واقعی که در این کتاب درج‌شده ،در تلاش‌اند قدرت عشق را از نو به خوانندگان بیاموزند. زیرا بر این باورند که مهرورزی می‌تواند کلید گشایش بسیاری از مشکلات باشد و معجزاتی باورنکردنی در سطح زندگی روزمره رقم بزند. بنابراین از زبان راویان متعدد، داستان‌هایی تأثیرگذار روایت می‌کنند که می‌تواند برای همه اتفاق بیفتد.

درباره‌ی کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه

جک کنفیلد (Jack Canfield) و مارک ویکتور هانسن (Mark Victor Hansen) با نگارش کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه (Chicken Soup for the Soul Love Stories)، جنبشی جهانی به راه انداختند که به افراد کمک می‌کند تا بهترین نسخه‌ی خودشان را ارائه دهند، به تمامی پتانسیل‌ها‌یشان دست پیدا کنند و به قدرت‌های خود پی ببرند. این کتاب که در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز قرار دارد، تاکنون زندگی بسیاری از افراد را تغییر داده و به سمت‌وسوی بهتری هدایت کرده است.

سوپ جوجه برای روح، متشکل از سی داستان الهام‌بخش است که معجزه‌هایی را که در سطح زندگی روزمره رخ می‌دهند، آشکار می‌کند. بنابراین برترین دستاورد آن، توانایی غلبه بر چالش‌ها و قدرت درک و مهرورزی به دنیای پیرامون است که به خوانندگان یاری می‌رساند تا زندگی بهتری را تجربه کنند.

معرفی و دانلود کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه

نویسندگان کتاب بر این باورند که میزان تأثیرگذاری مطالعه، بعضاً می‌تواند از شنیدن هزاران توصیه بیشتر باشد. ازاین‌رو در کتاب پیش رو به گردآوری و بازنویسی داستان‌هایی پرداخته‌اند که همگی براساس واقعیت‌های زندگی مردم عادی به رشته‌ی تحریر درآمده. شایان ذکر است که داستان‌های موجود در این کتاب از تکثر و تنوع قابل توجهی برخوردارند که همین نکته تأثیرگذاری آن‌ها را دوچندان می‌کند. بنابراین ممکن است برخی از داستان‌ها، خنده به لب خواننده بیاورند و برخی دیگر او را به گریه بیندازند. ازاین‌رو جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن توصیه می‌کنند که با تمامی احساساتی که داستان‌ها در شما به وجود می‌آورند، مواجه شوید و با آغوش باز، پذیرای آن‌ها باشید. چراکه درنهایت به شما کمک می‌کنند با دلگرمی، انرژی و انگیزه‌ی بیشتری به زندگی ادامه دهید.

راویان داستان‌های این کتاب، با روایت‌هایی که سرشار از معجزه و قدرت‌اند، از نیرویی سخن می‌گویند که همواره در پس زندگی همه‌ی افراد جریان دارد؛ نیرویی اسرارآمیز که حامل عشق، خرد و جهان‌بینی مثبت است اما معمولاً در خلال مشکلات و چالش‌های زندگی، نادیده گرفته می‌شود. اما کتاب سوپ جوجه برای روح در تلاش است از این نیرو پرده بردارد و آن را در اختیار افراد قرار دهد.

هدف از این کتاب، انتقال پیامی ارزشمند و کمک به درک این باور است که عشق ورزیدن نه‌تنها نشانه‌ی ضعف و وابستگی نیست، بلکه کلیدی برای حل مشکلات است. بنابراین با تقویت توانایی بروز احساسات، این قدرت جادویی را به افراد بازمی‌گرداند.

این کتاب اولین‌بار در سال 1993 وارد بازار شد و بعدها جلدهای دیگری از آن به چاپ رسید که همگی در قالب مجموعه‌ای تحت‌عنوان «سوپ جوجه برای روح» جا گرفتند. نشر شادن پژواک هم نسخه‌ی فارسی‌زبان آن را با ترجمه‌ی معصومه ولی‌پور در مجموعه‌ی «پرفروش‌های کلاسیک» منتشر کرد.

درباره‌ی مجموعه‌ی سوپ جوجه برای روح

مجموعه‌ی سوپ جوجه برای روح، متشکل از 232 کتاب انگیزشی است که توسط جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن و جمعی از دیگر نویسندگان، به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند. هر جلد از آثار این مجموعه، با داستان‌هایی واقعی و الهام‌بخش درباره‌ی معجزات زندگی روزمره همراه است که بذر انگیزه و انرژی مثبت را در خواننده می‌کارد.

کتاب‌های مجموعه‌ی سوپ جوجه برای روح در ایران با ترجمه‌های مختلف توسط ناشرین متعدد منتشر شده‌اند که نشر «شادن پژواک»، یکی از آن‌هاست.

کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کسانی که خواهان تجربه‌ی زندگی بهتری هستند توصیه می‌شود. همچنین مطالعه‌ای درخور برای افرادی است که می‌خواهند به تمام پتانسیل‌ها و توانایی‌های خود دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه می‌خوانیم

یک شب جمعه، جویس می‌خواست به دیدن جویی در زمین اسکیت برود، که والدینش، «هارولد» (Harold) و «بِسی» (Bessie)، یک تماس اضطراری دریافت کردند. مادربزرگ جویس، به طور ناگهانی بیمار شده بود. هارولد و بِسی، به هفت فرزندشان گفتند که فوراً وسایلشان را جمع کنند تا بلافاصله به ملاقات مادربزرگ در پنسیلوانیا بروند. دیگر خیلی دیر شده بود و جویس حتی نمی‌توانست به جویی تلفن کند و بگوید که نمی‌تواند او را ببیند.

