معرفی و دانلود کتاب صوتی زنی در کابین 10

عکس جلد کتاب صوتی زنی در کابین 10
قیمت:
۶۵۰۰۰ 45500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنی در کابین 10 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنی در کابین 10 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنی در کابین 10

روث ور در کتاب صوتی زنی در کابین 10، شما را به دنیایی رازآلود و عجیب با اتفاقاتی غیر منتظره خواهد برد. رمانی مهیج که در سال 2016 منتشر شد و در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و یو.اس.ای.تودی قرار گرفت.

نویسنده در این اثر سعی بر آن داشته که با بهره‌گیری از اتفاقات غیرمنتظره، مهیج و خوفناک داستانی را ارائه کند که شما را به این فضای عجیب خواهد برد. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه‌آوا تولید شده است.

کتاب زنی در کابین 10 (The Woman in Cabin 10) اثر دیگری از نویسندۀ کتاب معروف و پرطرفدار کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک است. روث ور (Ruth Ware)، نویسندۀ رمان رازآلود و پرفروش در یک جنگلِ تاریکِ تاریک، حالا با رمان دیگری بازگشته است. رمانی به همان اندازه گیرا و مسحور کننده و این‌ بار در دریا، ماجرایی جذاب که ما را به یاد آثار آگاتا کریستی می‌اندازد.

این نویسندۀ انگلیسی با اولین داستان خود (در یک جنگل تاریک تاریک) که در سال 2015 منتشر گردید توانست مخاطب زیادی را جذب خود کند و حالا او در بین شناخته شده‌ترین نویسندگان انگلیسی قرار دارد. زنی در کابین 10 هم در سال 2016 از این نویسندۀ موفق منتشر شد که به موفقیت‌هایی حتی بیشتر از کتاب قبلی دست یافت و در چندین کشور دنیا در بین پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت.

در کتاب صوتی حاضر، داستان ماموریت کم سابقه‌ای در دریا را می‌شنوید که به لوبک لاک، خبرنگار مجله‌ی سفر سپرده شده است. این سفر یک هفته‌ای با کشتی تفریحی لوکسی صورت می‌پذیرد که تمام امکانات و حتی مسافران آن لوکس هستند. آب و هوای دریا بسیار مطبوع و آرام است. همه چیز خوب و آرام به نظر می‌رسد. اما پس از چند روز لو با چیزی رو‌به‌رو می‌شود که می‌توان آن را به کابوسی عجیب شباهت داد.

او شاهد پرتاب یک زن از کشتی به پایین است. اما با وجود این اتفاق این کشتی به مسیر خود ادامه می‌دهد و انگار نه انگار چنین اتفاق وحشتناکی رخ داده است. با این وجود، لو سعی می‌کند از این ماجرا سر در بیاورد.

روث ور با تمسک به اتفاقاتی غیرمنتظره، پیچش‌هایی که لرزه بر اندام می‌اندازد و فضایی که از قرار معلوم، به‌اندازه‌ی زیباییِ عجیبش، ترسناک هم هست، داستانِ مهیجِ دیگری به نام زنی در کابین 10 خلق کرده است، داستانی که وقتی تمام می‌شود، حتی قَدَرترین خوانندگان را هم تا مدت‌ها بی‌قرار می‌گذارد. اغلب کسانی که به داستان‌های رازآلود علاقه دارند، می‌توانند با شنیدن این کتاب صوتی تا مدت‌ها آن فضا را به یاد آورده و کتاب را از خاطر نبرند.

