معرفی و دانلود کتاب مرگ خانم وستاوی

عکس جلد کتاب مرگ خانم وستاوی
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرگ خانم وستاوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرگ خانم وستاوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرگ خانم وستاوی

سحر و جادو برای رسیدن به یک ثروت افسانه‌ای تمام زندگی شخصیت اصلی کتاب مرگ خانم وستاوی را به خطر انداخت! روث ور نویسنده موفق و پرفروش نیویورک تایمز، در این تریلر معمایی و هیجان‌انگیز، داستان میراث هنگفت مادربزرگی را روایت می‌کند که نوه‌اش یک کف‌بین حرفه‌ای است!

درباره کتاب مرگ خانم وستاوی:

تریلری مهیج و ماجرایی از روث ور!

هال هریت وستاوی در حالتی که عصرانه بعد از ظهرش را می‌خورد و حساب بانکی خالی‌اش دغدغه ذهنی چندانی برای او نمی‌آفرید، نامه‌هایش را یکی پس از دیگری با بی‌حوصلگی بررسی می‌کرد. یکی از نامه‌ها که رسمی‌تر از سایر ارسالی‌ها به نظر می‌رسید، با ظاهری شکیل نوید یک دعوت مهم را می‌داد‍! هال با خود گمان کرد که به احتمال قوی اشتباهی در ارسال نامه رخ داده است...

خانم وستاوی عزیز،
این نامه را به‌دستور موکلم، مادربزرگتان هریت مری وستاوی از عمارت تریپاسن در سن‌پیران می‌نویسم. خانم وستاوی در روز 22 نوامبر در خانه‌شان فوت شدند. متوجه‌ام که این خبر ممکن است موجب غافلگیری‌تان شود. لطفاً تسلیت صمیمانه من را بپذیرید.

این نامه که سرآغاز داستان مرموز و معمایی مرگ خانم وستاوی (The Death of Mrs. Westaway) بود، در عرض چند دقیقه توانست ثروتی افسانه‌ای برای هال به ارمغان بیاورد! ارثیه باورنکردنی مادربزرگ هال شاید دعای مستجاب شدۀ او برای تغییر زندگی‌اش بود. هال به خوبی می‌دانست که در کف‌بینی و مسائلی از این دست، ماهر است؛ اما هیچ‌گاه پیش‌بینی‌اش را نمی‌کرد که رسیدن به چنین ثروتی، آن هم از طریق ماوراءالطبیعه، دردسرهای عجیب و غیرمنتظره‌ و حتی خطر جانش را نیز در پی داشته باشد...

سبک داستان‌نویسی تعلیق‌آمیز روث ور (Ruth Ware) و درونمایه‌های متفاوتی که در ژانر جنایی و معمایی به آن می‌پردازد سبب شده تا بسیاری از منتقدین و حتی مخاطبان اهل ادبیات داستانی، وی را «آگاتا کریستی عصر حاضر» بخوانند.

افتخارات کتاب مرگ خانم وستاوی:

- حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
- حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز
- نامزد جایزه گودریدز در بخش تریلر معمایی جنایی سال 2018
- نامزد جایزه کتاب صوتی در بخش تریلر سال 2019

نکوداشت‌های کتاب مرگ خانم وستاوی:

- رمانی با تعلیقی بسیار زبردستانه که حال‌وهوای ربه‌کا از دافنه دو موریه را دارد. (واشنگتن پست)
- این کتاب از نظر من بهترین داستان روث ور است! رمانی مهیج، مرموز، دراماتیک و بی‌نظیر. (ای. جی. فین)

خواندن کتاب مرگ خانم وستاوی به چه کسانی چیشنهاد می‌شود؟

اگر به خواندن رمان‌های ماجرایی و معمایی علاقمندید و خواهان مطالعه یک داستان رمزآلود جذاب هستید، اثر پیش رو یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های موجود برای خواندن است. همچنین تمامی علاقمندان به داستان‌های انگلیسی از مطالعه کتاب مرگ خانم وستاوی لذت خواهند برد.

