معرفی و دانلود کتاب اعتماد جواب می‌دهد: چهار اصل کلیدی برای ایجاد روابط پایدار

عکس جلد کتاب اعتماد جواب می‌دهد: چهار اصل کلیدی برای ایجاد روابط پایدار
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد جواب می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد جواب می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعتماد جواب می‌دهد: چهار اصل کلیدی برای ایجاد روابط پایدار

آیا واقعا اعتماد بین انسان‌ها در حال نابودی است؟ کن بلانچارد، سینتیا المستید و مارتا لورنس در کتاب اعتماد جواب می‌دهد تلاش دارند به این سوال جواب دهند و با استفاده از راهکاری‌های تضمین شده، به شما کمک کنند تا اعتماد را به روابط خود با دیگران برگردانید.

درباره کتاب اعتماد جواب می‌دهد

اگر پای صحبت افراد سالمند بنشینید، تقریبا تمام آن‌ها بر یک موضوع تاکید دارند: دوره و زمانه بدی شده است! این جمله حتی در داستان‌های قدیمی هم حضور دارند، آدم‌ها همیشه از بد شدن دنیا و اینکه دیگر نمی‌شود به کسی اعتماد کرد شکایت می‌کنند، ‌اما آیا این ادعا واقعا درست است؟ خب، نویسندگان کتاب اعتماد جواب می‌دهد (Trust works) نظر متفاوتی دارند. سینتیا المستید، ‌نویسنده و مشاور سازمانی با تجربه که به رهبران در مدیریت تغییرات بزرگ کمک می‌کند، متوجه شد بسیاری از مسائل و مشکلات حل نمی‌شوند چون افراد به همدیگر اعتماد ندارند. او پژوهش گسترده‌ای در این مورد آغاز کرد و به کشف جالب‌تری رسید: دلیل بی‌اعتمادی انسان‌ها به همدیگر، اختلاف نظر درباره معنی اعتماد است! ذهنیت عملگرای المستید باعث شد به دنبال راهی برای ایجاد اعتماد بین افراد دست به تحقیقات دیگری بزند و نتیجه تلاش‌های خود را در اثری داستانی، با کمک کن بلانچارد و مارتا لورنس با منتشر کند.

همانطور که می‌دانید در جامعه دو قطبی شده امروز افراد نیاز دارند زبانی مشترک برای ارتباط با یکدیگر بیاموزند و مدل اعتماد، راه حل المستید برای این مسئله مهم است. کتاب اعتماد جواب می‌دهد‌ که چهار مفهوم توانمندی، باورپذیری، پیوستگی و قابل اتکا بودن را به ما معرفی می‌کند. این عوامل چهار بخش مهم اعتماد هستند که کمک می‌کنند افراد به هماهنگی و سازگاری دست پیدا کنند و نگاه‌های کلیشه‌ای نسبت به همدیگر را کنار بگذارند. این اثر کاربردی، در سطح کلان برای مدیران سازمان‌ها و در سطح خرد برای کارمندان و دیگر افراد قابل استفاده است و می‌تواند با راهکارهای خود، دنیای روابط شما را دگرگون کند!

در انتها باید گفت، شروع کتاب پیش رو با یک داستان است و قصه خانواده آقای بریهیل و حیوانات دست‌آموزشان به تصویر کشیده می‌شود؛ حیواناتی که آغازکننده رخدادهایی در این خانه و خانواده هستند...

نکوداشت‌های کتاب اعتماد جواب می‌دهد

- برای رسیدن به آرزوهای خود، ابتدا باید یاد بگیرید که به خود اعتماد کنید و سپس دیگران را وادار کنید تا به شما اعتماد کنند. به زبان واضح و ساده این کتاب نحوه انجام این کار را به شما نشان می‌دهد. (آنتونی رابینز، کارآفرین)

- هیچ چیز مهم‌تر از اعتماد سازی نیست. بدون آن شما هرگز به اهداف خود نخواهید رسید. این کتاب کوچک عمیق می‌تواند به شما کمک کند تا اتفاقات بزرگی را رقم بزنید. (استدمن گراهام، مربی و نویسنده)

کتاب اعتماد جواب می‌دهد به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این اثر را به تمام افرادی که قصد دارند با ذهنی روشن و به دور از پیش‌داوری با دیگران ارتباط برقرار کنند پیشنهاد می‌کنیم.