در قسمتی از کتاب صوتی زنی در کابین 10 می‌شنویم:

سر جایم خشکم زده بود و بدن گرم دلایلا که نفس‌نفس می‌زد را در بغل گرفته بودم و سعی می‌کردم بشنوم.
هیچ.
و بعد یکهو خیالم راحت شد. حتماً دِلایلا زیر تختم قایم شده بود و وقتی به خانه آمدم در اتاق را به رویش بسته بودم. یادم نمی‌آمد که در را بسته باشم، اما ممکن بود وقتی به خانه آمده بودم ناخودآگاه این کار را کرده باشم. راستش چیز زیادی از ایستگاه مترو به بعد یادم نمی‌آمد. در راه خانه که بودم سردردم شروع شده بود و حالا که از وحشتم کم می‌شد، احساس می‌کردم از پایین جمجمه‌ام از سر گرفته می‌شود. واقعاً نباید وسط هفته نوشیدنی می‌خوردم. وقتی بیست سالم بود این کار ایرادی نداشت، اما دیگر مثل قبل نمی‌توانستم از پس خماری بربیایم.

دلایلا در بغلم ناراحت بود، تکان می‌خورد و پنجه‌هایش را در بازوهایم فرو می‌کرد، رهایش کردم و رُبدوشامبرم را پوشیدم و کمربندش را به دور خودم محکم کردم. بعد او را برداشتم تا به درون آشپزخانه پرتابش کنم.
اما وقتی در اتاق را باز کردم، مردی آن جا ایستاده بود.
تلاش برای به یاد آوردن ظاهرش بی‌فایده بود، زیرا حدود بیست‌وپنج بار با پلیس درباره‌اش صحبت کردم و نتیجه‌ای نداشت. مدام می‌پرسیدند: «حتی یه خرده از پوست مچ دستش رو هم ندیدی؟» نه، نه و نه. سوئیشرت گشادی پوشیده بود و دستمالی دور بینی و دهانش بسته بود و همه‌چیز در سایه قرار داشت. به‌ جز دستانش.
دستکش لاستیکی پوشیده بود. همین بود که به‌ شدت مرا ترساند. دستکش‌ها داد می‌زدند: «کارم رو بلدم.»، یعنی «آماده اومده‌‌م.»، یعنی «دنبال چیزی به‌ جز پولتم.»
لحظه‌ای طولانی همان‌طور روبه‌روی هم ایستادیم در حالی‌ که چشم‌های براقش در چشم‌هایم قفل شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
بخش اول
26 دقیقه
بخش دوم
23 دقیقه
بخش سوم
24 دقیقه
بخش چهارم
17 دقیقه
بخش پنجم
30 دقیقه
بخش ششم
20 دقیقه
بخش هفتم
24 دقیقه
بخش هشتم
18 دقیقه
بخش نهم
27 دقیقه
بخش دهم
28 دقیقه
بخش یازدهم
19 دقیقه
بخش دوازدهم
22 دقیقه
بخش سیزدهم
21 دقیقه
بخش چهاردهم
13 دقیقه
بخش پانزدهم
29 دقیقه
بخش شانزدهم
23 دقیقه
بخش هفدهم
20 دقیقه
بخش هجدهم
26 دقیقه
بخش نوزدهم
37 دقیقه
بخش بیستم
36 دقیقه
بخش بیست و یکم
20 دقیقه
بخش بیست و دوم
21 دقیقه
بخش بیست و سوم
27 دقیقه
بخش بیست و چهارم
18 دقیقه
بخش بیست و پنجم
27 دقیقه
بخش بیست و ششم
18 دقیقه
بخش بیست و هفتم
24 دقیقه
بخش بیست و هشتم
28 دقیقه
بخش بیست و نهم
15 دقیقه
بخش سی‌ام
29 دقیقه
بخش سی و یکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنی در کابین 10
نویسنده
مترجمزهرا هدایتی
راویراضیه هاشمی
ناشر چاپینشر نون
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۶۵۰۰۰ 45500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زنی در کابین 10

