معرفی و دانلود کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین

عکس جلد کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین
قیمت:
17500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین

لالا هو در کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین، به بررسی ویژگی‌های منطقه‌ای و چالش‌های جهانی این کشور در حوزه‌ی بازاریابی اینترنتی می‌پردازد و موفقیت پلتفرم‌های دیجیتالی و موبایلی چینی را تحلیل و ارزیابی می‌کند.

درباره‌ی کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین:

این کتاب به بررسی مسائل کلیدی در بازاریابی دیجیتال بین‌المللی در چین از دیدگاه نظری و تجربی می‌پردازد، که به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود. کتاب پیش رو با تجزیه و تحلیل ویژگی‌های فرهنگی و محیط کسب و کار چین و با تأکید ویژه بر حوزه‌ی دیجیتال چینی آغاز می‌شود. این اثر در ادامه به ارائه مطالعات تجربی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های اخیر برای شرکت‌های بین‌المللی در عرصه‌ی مد می‌پردازد.

چین با نزدیک به 900 میلیون کاربر اینترنت و حجم بزرگ بازار تجارت الکترونیکی - بیش از یک هزار میلیارد دلار آمریکا - بزرگ‌ترین بازار دیجیتال جهان است. این مسئله فرصت‌های قابل توجهی را برای شرکت‌های بین‌المللی ایجاد می‌کند. به منظور درک نحوه‌ی بازاریابی دیجیتالی چینی، این کتاب ویژگی‌های پلتفرم‌های اینترنتی محلی و الگوهای مصرف‌کننده را تحلیل می‌کند.

کتاب بازاریابی بین‌المللی دیجیتالی در چین (International digital marketing in China) همچنین یک مطالعه موردی در دنیای واقعی در مورد یک شرکت خرده‌فروشی لوکس که در چین فعالیت می‌کند، ارائه می‌دهد: روستای فلورنتیا و نتایج حاصل از یک پرسش‌نامه در مورد خریداران تلفن همراه چینی.

بر این اساس، لالا هو (LaLa Hu) در کتاب حاضر چارچوبی مفهومی ارائه می‌کند و پیامدهای نظری و مدیریتی برای شرکت‌های بین‌المللی فعال در چین را مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌دهد.

کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به بازاریابی اینترنتی بین‌المللی علاقه‌مند هستید و دوست دارید بیشتر در این خصوص بدانید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین می‌خوانیم:

در طول چند دهه اخیر، خرده‌فروشی با کمک ابداعات فناورانه تکامل یافت چرا که راه‌های نوینی مانند پلتفرم‌های تجارت الکترونیک یا اپلیکیشن‌های تجارت اجتماعی سیار برای فروش کالا‌ها و مشغولیت مشتری معرفی شدند. اخیراً شاهد گذر از خرده‌فروشی چند کانالی هستیم زیرا این کانال‌ها گسترده شده و جدای از شرکت‌ها به عنوان خرده‌فروشی شبکه‌ای مدیریت می‌شوند به این ترتیب تجربه مشتری از طریق کانال‌های مختلف مدلسازی می‌شوند. همچنین، ابرداده‌ها ارائه شدند تا پیش‌بینی رفتار مشتری در پنج بعد بهبود بخشیده شود: مصرف، تولید، مکان، زمان، و کانال.

دانشمندان بر این باور هستند از آنجایی که برخی بخش‌ها از جمله صنعت مد و فشن در سازگاری با تجارت الکترونیک کند پیش می‌روند، پس تغییر تجربه داخل مغازه به محیط آنلاین دشوار می‌باشد. امروزه نام‌های تجاری حوزه مد و فشن نسخه شبکه‌ای را برگزیده‌اند که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و در هر مکان جست‌و‌جو کرده و خرید کنند.

در بازار چین، استراتژی‌های شبکه‌ای برگزیده شده‌اند و با کمک دستاورد‌های تجارت الکترونیک مانند Alibaba و JD.com به موفقیت رسیده‌اند. لذا در فروشگاه‌های فیزیکی هم سرمایه‌گذاری شده‌اند. Alibaba استراتژی‌های شبکه‌ای را به عنوان مدل خرده‌فروشی نوین معرفی کرده که بهترین تجربیات درون فروشگاهی و آنلاین را ترکیب می‌کند. در چین روش شبکه‌ای به عنوان O2O (آنلاین به آفلاین) شناخته می‌شود.

بررسی‌های قبلی نشان می‌دهند که فروشگاه فیزیکی، کانال بازاریابی مهمی در چین شناخته می‌شود. اول، دلیل آن به فرهنگ برمی‌گردد زیرا مشتریان چین ترجیح می‌دهند تا کالا‌هایی را که خریداری می‌کنند، ابتدا دیده و لمس نمایند تا از کیفیت آن اطمینان خاطر حاصل نمایند. دوم، فروشگاه‌های مرکزی نشانی از قدرت نام تجاری به شمار می‌روند. همچنین مشتریان چینی فروشگاه‌های خارجی را برتر از فروشگاه‌های داخلی می‌دانند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: محیط کلان بازاریابی چین: ویژگی‌های فرهنگی و عدم تقارن منطقه‌ای
ویژگی‌های محیط کلان چین
ویژگی‌های فرهنگی
عدم تقارن منطقه‌ای
سیستم توزیع بخش‌بندی شده
چین به عنوان پیشرو ابداعات
فصل دوم: ویژگی‌های بازار دیجیتالی چین
سناریو دیجیتال چین
استاندارد شدن – سازگار شدن با اینترنت چین
تأثیر فرهنگی بر طراحی وب‌سایت در چین
تأثیر فرهنگی بر فرآیند خرید آنلاین
فصل سوم: پلتفرم‌های دیجیتالی و موبایلی چین
پلتفرم‌های دیجیتالی چین
Alibaba
Taobao و TMall
روز مجرد‌ها
Tencent
QQ وWeChat
دیگر پلتفرم‌ها
Baidu
Weibo
ByteDance
دیگر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک
پرداخت‌های دیجیتالی و سیار
فصل چهارم: خرده‌فروشی در بخش لوازم لوکس و مد و فشن چین: مطالعه موردی از Florentia Village
مقدمه
تکامل خرده‌فروشی: استراتژی‌های شبکه‌ای
سؤالات پژوهش و روش‌شناسی
مطالعه موردی Florentia Village
سبک مد و فشن ایتالیا
تحلیل هدف
ناهمگنی مشتریان چینی
استراتژی ارتباطات و سرگرمی
استراتژی‌های شبکه‌ای
بحث و نکته نهایی
فصل پنجم: تجارت سیار در بخش مد و فشن چین
مقدمه
TAM در تجارت سیار
روش‌شناسی و داده‌ها
مقیاس‌های ساختاری و تحلیل داده‌ها
نتایج
بحث و نتیجه نهایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین
نویسنده
مترجمعلیرضا رادمرد، محمد ظهیرنیا
ناشر چاپیانتشارات نمای علم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-622-98144-6-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
17500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین

برای دریافت کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.