معرفی و دانلود کتاب صوتی از فقر تا قدرت: شناخت موفقیت و آرامش

عکس جلد کتاب صوتی از فقر تا قدرت: شناخت موفقیت و آرامش
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از فقر تا قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از فقر تا قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از فقر تا قدرت: شناخت موفقیت و آرامش

کتاب صوتی از فقر تا قدرت نوشته‌ی جیمز آلن، راهکارهای درک موفقیت و آرامش در زندگی را به شما می‌آموزد و کمک‌تان می‌کند تا برای دستیابی به این دو در راه درست قدم بگذارید و پله پله مسیر پیشرفت را طی کنید و به شناخت خوبی از خودتان دست یابید.

درباره کتاب صوتی از فقر تا قدرت (From Poverty to Power):

تمامی نارحتی‌ها و دردها، اضطراب‌ها و ترس‌هایتان فقط و فقط درون شماست و این خودتان هستید که باید تصمیم بگیرید به آن‌ها وابسته شوید یا کنارشان بگذارید. هیچ کس قادر نیست به جای شما از این احساسات و گناهان‌تان دست بشوید تنها خودتان باید این وظیفه را بر عهده بگیرید.

بزرگ‌ترین معلمان هم کاری غیر از اینکه خودشان در مسیر حقیقت پا بگذارند و آن را نشان‌تان بدهند، نمی‌توانند انجام دهند. این شما هستید که باید در این راه قدم بگذارید. فقط و فقط با سعی خودتان، با فاصله گرفتان از چیزهایی که روح‌تان را آزار می‌دهد و آرامش‌تان را از بین می‌برد، می‌توانید صاحب آزادی و آرامش شوید.

اگر تا ابد از غصه، گناه، سردرگمی و اضطراب دست بشویید، اگر برای رهایی و لذت از این زندگی باشکوه در این مسیر حضور یابید و بر نفس‌تان چیزه شوید، نوری را مشاهده خواهید کرد که هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود، لذتی که تمامی ندارد و آرامشی که هرگز از بین نمی‌رود.

هر انگیزه، هوس و فکری را فرمان‌بردار قدرت درون‌تان سازید. هیچ راه دیگری غیر از این، برای دستیابی به آرامش نیست و اگر از انجام آن سر باز بزنید، دعا و نیایش، بدون فایده و نتیجه خواهد بود و هیچ کس حتی خداوند و فرشتگان نیز نمی‌توانند کمکی به شما بکنند.

کتاب صوتی از فقر تا قدرت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به آرامش و موفقیت دست یابید و به شناخت بیشتری از خودتان برسید، این کتاب برای شماست.

با جیمز آلن بیشتر آشنا شویم:

جیمز آلن (James Allen) در 28 نوامبر سال 1865 در شهر لستر انگلستان زاده شد. او در یک خانواده‌ی چهار نفره از طبقه‌ی فرودست جامعه زندگی می‌کرد و دو برادر کوچک‌تر از خود داشت. 15 ساله بود که پدرش مورد حمله قرار گرفت و به قتل رسید و آلن ناچار شد تحصیلاتش را برای تأمین مخارج خانواده رها کند.

او تا سال 1902 در مؤسسات تولیدی و تجاری مختلف به حرفه‌ی منشی‌گری مشغول بود. آلن که تحت تأثیر آثار تولستوی قرار داشت، در 38 سالگی همراه همسر و دخترش به یک ویلای کوچک در شهر ایلفراکامب رفت و شروع به نویسندگی کرد.

پس از 9 سال، او 19 عنوان کتاب را به ثبت رساند و به کمک همسرش مجله‌ی فلسفی پرتو خرد را چاپ کرد. محتوای اغلب آثار آلن، بهره‌گیری از نیروی فکر برای توسعه‌ی شخصیت و بهبود شرایط زندگی است.

جیمز آلن با انتشار دوره‌ی «انسان اندیشه است» در بین مردم به شهرت و محبوبیت رسید. این دوره به مدت 55 دقیقه توسط معاون او ضبط و به صورت صوتی منتشر شد. به جرأت می‌توان گفت این دوره همچنان یکی از بهترین دوره‌ها در زمینه‌ی قانون جذب است.

در بخشی از کتاب صوتی از فقر تا قدرت می‌شنویم:

کودکی را می‌شناختم که هر شب وقتی مادرش می‌خواست او را بخواباند، گریه می‌کرد تا به او اجازه دهند با شمع بازی کند، یک شب، زمانی که مادر حواسش نبود، کودک شمع را برداشت؛ آنچه انتظار می‌رفت اتفاق افتاد و کودک دیگر هرگز دلش نخواست با شمع بازی کند.

