معرفی و دانلود کتاب بازی قتل

عکس جلد کتاب بازی قتل
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازی قتل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازی قتل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازی قتل

هالی جکسون، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز در کتاب بازی قتل شبی را روایت می‌کند که پیپ برای اولین‌بار به مهارت‌های کارآگاهی‌اش پی می‌برد. در این داستان خواندنی پیپ و دوستانش دورهم جمع شده‌اند تا به‌عنوان شخصیت‌هایی خیالی، معمای یک قتل را حل کنند و به این واسطه درگیر ماجراهایی بزرگتر می‌شوند... .

درباره‌ی کتاب بازی قتل

چه کسی از بالماسکه بدش می‌آید؟ یک دورهمی مجلل با مهمان‌هایی مرموز و آدم‌هایی که وانمود می‌کنند شخص دیگری هستند. هیجان‌انگیز است، مگر نه؟ اما پیپِ همیشه شکاک که بوی دردسر را از کیلومترها دورتر می‌فهمد چندان موافق نیست، مخصوصا اگر مثل کتاب بازی قتل (Kill Joy) از طرف هالی جکسون (Holly Jackson) به کشف راز یک مرگ دعوت شده باشد!

این داستان هیجان‌انگیز با کارت دعوتی از طرف کانر، دوست کارآگاه جوانِ آینده یعنی پیپ آغاز می‌شود. او که حسابی از امتحان‌های آخر سال مدرسه خسته شده‌ یک بازی معمایی برای خودشان ترتیب دیده‌: قرار است سیلیا بورن (دختری متعلق به خانواده‌ای ثروتمند که توسط آن‌ها طرد شده) شبی را در خانه‌ی رجینالد رِمی (دایی هفتادوچهار ساله‌ی مرفه اما خسیسش) بگذراند. همه‌چیز شبیه یک ضیافت اشرافی عادی است اما پیدا شدن جسد مردی خونین همه‌چیز را تغییر می‌دهد. ممکن است دختر جوان برای انتقام از اقوام سنگدلش دست به قتل بزند؟ آیا اسکاتلندیارد می‌تواند این معما را حل کند؟ چه رازی در این خانه‌ی پرشکوه ولی دوست‌نداشتنی پنهان شده؟

کانر از دوستانش می‌خواهد هرکدام ایفای یک نقش از این بازی را برعهده بگیرند. پیپ که شخصیت اول کتاب بازی قتل است معمولا از چالش‌ها لذت می‌برد اما حس بدی درباره‌ی مهمانی دارد. او اصلا در حس‌وحال سرخوشانه‌ی دوستانش شریک نیست. شاید این بی‌حوصلگی به‌خاطر لباس‌های مسخره‌ی اشرافی است یا شاید هم نگرانی پروژه‌ی پیش‌دانشگاهی دست از سرش برنمی‌دارد، به‌هرحال پیپ نمی‌تواند بدعنقی‌اش را کنار بگذارد. شهودش به او می‌گوید باید هرچه زودتر خانه را ترک کند و این حس با یافتن هر سرنخ قتل بیشتر و بیشتر می‌شود... .

این اثر جدیدترین جلدی است که از مجموعه‌ی «راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب» و توسط نشر نون منتشر شده اما آن را می‌توان مقدمه‌ی این داستان‌های هیجان‌انگیز دانست. در رمان بازی قتل پیپ برای اولین‌بار شمّ قوی کارآگاهی‌اش را می‌یابد و توانایی ویژه‌اش را برای کشف رازهای دیگران به آزمایش می‌گذارد، اتفاقی که وقایعی نفس‌گیر را خلق می‌کند. اگر از مطالعه‌ی ماجراهای پیپ در کتاب‌های «خوب مثل مرده‌ها»، «دختر خوب، خون بد» و «راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب» لذت برده‌اید توصیه می‌کنیم کتاب بازی قتل با ترجمه‌ی محدثه احمدی را از دست ندهید!

نکوداشت‌های کتاب بازی قتل

  • این مجموعه هر رقیب قدری در ادبیات معمایی نوجوان را ضربه فنی می‌کند. (The Nerd Daily)
  • یک شاهکار معمایی تمام‌عیار! (Natasha Preston، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)
  • هالی جکسون وسوسه‌ی جنایت نهفته در وجود همه‌ی ما را به‌طرز درخشانی به‌تصویر می‌کشد. (PopSugar)
  • داستانی که نمی‌توانید آن را نیمه‌کاره رها کنید. (E! News Online)
  • خودتان را برای ضربه‌های شوکه‌آور بسیار آماده کنید چون هالی جکسون غیرقابل پیش‌بینی است! (Los Angeles Times High School Insider)

کتاب بازی قتل مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان و بزرگسالانی که به رمان‌های رازآلود و معمایی علاقه دارند، از این کتاب لذت خواهند برد.