با روث ور بیشتر آشنا شویم:

داستان‌نویس خلاق و موفق ژانر جنایی و معمایی، روث ور، سال 1977 در بریتانیا متولد شد و با رمان‌های جذاب و هیجان‌انگیزی مانند «در یک جنگل تاریکِ تاریک» و «زن کابین شماره 10» به شهرتی غیرقابل تصور رسید. روث تحصیلات خود را در دانشگاه منچستر تمام کرد و به پاریس نقل مکان نمود. وی در این مدت به شغل‌هایی نظیر فروشندگی کتاب و تدریس زبان مشغول بود. او اکنون به عنوان یکی از پرفروش‌ترین داستان‌نویسان نیویورک تایمز به شمار می‌آید.

در بخشی از کتاب مرگ خانم وستاوی می‌خوانیم:

اولین قانون فالگیری آدم‌شناسی همین بود: تا جایی که می‌توانی مبهم حرف بزن، سعی کن هیچ اطلاعات دقیقی ندهی، مگر این‌که بتوانی پسش بگیری یا معنایش را بپیچانی اگر که شدیداً اشتباه حدس زده باشی. همیشه بگو اسم یه مرد رو می‌بینم... یه اسم با ف...؟ به‌جای این‌که بگویی پسرخاله‌ت فِرِد داره باهام حرف می‌زنه. اگر مجبوری چیز دقیقی را حدس بزنی، حدسی بزن که از نظر آماری محتمل باشد: یه ماشین آبی می‌بینم...؟ هیچ‌وقت نگو ماشین سبز.

هال همان موقع در کمتر از پنج کلمه مرتکب دو اشتباه فاحش شده بود. اطلاعاتی دقیق و غیرضروری داده بود، اطلاعاتی که بعید بود از نظر آماری درست باشد. چند زن در هجده‌سالگی بچه‌دار می‌شدند؟ دو درصد؟ کمتر؟ اصلاً نمی‌دانست.

اما این هم به کنار، آن‌قدر درباره زندگی این زن اطلاعات نداشت که این‌طور درباره‌اش حدس بزند. چه می‌شد اگر ماد الان پنجاه‌وخرده‌ای سن داشت، پس با محاسبه‌ای ساده برای آقای ترسویک معلوم می‌شد این رابطه غیرممکن است؟ چه می‌شد اگر در هجده‌سالگی هنوز در خانه زندگی می‌کرد؟ هال با اطمینان‌خاطر دروغین حرف «اون‌طور که فهمیدم خیلی هم جوون بوده، نه؟» آقای ترسویک آرام شده بود، نکته‌ای که با زندگی خود هال به‌خوبی تطابق داشت. اما خیلی جوان داریم تا خیلی جوان. این روزها مادری بیست‌وپنج‌ساله «خیلی جوان» بود. بند را آب داده بود و خیلی هم بد آب داده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرگ خانم وستاوی
نویسنده
مترجمزهرا هدایتی
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات400
زبانفارسی
شابک978-600-8740-51-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرگ خانم وستاوی