او با این اشتباه، درس حرف‌شنوی را آموخت و خیلی خوب هم آموخت و متوجه شد که آتش می‌سوزاند. این اتفاق، تصویر کاملی از ذات، معنا و نتیجه نهایی هر گناه و شر است.

همان طور که کودک از نادانی خود از ذات واقعی آتش رنج کشید، کودکان بزرگ هم از نادانی خود از ذات واقعی چیزهایی رنج می‌برند که برایش اشک ریخته‌اند، تلاش بسیار کرده‌اند و چیزهایی که وقتی به آن دست بیابند، به آن‌ها زیان می‌رساند؛ تنها تفاوت این است که در مورد دوم، نادانی و شر ریشه عمیق‌تری دارند و مبهم‌تر هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
پیشگفتار
12 دقیقه
بخش اول - مسیر موفقیت - فصل اول: درسی که از شر می‌آموزیم
12 دقیقه
فصل دوم - دنیا بازتابی از ذهن است
27 دقیقه
فصل سوم - راه خروج از شرایط ناگوار
18 دقیقه
فصل چهارم - قدرت پنهان تفکر
24 دقیقه
فصل پنجم - راز سلامتی، موفقیت و قدرت
13 دقیقه
فصل ششم - راز شادی فراوان
5 دقیقه
فصل هفتم - شناخت موفقیت بی‌نقص
19 دقیقه
بخش دوم - راه آرامش - فصل هشتم: قدرت مراقبه
19 دقیقه
فصل نهم - دو ارباب (نفس و حقیقت)
11 دقیقه
فصل دهم - لازمه قدرت معنوی
21 دقیقه
فصل یازدهم - شناخت آرامش خیرخواهانه
18 دقیقه
فصل دوازدهم - ورود به بی‌نهایت
16 دقیقه
فصل سیزدهم - قانون خدمت
10 دقیقه
فصل چهاردهم - شناخت آرامش بی‌نقص

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از فقر تا قدرت: شناخت موفقیت و آرامش
نویسنده
مترجممعصومه ولی پور
راویمهیار ستاری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از فقر تا قدرت

Ehsan Hasani
۱۴۰۰/۸/۳
بسیار عالی، معنی واقعی فقر را به درستی بیان میکنه، صدای راوی هم خوبه ولی وسط صحبت کردن یکی با صدای کلفت میگه شادن پژواک کمی آزار دهنده هست ولی اصل موضوع بارها ارزش گوش کردن داره، ممنونم،
عبدالوهاب بامری
۱۴۰۲/۱/۹
کتابی عالی و تلنگری برای بیدار کردن فطریات درونی انسان بسیار خوب واقعا این نویسنده آثاری مفید دارد درود و خسته نباشید خدمت مترجم و گوینده بسیار خوب که با صداش به راحتی میتوان با کتاب ارتباط گرفت.
ابراهیم سیدزاده
۱۴۰۱/۳/۲۷
بسیار عالی واقعا متحول میکنه زندگی رو پیشنهاد میدم حتما مطالعه و گوش کنید زندگیتون عوض میشه این کتاب بارها و بارها باید خواند تا کاملا درک بشه و زندگیتون رو عوض کنه
حبیب دلیری فرد
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
سلام ممنون از کتابراه کتاب خیلی عالی بود صدای گوینده خوب بود مطالب قابل فهم و درک بود حتما" توصیه میکنم
محسن فرهمند
۱۴۰۲/۸/۲۲
کتابی بسیار عالی، ممنون از همه عوامل این کتاب، به امید بیداری درونی، درک واقعیت و رسیدن به الوهیت، برای همه
Sheykh_darvish
۱۴۰۰/۴/۲۸
جمیز الن کلا نویسنده خوبیه ولی خب نکاتی که داخل کتاب گفته شده نکات کلیه و در اشخاص مختلف متفاوته
zare
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب خوبی است و ارزش چند بار گوش کردن را دارد و گوینده عالی
امین رضائی
۱۴۰۱/۸/۲۷
کتاب ارزشمندی هست. صدای گوینده هم بسیار جذاب است.
داود اسکای
۱۴۰۱/۶/۲۴
نگاه جیمز آلن کلا خودبینی هست، سفری به درون
Azade Namvar
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
با این کتاب دردها و مشکلات رنگ میبازن
بابک کلانتری
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
چیر زیادی بری گفتن نداشت
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از فقر تا قدرت

برای دریافت کتاب صوتی از فقر تا قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.