معرفی و دانلود کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال، بخشی از یکی از معروف‌ترین مراجع در زمینه‌ی رادیولوژی و تشخیص بیماری‌های دهان از طریق عکس‌برداری پزشکی است که توسط دو تن از دانشمندان برتر حوزه رادیولوژی دهان، دکتر استوارت سی. وایت و دکتر مایکل جی. فارو به نگارش درآمده است.

درباره‌ی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال

یکی از مهم‌ترین ابزار‌های تشخیص در دندانپزشکی، رادیولوژی دهان است. دستگاه‌های مختلف رادیولوژی، در هر کلینیک و درمانگاه دندانپزشکی وجود دارند که به دندانپزشکان کمک می‌کنند ریشه مشکل فرد، تأثیر آن بر دیگر نواحی دهان و روش درمانی را درک و برای درمان اقدام کنند. کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال (Oral Radiology: Principles and Interpretation 7th Edition) نوشته‌ی دکتر استوارت سی. وایت (Stuart C. White DDS PhD) و دکتر مایکل جی. فارو (Michael J. Pharoah DDS)، یکی از بهترین مراجعی است که دانشجویان دندانپزشکی برای یادگیری اصول و تفسیر رادیولوژی دهان از آن استفاده می‌کنند.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال در واقع، بخشی از کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو است که به بررسی بیماری‌های سینوس‌های پارانازال می‌پردازد. این سینوس‌ها، کیسه‌های هوایی هستند که در فضاهای باز پشت بینی قرار دارند و با حفره‌های بینی در ارتباطند. کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال شامل معرفی بیماری‌های سینوس‌های پارانازال، تکامل طبیعی و تنوعات آن، بیماری‌های درونی سینوس‌های پارانازال و بیماری‌های بیرونی درگیرکننده است.

کتاب با عکس‌های رادیوگرافی‌ و تصاویر متعدد که تکمیل‌کننده‌ی توضیحاتی روان و بسیار ساده است، همه‌ی نکات مربوط به تشخیص بیماری‌های سینوس‌های پارانازال از طریق رادیوگرافی را آموزش می‌دهد. به همین دلیل است که به نظر بسیاری از کاربران بین‌المللی، این کتاب می‌تواند یکی از بهترین مراجع برای کمک به تشخیص این بیماری‌ها باشد.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال را دکتر سولماز ولیزاده، دکتر مهدی ولیزاده، دکتر محمدامین توکلی و دکتر حوراالسادات هادیان ترجمه کرده‌اند و انتشارات تیمورزاده، آن را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو

مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو در واقع بخش‌های مختلف کتاب اصلی اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو است که برای دسترسی ساده‌تر به بخش‌های مختلف و همین‌طور کم‌حجم‌تر شدن کتاب اصلی، به چند عنوان مجزا تقسیم شده است. این کتاب، یکی از مهم‌ترین مراجع یادگیری درباره‌ی رادیولوژی دهان است که ابتدا مبانی اصلی تصویربرداری از دهان مانند چگونگی تشکیل تصویر رادیوگرافیک را بررسی می‌کند و در ادامه به تکنیک‌های معمولی تا پیشرفته‌ی تصویربرداری می‌پردازد. در بخش‌های بعدی کتاب نیز انواع مختلف مشکلات دهان و دندان و نحوه‌ی عکس‌برداری و تشخیص آن‌ها از روی تصاویر رادیولوژی آموزش داده می‌شود. در مجموعه کتاب‌هایی که انتشارات تیمورزاده، با بخش‌بندی کتاب اصلی تهیه کرده است، هر بخش مجزا در یک کتاب قرار گرفته است تا فرد با توجه به اطلاعاتی که نیاز دارد، هر یک از آن‌ها را تهیه و مطالعه کند.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال برای همه‌ی دانشجویان دندانپزشکی، متخصصان رادیولوژی و به طور کلی پزشکان مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال می‌خوانیم

سینوزیت وضعیتی است که به التهاب ژنرالیزه مخاط سینوس پارانازال دلالت می‌کند و عامل ایجاد آن می‌تواند یک آلرژن، باکتری یا ویروس باشد که منجر به عملکرد نادرست مژک‌ها و تجمع ترشحات سینوس شوند. سینوزیت می‌تواند گاهی موجب انسداد درناژ از طریق، کمپلکس استیومئاتال شود. اصطاح پان سینوزیت سینوزیتی است که تمام سینوس‌های پارانازال را درگیر کرده است. در کودکان، پان‌سینوزیت می‌تواند بیان‌کننده احتمال فایبروز سیستیک باشد. سینوزیت اغلب به عنوان حاد یا مزمن براساس طول مدت تظاهر بیماری دسته‌بندی می‌شود. اگر بیماری برای 4 هفته یا کمتر وجود داشته باشد، سینوزیت حاد نامیده می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 26: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال
تکامل طبیعی و تنوعات
بیماری‌های درونی سینوس‌های پارانازال
بیماری‌های بیرونی درگیرکننده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال
نویسنده،
مترجمحورا السادات هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده، محمدامین توکلی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-600-238-492-8
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ ۱۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

راهنمای مطالعه کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال

برای دریافت کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سینوس‌های پارانازال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.