با هالی جکسون بیشتر آشنا شویم

هالی جکسون یکی از بااستعداد‌ترین و جوان‌ترین نویسندگان در ژانر جنایی-معمایی است. او در رشته‌ی ادبیات انگلیسی تحصیل و مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه ناتینگهام دریافت کرده است. اولین رمانش را زمانی نوشت که تنها پانزده سال داشت اما امروزه بیشتر به‌واسطه‌ی مجموعه راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب شناخته می‌شود. این سری کتاب محبوب، هالی جکسون را به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز تبدیل کرد و تحسین‌های بسیاری را برایش به ارمغان آورد.

در بخشی از کتاب بازی قتل می‌خوانیم

همه سر جای خودشان نشسته بودند. پیپ دلش می‌خواست نگاهی به کتابچه‌اش بیندازد. چند دقیقه گذشت و جیمی وارد اتاق شد. البته دیگر در نقش رجینالد رمی مرحوم نبود. لباس خونی‌اش را عوض کرده بود و یک پیراهن سیاه تمیز به تن داشت. کلاه پلاستیکی پلیس هم سرش بود. او و کانر خیلی شبیه هم بودند. هر دو پوستی کک‌ومکی و موهایی بور داشتند. البته کانر لاغرتر بود و صورت زاویه‌داری داشت و موهای جیمی به قهوه‌ای می‌زد. جیمی تصمیم گرفته بود میزبان معمای قتل باشد تا کانر هم بتواند همراه بقیه بازی کند. پس سر میز ایستاد و گفت: «سلام، سلام، سلام.» با دقت نگاهی به همه انداخت. دفترچه‌ی قطور بازی قتل در دستش بود. «من بازرس هَوارد وِی از اداره‌ی پلیس اسکاتلندیارد هستم. ظاهراً یک نفر به قتل رسیده.»

ناگهان آنت فریاد زد: «کار سال سینگه!» نگاهی به اطراف انداخت. انتظار داشت بقیه به حرفش بخندند. صدایی از کسی درنیامد. پنج سال پیش در شهرشان، لیتل‌کیلتون، قتلی واقعی رخ داد. اندی بل هم‌سن پیپ بود که به دست دوست‌پسرش، سال سینگ، کشته شد. چند روز بعد، سال خودش را هم کشت. به باور پلیس، این یک پرونده‌ی قتل-خودکشی روشن بود. در همه‌جای لیتل‌کیلتون ردی از آن اتفاق وجود داشت. اندی و سال در یک مدرسه درس می‌خواندند، جسد سال در جنگل بیرون خانه‌ی پیپ پیدا شد، به یاد اندی نیمکتی در ساختمان اجتماعات شهر گذاشتند و بل‌ها و سینگ‌ها هنوز همین جا زندگی می‌کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازی قتل
نویسنده
مترجممحدثه احمدی
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-7566-60-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازی قتل

mersedeh dadjou
۱۴۰۲/۸/۱۰
من وقتی کتاب رو شروع کردم یه لحظه به خودم گفتم چقدر احمقانه من این سریع رمانها رو شروع کردم چرا باید کتابی که اول می‌خوندم آخر بخونم ولی یکم گذشت دیدم نه!!! من اشتباه نکردم کلا ترتیب چاپ و نوشتن این سری مجموعه اینجوریه. و تقریبا زیادی مسخره است. شوکه نشید شما تنها نیستید. کلا نویسنده یا این کتاب یا آخر نباید می‌نوشت نباید آخر از همه چاپش میکرد. اگر این آخری رو نخونید چیزی رو از دست ندادید تازه شاید مثل لذت خوندن اون سه تای دیگه رو براتون خراب نکنه نخوندنش
elmira elika
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
با توجه به اینکه سه کتاب قبلی رو خوندم این از بقیه خیلی ضعیف تر بود انگار نویسنده فقط برای سرگرمی خودش‌ی کتاب نوشته و گفته بزار چاپش کنم اینم مثل بقیه خوب فروش میکنه
mahan احمدی
۱۴۰۲/۵/۱۵
از کتابای این نویسنده همون کتاب اول یعنی راهنمای کشف قتل بهترین کتاب بود و کتابهای بعدی به مراتب ضعیف تر از کتاب اول بودن
م احسانی
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب بدی نیست ولی در مقایسه با ۳ کتاب قبلی ضعیفه و انتظارات خواننده رو به نظرم برآورده نمیکنه
محمودی
۱۴۰۲/۶/۱۱
بد نبود، در اینجا پیب نشان داد ذاتا یک کارآگاه بدنیا آمده، با اینکه یک بازی بود.
زهرا بهرامی
۱۴۰۲/۱/۹
ترجمه خوبه ولی داستان به خوبی بقیه جلداش نیست
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب بازی قتل

برای دریافت کتاب بازی قتل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.