ش شهبازی
۱۳۹۹/۳/۶
در کلام کلی، از میان آثار ژانر پلیسی جنائی، این کتاب را میتوان یک اثر فوق العاده و ماندگار بحساب آورد. فضا سازی‌ها، توصیفات، تشبیهات و دیالوگ‌ها و منولوگ‌ها همگی با اتصالاتی منظم در یکدیگر تنیده شده ویک سازه مستحکم پدیدآورده است. اگرچه در اندک مواردی، شرح حس‌ها و تشریح صفت‌ها و قیدها و ذکر جملات و توصیفی موجب کندی حرکت چرخ داستان میگردد مانند یک ترمز، سرعت حرکت چرخ داستان را کم و حس تعلیق و سرعت که هر دو لازمه اصلی در این ژانر است را کم رنگ می‌کند ولی میشود این معدود دفعات را نادیده گرفت و از یاد برد.
از دیگر سو، خلق روایتی این کتاب را می‌توان در حد شاهکار و آثار کلاسیک این حوزه بحساب آورد. اجرای فوق العاده زیبا، با احساس و بی‌نقص خانم راضیه هاشمی قابل ستایش بوده و آدم را یاد آثار ماندگار دوبله فیلم در دوران طلائی دوبلاژ می‌اندازد. بدون شک نحوه اجرا و قرائت این کتاب در حد اسکار و یا حتی بیش از آن ارزش و اعتبار دارد.
جملات نمیتوانند بیان کننده سپاس و قدردانی شنوندگانی همچون من باشند از لذتی که گوش دادن به این اثر ایجاد میکند جز بیان اینکه هستند افرادی که کوشش و زحمات راوی داستان را قدر میدانند و ارج می‌گذارند و نوشتن تشکر و اعلام تواضع، کمترین کاری است که میشود در قبال چنین هنرمندانی انجام داد.
تنها نکته منفی عدم وجود قطعه موسیقی در پایان هر فصل است که این نیز احتمالا در ویرایش‌های آتی رفع میگردد.
می‌توان گفت این مجموعه که شامل اثر نوشتاری خانم روث ور و اثر گفتاری خانم راضیه هاشمی است در حکم یک ساختار واحد، یک اثر پنج ستاره فوق العاده است که هیچگاه فراموش شدنی نیست....
سجادعسگری
۱۴۰۲/۲/۲
یکی از کسل کننده ‌ترین رمانهایی بود که گوش دادم. نمیدونم بگم بدبختانه یا خوشبختانه من بدترین رمانی‌ام که شروع کنم نمیتونم ب اثر خیانت کنم و نیمه کاره ولش کنم و مجبورم تا آخر اثر برم این رمان یکی از طاقت فرسا‌ترین رمان‌هایی بود که ب اجبار تا آخر گوشش دادم. روث ور فقط و فقط کاغذ سیاه کرده به قدری همه چیزو طول و تفسیر الکی داده که فقط صفحه پر کنه که جمله به جمله‌اش اعصاب خورد کن شده. یه رمان پر از جملاتی مثل اگر اینطور میشد اونطور نمیشد اگر اینکارو بکنم ممکنه فلان بشه. میخاستم فلان کارو بکنم ولی نکردم اگه فلان کارو بکنم پس چه غلطی بکنم اه اه اه همش مزخرف همش چرت و پرت و اضافات و بدتر از روند داستان روایت خانم هاشمی بود که به بدتر شدنه داستان کمک شایانی کرد یجا در گوشی روایت میکنه یجا جیغ میزنه دائم باید درحال کم و زیاد کردن صدای کتاب باشی که سرت منفجر نشه. صدای همه‌ی شخصیت‌ها رو یجور ادا میکنه بدون ذره‌ای نو آوری. در ادای لحن شدیدا مبتدیانه و اغراق آمیز عمل میکنه مثل یه دختر بچه که داره یه قصه رو ناشیانه واسه کسی تعریف میکنه داره داستان رو روایت میکنه. در کل از وقتی که براش گذاشتم پشیمونم ولی خوشبختانه تمام شد. 🤯🤯
مهدی کامکار
۱۴۰۰/۱/۲۳
ضمن عرض سلام