جویس و خانواده‌اش از نیوجرسی به پنسیلوانیا رفتند و آخر هفته را پیش مادربزرگ ماندند تا از او مراقبت کنند. پدر و مادر جویس، بسیار مذهبی بودند و بچه‌ها را طوری تربیت کرده بودند که با محبت خداوند و قدرت دعا آشنا باشند. جویس و خانواده‌اش برای سلامتی مادربزرگ دعا می‌کردند. مادربزرگ خیلی زود خوب شد و سلامتی‌اش را به‌دست آورد، جویس و خانواده‌اش هم به خانه برگشتند.

جمعه‌ی هفته‌ی بعد، جویس آماده شد تا به زمین اسکیت برود. چون هفته‌ی پیش نتوانسته بود جویی را ببیند، برای دیدنش صبر نداشت. وقتی بالاخره جویی را دید، لبخندی روی صورتش نقش بست. اما یک مشکلی وجود داشت. جویی با یک چهره‌ی عصبانی به طرفش آمد. زنجیر حلقه را از گردنش باز کرد. بی‌هیچ حرفی، حلقه را پرت کرد و از جویس دور شد. جویس با ناباوری سر جایش ایستاده بود، قلبش شکسته بود. جویی حتی به او فرصت نداده بود تا ماجرای مادربزرگش را تعریف کند.

جویس با گریه به خانه برگشت. فقط دلش می‌خواست به خانه برود، خودش را در اتاق حبس کند، و گریه کند. او ساعت‌ها، تا وقتی که نور مهتاب از پنجره‌ی اتاقش به داخل می‌تابید، گریه کرد. با چشم‌های گریان به پنجره تکیه داد. هیچ‌وقت این‌قدر غصه نخورده بود.

فهرست مطالب کتاب

معرفی
پیش‌گفتار
فصل اول: آشنایی
عشق را جایی خواهی یافت که اصلاً انتظارش را نداری
تغییر برنامه
وقت گذاشتن
همزاد من
عشق در میان آشفتگی
فیش واریز
همیشه لبخند بزن
نعمتی از سوی خدا
فصل دوم: قدرت عشق
میراث عشق
زوج عجیب جدید
یک روح، در دو جسم
ولنتاین
جادوی دومین ماه‌عسل
فرسنگ‌ها
هرگز فکر نمی‌کردم
اولین و آخرین گل‌های رز من
فصل سوم: سپاسگزاری
دستی برای گرفتن
گیرت انداختم! و خوشحالم
جعبه‌ی باارزش
آدم باید برای چیزی که می‌خواهد تلاش کند
اسم، به چه معنا است؟
حلقه‌ی عشق
یک تکه کاغذ
در طول سال‌ها
فصل چهارم: غلبه بر مشکلات
با این حلقه؟
حالا نوبت عشق است
تا وقتی مرگ ما را دوباره از هم جدا کند!
سرهم‌بندی
در انتظار وایومینگ
تصمیمات سخت
تاج تعهد
دوستت دارم
اولین بار
مواظب غروب باش
از پنجه به دست
فصل پنجم: از دید یک کودک
یک جورهایی، شاید، یک مدل، قرار
عشق حقیقی
لباس آبی
بابا اومده!
اول عشق، بعد...
هدیه‌ای از بهشت
فصل ششم: دیدگاه‌ها و آموزه‌ها
زیبایی بی‌رنگ‌و‌رو
عشق آسان است، اما ازدواج سخت
وقتی زمانش برسد
آتش‌بازی
داستان عاشقانه‌ی من
نقشه‌های کودکی
عشق در شصت‌سالگی فرق دارد
دوباره همسرم را پیدا می‌کنم
تماشا از پشت در
عشق
ازدواجی پایدار
عشق، بعد از این همه سال، هنوز تحمل می‌کند
او دلش را به ‌دست آورده بود
فصل هفتم: قدرت بخشندگی
نامه‌های عاشقانه‌ی او
مکانی برای خودش
داستان عاشقانه‌ای درباره‌ی یک حلقه
هدیه‌های من
عشق پیانو
فصل هشتم: لحظات خاص
وقتی قلب صحبت می‌کند
آخرین روز
لحظه‌های جادویی روی تاب قدیمی حیاط: برگرفته از عشق و قلبی شکسته
سبزیجات یا میوه؟
همراه با نسیم تابستانی
من طلا کشف کرده‌ام
فرشته‌ی من جانی
درباره‌ی ناهار و عشق
پلکانی به سوی بهشت
ما قبلاً همدیگر را دیده‌ایم؟
همزاد
صخره‌ی جادویی
ماشین را نگه دار!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه
نویسنده، ،
مترجممعصومه ولی پور
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات277
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۵۰۰ ۱۱,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه

قاسم حاجی میرزایی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
این کتاب صرفا به خاطرات می پردازد به عبارتی چند رمان است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه

برای دریافت کتاب سوپ جوجه برای روح: داستان‌های عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.