معرفی و دانلود کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

عکس جلد کتاب انقلاب عادت‌های کوچک
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب عادت‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب عادت‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

از موسیقی‌دان بزرگی، پرسیدند چه چیزی شما را به این درجه از تخصص و آگاهی در موسیقی رساند؟ گفت: «من هر روز حداقل ده دقیقه تا چندساعت» موسقی تمرین می‌کردم. کتاب انقلاب عادت‌های کوچک نوشته‌ی دیمون زاهاریادس که در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت و خودسازی قرار دارد، قرار است درباره‌ی همین موضوع با ما حرف بزند: تاثیر عادت‌های کوچک در بلندمدت.

درباره‌ی کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

نتایج بزرگ، ثمره‌ی قدم‌های کوچک است؛ همان‌طور که انقلاب‌های بزرگ حاصل تحرکات و فعالیت‌های کوچک و ساده اما مستمر و بلندمدت هستند. در ظاهر شاید به نظر نرسد که مداومت داشتن در انجام یک عادت می‌تواند نقش موثر و چشمگیر در موفقیت داشته باشد؛ اما وقتی به نتیجه‌ی دلخواه برسیم، آن وقت است که می‌فهمیم همین خرده‌عادت‌های کوچک چگونه دستاوردهای بزرگی را به ارمغان آورده‌اند. اما چطور می‌توانیم انجام همین عادت‌های به‌ظاهر ساده و کوچک را در خودمان نهادینه کنیم؟ دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) نویسنده‌ی کتاب انقلاب عادت‌های کوچک (Small Habits Revolution) قرار است در مسیر رسیدن به پاسخ این سوال به ما کمک کند.

وقتی کلمه‌ی انقلاب به گوش ما می‌خورد، احتمالا اولین چیزی که به ذهن‌مان می‌رسد انقلاب‌های سیاسی دنیاست. اما با مطالعه‌ی این کتاب قرار نیست مطلبی درباره‌ی انقلاب‌های سیاسی بخوانیم. بلکه دیمون زاهاریادس در کتاب انقلاب عادت‌های کوچک تصمیم دارد راه و روش انقلاب‌های درونی و شخصی را به ما بیاموزد تا همچون یک مبارز بتوانیم تحولات عمیقی را در زندگی فردی خود رقم بزنیم. نویسنده در این کتاب تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی بهترین راهکارهاها ما را در نهادینه کردن عادت‌های مطلوب راهنمایی کند. شاید در مواجهه‌ی با این کتاب از خود بپرسیم که همه‌ی ما به تاثیر عادت‌های خوب واقفیم؛ پس این کتاب قرار است چه چیزی را به ما بیاموزد؟ واقعیت این است که مداومت و نهادینه کردن عادت‌های خوب، کار راحتی نیست. خیلی از ما در دوره‌های مختلف تلاش کرده‌ایم که کاری را از ابتدای هفته شروع کنیم، اما آن را پشت گوش انداخته‌ایم یا در انجامش تنبلی کرده‌ایم. دیمون زاهاریادس در کتاب انقلاب عادت‌های کوچک تلاش می‌کند راه‌های اصلاح تنبلی، کندی و تعویق در کارهایمان را بیاموزیم.

کتاب انقلاب عادت‌های کوچک با عنوان فرعی «10 گام برای تغییر زندگی به‌ وسیله عادت‌های کوچک» در هفت بخش و به قلم دیمون زاهاریادس تنظیم شده که هر بخش آن به یکی از راهکارها اختصاص دارد. این کتاب که با استقبال خوب مخاطبان ایرانی مواجه شد، برای اولین بار، به همت انتشارات زمان تغییر منتشر شد. کتاب انقلاب عادت‌های کوچک را ساسان جعفرنیا و مهدی صفایی خرم به فارسی برگردانده‌اند.

در نکوداشت کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

این کتاب که در زمینه خودیاری نوشته شده، از برجسته‌ترن آثار حوزه روانشناسی به‌شمار می‌رود. رویکرد دیمون زاهاردیاس در این اثر، بسیار انسانی و واقع‌بینانه است و با هنرمندی همه‌ی روش‌های ایجاد و حفظ عادات خوب و کارآمد را بیان می‌کند. (A. G. T. Charlton)

کتاب انقلاب عادت‌های کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجا که این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت و خودسازی قرار می‌گیرد، همه‌ی افرادی که به چنین ژانرهایی علاقه‌مند هستند، می‌توانند مخاطب این کتاب باشند. همچنین همه‌ی افرادی که بودن در مسیر رشد و توسعه‌ی فردی برای آن‌ها موضوع پراهمیتی است، با کمک این کتاب می‌آموزند که چطور می‌شود با پشتکار داشتن در انجام عادت‌های کوچک، گامی بزرگ در موفقیت برداشت.