کل داستان از لحاظ فاکتور‌های جذاب یک داستان پلیسی رو متوسط ارزیابی می‌کنم ولی کاراکتر اصلی داستان رو که زنی ضعیف و آسیب پذیر و متزلزل بود وقتی در کنار بیان بیش از حد حس‌ها ش قرار می‌گرفت حقیقتا عصبیم کرده بود طوری که قسمت‌های آخر داستان رو فقط بخاطر فهمیدن آخر قصه گوش می‌دادم و جلو و
می‌زدم. عباراتی مثل: یهو پوست بدنم سوزش خاصی پیدا کرد..... یا یهو در دلم دردی ایجاد شد..... یا دستمان می‌لرزید... پایهان از انرژی خالی شده بود امثالش و مدام تکرار این عبارات حس خوبی رو القا نمی‌کرد و بنظرم بیش از حد بود. در کل باید بگم با توجه به اینکه کتاب رو رایگان تهیه کرده بودم به زحمت می‌تونم بگم که ارزش گوش دادن داشت چه برسه که بابتش هزینه کرده باشید. و در مقایسه با کتابی مثل چشمهایت که گیرایی داستان منو تا ساعتها مجذوب کرده بود واقعا ضعیف بود
جعفر عباس پور
۱۳۹۸/۶/۴
کتاب بدی نیست, ولی در مجموع داستان فوق العاده‌ای هم نیست. پایان هیجان انگیزی هم نداره, گوینده هم در نقش روای و یا صدای نقش اصلی خوب بود ولی متاسفانه تو این کتاب باید بجای تعداد زیادی مرد هم حرف میزدن که گوینده نمیتونست تفاوتی بین صدای زن و مرد ایجاد کنه و همه با یه صدا بود و بخصوص وقتی یه خانم و یه اقا داشتن باهم حرف میزدن , اینقد صداهاشون فرقی نداشت که ادم بعضا متوجه نمیشد فلان حرفو خانمه زده یا اقاهه. از این لحاظ بنظرم از دو گوینده باید استفاده کنن گوینده‌هایی که نمیتونن حداقل از,دو صدا استفاده کنن خودشون.
محمدعلی کلوندی
۱۴۰۲/۹/۲۶
با کتاب جنایی مواجه هستیم که لرد بالمرقصد دارد ثروت همسرش را بدست بیاورد و هنگامی که در کشتی تفریحی یک میهمانی درحال برگزاری است قصد خلاص شدن از دست همسرش را دارد و تمام جوانب احتیاط را رعایت می‌کند اما شبی که همسرش را به قتل می‌رساند و جسدش را بیرون می‌اندازدتوسط کاراکتر اصلی دیده می‌شود و نقشه لو
می رود و همین شخصیت اصلی با همکاری دستیار لردبالمر فراری داده میشود وزنده می‌ماندولی در آخر مشخص
نمی شود که بالمر چگونه کشته می‌شود وچه اتفاقی برای دستیارش رخ می‌دهد وبه نوعی پایان باز دارد؛ درآخر هم درمورد اجرای خانم هاشمی هم باید بگویم با وجود تلاش ایشان برای خوب اجرا کردن ایشان اجرای متوسطی دارد.
fateme ramezani
۱۴۰۲/۸/۱۵
رمانی معمایی جنایی. نسبت به سلیقه‌ی من رمانی نبود که بگم عالیه. برای من خسته کننده بود شخصیت اول داستان پر از استرس و دلهره بود که این رو به من انتقال میداد و میتونه برای یک خواننده‌ی دیگه خیلی جذاب باشه. داستان خیلی آروم پیش میره و تا اواسط داستان اتفاق خاص مهمی نمیفته که شما رو هیجان زده کنه. اول داستان یک دلهره‌ی کوچیک میندازه تو دلت و تا اواسط داستان که وارد کشتی میشه و همه چیز خوب به نظر میاد اون دلهره همراهته. خیلی از شخصیت اول داستان خوشم نیومد. من به خاطر نظر مثبت دوستان خریدمش اما مورد پسند من نبود. در کل این نویسنده رو دوست دارم. اخر داستان هم نمیشه پیش بینی کرد. با تشکر از کتابراه
ALI REZAEI
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