Nazanina
۱۴۰۱/۲/۲۹
ترجمه خیلی بد اصلا روان نبود
طرح داستانو خوشم نیومد علت و معلول باهم نمیخوند مخصوصا دلیل قتل قانع کننده نبود آخرشم انگار یهو تو هوا معماها حل شد
شخصیت پردازیو دوست نداشتم انگار چندتاشخصیت دقیقا مثل هم حرف میزدن
شخصیت اصلی هم اولش بنظرم دختر زرنگ و شجاعی بود اما بعد یهو ترسو و بی اعتمادبنفس شد، و
خورد تو ذوقم
در کل انتظارم از رمان روث ور بیشتر بود من همه‌ی کتاباشو خوندم از بین کتاباش چرخش کلید یک به یک رو دوس داشتم.
الهام کریمی
۱۴۰۱/۵/۱۲
من چهار پنج رمان از ایشون خوندم به قدری صحنه پردازی و داستان‌ها را زیبا به رشته تحریر درمیاره که هیچ کدوم شبیه هم نبودن و هر کدوم باز آدم رو حسابی غافلگیر میکنه و لذت سرشاری رو بهمون میچشونه، یعنی این آخری اینقدر داستان را پرکشش و غیرقابل پیش بینی جلو برده که عالیه 👌🏻
Mr. amir sss
۱۴۰۱/۶/۲۲
به نظرم داستان کشش مناسبی داره. ولی پایان مناسبی نداره. منظورم اینه که برای داستانی با این کشش، پایان یکمی زیادی معمولیه و توی ذوق می‌زنه. بعضی جاها احساس میکنم نویسنده بیش از حد وقت تلف می‌کنه. در کل داستان بدی نیست. در صورت تخفیف پیشنهاد میکنم
شراره شهاب الدین
۱۴۰۰/۸/۱۱
کتاب معمایی جالبی بود ولی از اواسط کتاب من حدس زدم که چی قراره پیش بیاد. اوایل داستان اصلا کشش نداشت برام به نظرم زیادی راجع به فال و فالگیری گفته بود نیازی نبود کمکی به روند داستان نمیکرد ولی برای یک کتاب معمایی جالب بود
یگانه سهرابی
۱۴۰۲/۱/۳
من از طرفداران آثار روث ور هستم اما این کتاب نتونست نظرم رو به خوبی جلب کنه. البته که مثل همیشه نویسنده در انتهای کتاب حسابی غافلگیرمون میکنه اما بنظرم داستان در کل چندان هیجان‌انگیز نبود.
shahrzad izadi
۱۴۰۰/۷/۱۶
بسیار عالی بود. شخصیت پردازی خیلی خوب. پر از ماجرا و هیجان و لحظاتی سرشار از دلهره. به واقع وقتی کتاب رو شروع کردم تا اتمام کتاب نتونستم زمین بگذارمش. ممنون از کتابراه عزیز.
مینا ساعتچی
۱۴۰۲/۲/۲۸
از نظر نوشتاری مثل اکثر کتاب‌های جدید ضعیف بود و داستان کتاب با توجه به معمایی بودن با لورفتن در اواسط کتاب همه چیزرا بی معنا می‌کرد اما قسمت‌هایی که مربوط به افکار و زندگی گذشته هال میشد خوب بود.
مریم گل اور
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
کتاب سیر خوب و زیبایی دارد، اول کمی کسل کننده است ولی بعد جالبتر می‌شود. بنظرم نویسنده می‌توانست به جزییات بیشتر بپردازد ولی در کل داستان معمایی خوبی بود. سپاس
سولماز ابومحبوب
۱۴۰۰/۸/۹
مناظر حالتها و شخصیتها را به زیبایی توصیف شده و همچنین حالتهای ترس و اضطراب رو با تمام وجود میشه احساس کرد. واقعا عالی بود.
Negin Ahmadvandi
۱۴۰۱/۳/۲۵
نسبت به کتابهایی که خوندم زیاد جالب نبود داستان رو خیلی کش میداد و خسته کننده میشد گاهی ولی به یکبار خوندنش مبارزه ممنون از کتابراه
الهام. ت
۱۴۰۰/۹/۶
واقعا من کتاب رو خوب نخوندم یا روث ور داره خواننده‌ها رو دست میندازه؟ آخه چطور هالی همون زمان که عکس قدیمی چهار نفر رو دید متوجه اصل قضیه نشد؟؟؟؟؟؟
محسن شاندیز
۱۴۰۰/۷/۲۹
این رمان هم ماننددیگرآثارروث ور خیلی پرکشش بود. تاموقعی که کتاب را کامل بخوانیم نمی‌شودوقفه‌ای درخواندنش ایجاد کنیم.
Pardis Aghaei
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
توى این ژانر چندان جالب و به یاد موندنى نیست. حتى براى گذروندن وقت هم خیلى جذابیت نداره
P.b
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
رازهای خوبی داشت و غیرمنتظره بود هرچند یه جاهایی خیلی خسته کننده بود و داستان زیادی طولانی شده بود
اناهیتا فرجامی
۱۴۰۰/۸/۹
کتاب قشنگی بود ولی ترجمه قوی نبود و اشتباه متنی و دیکته‌ای زیاد داشت. به طور مثال اصطبل
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب مرگ خانم وستاوی

برای دریافت کتاب مرگ خانم وستاوی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.