معرفی و دانلود کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال

تمرکز کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال، بر استفاده از تکنیک‌های تصویربرداری رادیوگرافی در دندانپزشکی است و سعی می‌کند تکنیک‌ها و نحوه تفسیر تصاویر رادیوگرافی را تشریح کند. استوارت سی. وایت و مایکل جی. فارو در این بخش از کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو در مورد آخرین پیشرفت‌ها در حوزه‌ی رادیولوژی دهان و چگونگی تفسیر و استفاده از آن‌ها بحث می‌کنند.

درباره‌ی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال

تصور کنید یک دندانپزشک هستید و برای تشخیص مشکل بیمار خود، باید ابتدا فک و دندان‌های او را معاینه کنید. برای این کار اگر از روش‌های سنتی و قدیمی معاینه دهان، مانند استفاده از آینه و پروب دندان، استفاده کنید فقط می‌توانید اطلاعات محدودی از وضعیت سطحی دندان‌ها کسب کنید. اما اگر عکس رادیولوژی دهان را در اختیار داشته باشید، شناخت عمیق‌تر و جامع‌تری از مشکلات دهان و دندان بیمارتان کسب خواهید کرد.

رادیولوژی دهان استفاده از اشعه ایکس و سایر تکنیک‌های تصویربرداری برای تشخیص و درمان بیماری‌های دهان، دندان و فک و یک ابزار ضروری برای دندان‌پزشکان است که به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن دهان بیمار، وضعیت داخل دهان و زیر دندان‌های او را ببینند.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال (Oral radiology: principles and interpretation: Digital imaging) یک راهنمای جامع برای تشخیص دقیق و درمان سریع مشکلات و بیماری‌های دندانی است. در این کتاب می‌توانید از مبانی فیزیک پرتو و زیست‌شناسی تا آخرین تکنیک‌های تصویربرداری و کاربردهای بالینی آن‌ها را مطالعه کنید.

استوارت سی. وایت (Stuart C. White) و مایکل جی. فارو (Michael J. Pharoah) با استفاده از رادیوگرافی‌ها و تصاویر باکیفیت تلاش می‌کنند تا درباره تصویربرداری دیجیتال صحبت کنند. آن‌ها با به کارگیری آخرین داده و اطلاعات موجود در این زمینه، نکات ارزشمندی را به متخصصان حوزه دندان‌پزشکی ارائه می‌کنند. حورا السادات هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده و محمدامین توکلی ترجمه کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال را برعهده داشته‌اند. این کتاب در سال 1396 در انتشارات تیمورزاده، منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو

انتشارات تیمورزاده، مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان، وایت فارو را که شامل کتاب‌های گوناگون با موضوعات مختلف در حوزه‌ی رادیوگرافی دهان می‌شود، منتشر کرده است.این مجموعه تلاش دارد تا اطلاعات و نکات تخصصی درباره‌ی نحوه‌ی بررسی بیماری‌های فک و دهان، سینوس‌های اطراف بینی و... را از طریق رادیوگرافی آموزش دهد. این مجموعه با هدف آشنایی دانشجویان و متخصصان دندانپزشکی با مباحث متنوع و گوناگون مرتبط به سلامت دهان و دندان آماده شده است. از جمله عناوینی که ذیل این مجموعه منتشر شده می‌توان به «بیماری‌‌های سیستمیک»،‌ «تصویربرداری دیجیتال»،‌ «سیست‌ها»، «آناتومی داخل دهان»، «تصویربرداری با فیلم»،‌ «ناهنجاری‌های دندانی» و ... اشاره کرد.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به دانشجویان و رزیدنت‌های دندان‌پزشکی، دندان‌پزشکان و رادیولوژیست‌ها پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 4: تصویربرداری دیجیتال
آنالوگ در مقابل دیجیتال
گیرنده‌های تصویر دیجیتالی
ویژگی‌های گیرنده دیجیتال
نمایش دیجیتال
ذخیره تصویر
سازگاری سیستم‌ها
ملاحظات کلینیکی
بحث

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال
نویسنده،
مترجمحورا السادات هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده، محمدامین توکلی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-600-238-477-5
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ ۱۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

راهنمای مطالعه کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال

برای دریافت کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: تصویربرداری دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.