نقد کتاب: این کتاب سراسر جذابیت و زیبایی و البته هیجان داره که هر خواننده رمانی رو به خودش جذب میکنه... از جریان داستان بگیر تا کاراکتر‌های خشن و مهربون داستان...
راستش داستان اوایلش سرگرم کاراکتر‌ها و محیط داستان بود که زیاد چنگی به دل نمیزد اما رفته رفته، تکه تکه داستان‌ها کنار هم قرار میگرفتند
و جذاب تر میشد تا اواسط داستان میشد گفت که عملکرد قابل قبولی داشت اما اواخر کتاب که کاراکتر‌ها مدام باهم روبه رو میشدند و داستان‌های جدیدی خلق میکردند طمع در ادامه داستان بیشتر میشد و هنگامی که به اتمام رسید انگار یک سریال تلویزیونی تمام شد و به شخصه ناراحت شدم... درکل عالی بود مخصوصا صدای گوینده که جذاب ترش میکرد
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
داستان زنی که در برهه‌ی نا آرامی از زندگی‌اش گیر افتاده و در این بین مشکلات و ترس‌های بسیاری داره. ریتم داستان تقریبا تنده و شما رو دلزده نمی‌کنه و به خاطر همین از جذابیت هیجانی-جنایی هم که داره کم نمیکنه. تنها نقصی که از نظر من وجود داشت، این بود که در تمام طول داستان ما لو (نقش اول) را مضطرب، و و عصبی دچار کم خوابی دیدیم به طوری که میشد گفت در قسمت‌هایی از این داستان بزرگ نمایی‌های بیش از حد وجود داشت شما ممکنه خسته بشید و فقط بخواهید یکم اون حال نرمالی داشته باشه... اما در کل پیشنهاد می‌کنم بخونید. کتاب جذابی بود، جوری که به سختی میشد حدس زد قاتل کیه، ترجمه و روایت کتاب هم دلنشین بود.
آرمین
۱۴۰۲/۱/۱۰
به نظرم نویسنده از اتفاقات و حوادث زیادی تو داستان چشم پوشی کرده و تا آخر حل نشده باقی گذاشت، نکاتی تو روند و فهم داستان مهم بودن، سرنخ‌هایی که کاراکتر اصلی در روند داستان کشف میکرد بدون توضیح موندن. در شروع کتاب خیلی هیجان انگیز و جذاب به نظر میومد ولی نیمه‌ی دوم خیلی لحظات حوصله سر بر و بی روحی و داشت مثل فیلم‌های ایرانی که مدت زیادی روی یک شخصیت افکارش گیر میکنه بدون اینکه هیچ اتفاق خاصی بیوفته و متاسفانه خود کاراکتر اصلی هم خیلی تک بعدی و یکنواخت بود و همین موضوع جای خالی برای اضافه شدن کاراکتر‌های دیگه رو بیشتر نمایان میکرد. میتونست خیلی پایان جذاب تری داشته باشه
کتایون فرهمند
۱۴۰۲/۸/۲۸
بار اول گوش دادم ارتباط نگرفتم ولی دوباره از اول گوش دادم و صبر کردم تا همش تموم بشه بعد نظر بدم. داستانی نسبتا پر کشش از زنی که با مشکل اضطراب که از دوران نوجوانی درگیره و همین مشکلش درون مایه داستانی نسبتا ترسناک میشه. برای کسانیکه با این مشکل دست و پنجه نرم میکنن میتونه ترسناک باشه این داستان. و خوانش خانم هاشمی به داستان روح داده بود یعنی اگر صدای ایشون نبود شایدبه اتمام نمیرسوندم. ترجمه هم عالی بود. جزییات سفر با کشتی خیلی خوب در اومده بود قابل تصور بود و این قدرت نویسنده رو میرسونه. بنظرم میشه فیلم خوبیم ازش ساخت
آرین نیاسری
۱۴۰۲/۶/۱۷