با نویسندگان کتاب اعتماد جواب می‌دهد بیشتر آشنا شویم:

کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) دانش‌آموخته فلسفه و جامعه‌شناسی است که امروزه در حوزه مباحث توسعه فردی و موفقیت فعالیت دارد. او یکی از شناخته‌شده‌ترین نویسندگان در مباحث مدیریتی است و آثار متعددی را برای بهبود امور سازمان‌ها تالیف کرده است. از جمله آثار او که به زبان فارسی در دسترس هستند می‌توان به «مدیر یک دقیقه‌ای»، «نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند» و «عامل سخاوت» اشاره کرد.

سینیتا المستید (Cynthia Olmstead) کارشناس ماهر منابع انسانی است که موفق شده مدل اعتماد را به دنیای روانشناسی سازمانی معرفی کند.

مارتا لورنس (Martha Lawrence) یکی از مدیران اجرایی است که در شرکت‌های زیر نظر کن بلاچارد فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب اعتماد جواب می‌دهد می‌خوانیم:

آن شب بعد از شام همه اعضای خانواده و همچنین همه حیوانات در اتاق پذیرایی جمع شدند و از صدای جیرجیرک‌ها و نیز نسیم خنک و عطرآگینی که از پنجره‌های باز وارد می‌شد، لذت می‌بردند. پس از مدتی آقای بریهیل رو به دخترش کرد و به او گفت: «دخترم! یک شغل جدید به من پیشنهاد شده. در شغل جدیدم مسئولیت‌های مهم‌تری دارم و پول بیشتری هم می‌گیرم و به همین دلیل می‌توانیم به یک جای بهتر برویم. جایی که می‌خواهیم برویم، یک شهر بزرگ است که در آن موزه و شهربازی و خیلی چیزهای خوب دیگر برای تو و بیلی وجود دارد. من و مامان در مورد این مسئله با هم حرف زدیم و به توافق رسیدیم.»

کیلی گفت: «آخ جون! خیلی عالیه!»

آقای بریهیل حرفش را ادامه داد و گفت: «تنها مشکل این است که محل کار جدیدم در یک شهر دیگر است که فاصله خیلی زیادی از اینجا دارد.» سپس تبلتش را آورد و نقشه کشور را به دخترش نشان داد و گفت: «ببین! از اینجا باید به اینجا برویم» و انگشتش را از شهری که در یک سوی نقشه بود به طرف شهری که کاملاً در طرف دیگر کشور بود حرکت داد.

آقای بریهیل در ادامه گفت: «با وجود این مسافت زیاد به نظرم بهتر است همین جا حیوان‌ها را به یک جایی بسپاریم. ما نمی‌توانیم آن‌ها را هم با خودمان ببریم.»

کیلی با ناراحتی گفت: «ولی بابا! آن‌ها که رفتار خوبی داشتند! قول داده بودی اگه خوب باشند، می‌توانند پیش ما بمانند. ما نباید از آن‌ها دور بشویم!»

کیلی با گفتن این حرف‌ها به گریه افتاد. با اینکه نمی‌توانست حسی که داشت را در قالب حرف بیان کند، اما حس می‌کرد که پدرش چندان هم قابل اتکاء نیست.» خانم بریهیل گفت: «من هم می‌دانم آن‌ها رفتار خوبی داشتند، اما همراه بردن پنج تا حیوان آن هم در یک سفر سه هزار مایلی کار سختی است و من و بابایت به اندازه کافی سرمان شلوغ هست و باید به بقیه کارها برسیم. مسئله دیگر این است که حیوان‌ها از محیط شهر خوش‌شان نمی‌آید. من قول می‌دهم آن‌ها را همین جا به یک خانواده که یک پسر یا دختر خوب و آرام دارند بسپارم.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: سینتیا المستید، خالق «اعتماد جواب می‌دهد!»
نکات مهمی قبل از خواندن داستان پیش رو
بخش اول: داستان اعتماد
فکر می‌کنید چقدر قابل اعتماد هستید؟
بخش دوم: منابع ایجاد اعتماد
پیوست
درباره نویسندگان
تمجیدهای پیشاپیش از «اعتماد جواب می‌دهد!» 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعتماد جواب می‌دهد: چهار اصل کلیدی برای ایجاد روابط پایدار
نویسنده، ،
مترجممعصومه ولی پور
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات134
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اعتماد جواب می‌دهد

sa za
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
به به چه کتاب جذابی اصلا متوجه گذشت زمان نشدم وقتی کتاب دستم بود
میثاق احمدی
۱۴۰۱/۷/۱۳
کتاب جامع و کامل و پر محتوا
مطالب قابل هضم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب اعتماد جواب می‌دهد

برای دریافت کتاب اعتماد جواب می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.