درباره‌ی دیمون زاهاریادس بیشتر بدانیم

دیمون زاهاریادس این روزها نامی آشنا برای مخاطب فارسی‌زبان است که به کتاب‌های موفقیت و توسعه فردی علاقه‌مند هستند. از این نویسنده تا کنون کتاب‌های متنوعی همچون تمرکز سریع، هنر نه گفتن و فرمول برنامه‌ریزی به فارسی ترجمه شده است. دیمون زاهاریادس را باید یکی از نویسندگان پرفروش در سایت آمازون دانست که همه‌ی کتاب‌های او با هدف بهبود و رشد در زمینه‌ای خاص نوشته شده‌اند. این نویسنده علاوه بر این‌که تجربیات و آگاهی خود در زمینه‌ی موفقیت فردی را در قالب کتاب می‌نویسد، یادداشت‌های خود درباره‌ی موضوعات مختلف را هم در سایت شخصی‌ای به آدرس ArtOfProductivity.com که میلیون‌ها مخاطب و بازدیدکننده دارد، به اشتراک می‌گذارد تا بدون محدودیت، در دسترس همه‌ی علاقه‌مندان قرار بگیرد.

در بخشی از کتاب انقلاب عادت‌های کوچک می‌خوانیم

قبل از اینکه سریع به سراغ ایجاد یک عادت جدید بروید مهم است که بدانید چرا می‌خواهید این کار را انجام دهید. همانگونه که در بخش اول به نام چگونه توسعه عادت‌های سالم کیفیت زندگی شما را بهبود می‌بخشد، ما بر اساس هدف حرکت می‌کنیم. ما کارها را به دلایل خاصی انجام می‌دهیم حتی اگر در مورد دلایلشان فکر نکنیم.

برای مثال، ما به‌عنوان یک عادت هر روز دندان‌هایمان را مسواک می‌زنیم زیرا می‌خواهیم دندان‌هایمان تمیز باشد، از خراب شدن آن‌ها جلوگیری کنیم و نفس ما خوشبو باشد. اینها نتایجی هستند که در حقیقت هدف ما هستند. این حالت در مورد همه کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم یکسان است چه این کار ورزش کردن یا رژیم گرفتن باشد و یا منظم کردن میز کار و تمیز کردن آشپزخانه. ما همیشه هر کاری را با یک هدف مشخص انجام می‌دهیم.

خوب با در نظر گرفتن این موضوع اولین نتیجه مشخصی که می‌خواهید ببینید تا از آن لذت ببرید را مشخص نمایید. می‌خواهید به چه چیزی دست یابید؟

برای مثال، فرض کنید که قرار است 10 کیلو وزن کم کنید. کم کردن وزن به‌ندرت می‌تواند هدف نهایی باشد زیرا شما مشخصاً می‌خواهید با کم کردن وزن در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید، خوش‌هیکل‌تر به نظر برسید، احساس بهتری داشته باشید و از مشکلات قلبی و عروقی دور بمانید. اینها نتایج دلخواه هستند و به شما انواع عادت‌هایی که باید در خود ایجاد نمایید را نشان می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
این کتاب راهنما چه چیزهایی را پوشش نمی‌دهد
شما چه چیزهایی در کتاب انقلاب عادت‌های کوچک یاد خواهید گرفت
بخش اول: چگونه ایجاد عادت‌های سالم می‌تواند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد
بخش دوم: محرک‌ها، عادات، جایزه‌ها و حلقه‌ها
بخش سوم: انگیزه در برابر اراده: کدامیک موفقیت شما را تضمین می‌کند؟
بخش چهارم: 10 مرحله برای ایجاد عادت‌های سالم که ماندگاری دارند
بخش پنجم: هفت قانون برای تنظیم خودتان جهت به آغوش کشیدن موفقیت
بخش ششم: چگونه ماندگاری عادت‌های جدید را در خود تضمین نمایید
بخش هفتم: عادت‌هایی که می‌توانید با استراتژی عادت‌های کوچک در خود ایجاد نمایید
افکار نهایی در مورد عادت‌های کوچک جهت تغییر زندگی
آیا از خواندن کتاب انقلاب عادت‌های کوچک لذت بردید؟
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انقلاب عادت‌های کوچک
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مهدی صفایی خرم
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-5872-17-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

محمودعلی شعبانی
۱۴۰۳/۱/۷
سلام دوستان خسته نباشید کتاب عادت‌های کوچک، کتاب بسیار جالبی است که هر بخش از کتاب را می‌توانید به طور مستقل مطالعه کنید و خیلی خوب روش ایجاد عادت‌های خوب را توضیح داده است، خواندن کتاب را به کسانی که می‌خواهند تغییر کنند پیشنهاد می‌کنم، از مترجم خوب کتاب آقای مهدی صفایی خرم، به خاطر ترجمه زیبایشان متشکرم
مهدی معتمدی کیا
۱۴۰۲/۱/۹
سلام وقتتون بخیر، کارتون عالی اما یه ایراد کوچک واسه هایلات وجود داره) درست سلکت نمیشه) اینم حل بشه به نظرم خیلی کاملین 🌸🙏😊 ممنونم از شما
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

برای دریافت کتاب انقلاب عادت‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.