در کل کتاب خوبی بود. داستان زنی که در برهه‌ی ناآرامی از زندگی‌اش گیر افتاده و در این بین مشکلات و ترس‌های بسیاری داره. ریتم داستان تقریبا تنده و شمارو دلزده نمی‌کنه و به‌خاطر همین از جذابیت هیجانی-جنایی هم که داره کم نمیکنه. تنها نقصی که از نظر من وجود داشت، این بود که در تمام طول داستان ما لو (نقش اول) را مظطرب، عصبی و دچار کم‌خوابی دیدیم به‌طوری که میشد گفت در قسمت‌هایی از این داستان بزرگ‌نمایی‌های بیش از حد وجود داشت و شما ممکنه خسته بشید و فقط بخواهید یکم اون حال نرمالی داشته باشه... اما در کل پیشنهاد میکنم بخونید.
نوشین
۱۴۰۱/۸/۵
دو امتیاز، امتیاز سخاوتمندانه‌ای بود که میتونستم بدم، اگه از نیمه رها کردن کتابی بیزار نبودم هیچ وقت تا انتها بهش گوش نمیدادم.
تا فصل بیست با سرعت بالا شنیدم فقط به امید یک نقطه اوج که بگم آها تازه شروع شد...
از فصل بیست فکر کردم داره این اتفاق می‌افته، ولی باز هم اون کششی رو که باید نداشت و در
کل خیلی حوصله سر بر و اعصاب خورد کن بود که البته لحن گوینده هم در این مورد بی تاثیر نبود.
برای من به شخصه این کتاب هیچ جایی در قفسه‌ی کتابهای معمایی و رازآلود نداره، و نه در هیچ قفسه‌ی دیگه ای.
خوشم نیومد و تمام.
معصومه غفارزاده
۱۴۰۰/۷/۸
به نظرم که در ژانر خودش کتاب ضعیفی بود، توصیفات اضافی و مطول گویی‌های بیهوده حوصله سربر بود؛ برای کاری که بنا به ماهیتش باید هیجان انگیز می‌بود. شخصیت اصلی داستان واقعا یک احمق به تمام معنا بود و کفر آدم را درمیاورد، بیشتر از اینکه یک رمان مهیج و معمایی باشد مرا به یاد فیلمهای هالیوودی از نوع ضعیفش می‌انداخت، حتی اواخر داستان که تا حدی جذاب شده بود را خیلی بد و بی سلیقه به سرانجام رساند. البته تاثیری که در من گذاشت به خاطر موفقیتش در فضاسازی و توصیفاتش از فضای کشتی این بود که از مسافرت با کشتی بیزار شوم.
Shohreh Ghomi
۱۴۰۰/۱/۱۲
به نظر من داستان بسیار مهیج و جذاب بود. راوی بسیار عالی حسها و حالات را بیان میکرد و در بیان جملات توانا و موفق بود و اشتباه چندانی نداشت. من فکر میکنم که برخلاف نظر تعدادی از دوستان خانم هاشمی در بیان روایت داستان بسیار موفق عمل کردند. چند نکته ظریف از اشکالات در نوشته داستان وجود داشت که شاید به نویسنده شکلی بهتر و قابل فبول تر برای خواننده میتوانست بیان کند. بخصوص در قسمتی از داستان که کری برای آزاد کردن لو به داخل کابین زیر کشتی رفته بود.
در مجموع داستان خوب و هیجان انگیزی بود و ارزش شنیدن داشت.
Ta Kh
۱۴۰۲/۹/۲۸
کتاب زنی در کابین ۱۰ اثر روث ور کتاب لذت بخشیه، اوایل کتاب حس هیجان خوبی داره اما رفته رفته انگار کش دار شده و اواسط کتاب دوباره هیجان برمیگرده ولی سیر نزولی پیدا می‌کنه و در انتها هیجان فوق العاده زیاد و  شخصیت اصلی داستان رو دوست داشتم و طوری نگارش شده که واقعی به نظر میرسه. از داستان انتظار و بد معما‌ها پایان بهتری داشتم. نبود اما گاهی اونقدر طولانی میشه که از خوندن برخی قسمت‌ها خسته میشین. و ترجمه هم فوق العاده بود! کاملا دقیق و زیبا و روان. در کل کتاب خوبیه و یک بار خوندنش پیشنهاد میشه.
مشاهده همه نظرات 416

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنی در کابین 10

برای دریافت کتاب صوتی زنی در کابین 10 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.