معرفی و دانلود کتاب بدن قوی و تراشیده: تمرینات با وزنه ویژه بانوان

عکس جلد کتاب بدن قوی و تراشیده: تمرینات با وزنه ویژه بانوان
قیمت:
۹۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدن قوی و تراشیده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدن قوی و تراشیده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدن قوی و تراشیده: تمرینات با وزنه ویژه بانوان

برد شونفلد نویسنده‌ی کتاب بدن قوی و تراشیده، تلاش کرده است تا در این کتاب بر اساس موازین علمی، مجموعه‌ای از تمرینات با وزنه را به بانوان ارائه دهد. این تمرینات علاوه‌بر آن که به تقویت عضلات بدن منجر می‌شوند، زیبایی اندام ورزشکار را هم تأمین می‌کنند.

درباره‌ی کتاب بدن قوی و تراشیده

اگر به دنبال بدنی قدرتمند و متناسب هستید، بهتر است با برد شونفلد (Brad Schoenfeld) و کتابش همراه شوید. شونفلد در کتاب بدن قوی و تراشیده (Strong & sculpted) تمریناتی را به بانوان ارائه می‌دهد که قدرت عضلانی، زیبایی و تناسب اندام را در کنار هم به مخاطب هدیه می‌دهند.

کتاب حاضر، بر مبنای علوم پزشکی و تربیت بدنی به طراحی و ارائه‌ی این تمرینات می‌پردازد. بر این اساس و با وجود اطلاعات نادرست و درهمی که در فضاهای حقیقی و مجازی در قالب تمرینات بدنسازی پیشنهاد می‌شوند، کتابی بسیار مغتنم و کارآمد خواهد بود. هم‌چنین این کتاب از این جهت که در حوزه‌ی عملی و نظری به فعالیت‌های ورزشی بانوان کم‌توجهی شده است نیز، می‌تواند خلأ بزرگی را پر کند.

کتاب بدن قوی و تراشیده طوری نوشته شده است که برای تمام زنان مناسب باشد. چه زنان خانه‌دار و چه زنان ورزشکار حرفه‌ای. بنابراین از زبانی ساده بهره برده و تمریناتش با وجود تصاویر و نقاشی‌های متناسب، برای مخاطب قابل لمس خواهد بود. در ترجمه‌ی اثر هم تلاش شده است تا سادگی زبان برد شونفلد برجای بماند و کتاب برای گستره‌ی حداکثری مخاطبان قابل استفاده باشد.

خواننده پس از مطالعه‌ی این کتاب، اصول لازم را برای انجام تمرینات ورزشی درخواهد یافت. علاوه بر آن، برنامه‌ای اصولی را دریافت می‌کند که متناسب با وضعیت جسمانی او باشد. بنابراین این کتاب می‌تواند به صورت خودخوان نیز استفاده شود. بنابراین با داشتن کتاب حاضر نیازی به داشتن مربی یا رفتن به باشگاه نخواهید داشت. این ویژگی موجب کاربردی بودن بیشتر کتاب و افزایش مخاطبان آن می‌شود.

برد شونفلد، نویسنده‌ی کتاب، که مربی بدنسازی بوده است، در طول سال‌ها آزمون و خطا و با تکیه بر تجربیاتش با شاگردانش، به یک سیستم تمرینی دست می‌یابد که آن را در قالب یک کتاب روانه‌ی بازار می‌کند. پس از چندی با گرفتن مدرک کارشناسی ارشد دکتری در زمینه‌ی علوم ورزشی، سیستم تمرینی خود را بازبینی می‌کند و ویرایش جدیدی را از کتاب قبلی‌اش به چاپ می‌رساند. کتاب بدن قوی و تراشیده، همان نسخه‌ی به‌روز و ویرایش شده است. در این اثر تجربیات عملی و یافته‌های علمی دست به دست هم می‌دهند تا یک سیستم تمرینی کامل، در قالب کتابی خودآموز در دسترس زنان دوست‌دار ورزش قرار بگیرد.

نویسنده در کتاب بدن قوی و تراشیده، دیدی جامع نسبت‌به تمرینات ورزشی دارد. رویکردی که موجب می‌شود تمام عضلات بدن درگیر تمرین شوند و بدن ورزشکار به طور متناسب به سوی ورزیدگی سوق پیدا کند. او حرکات را بر اساس اصول کاربردی آناتومی و بیومکانیک طبقه‌بندی کرده است. این ویژگی منحصربه‌فرد کتاب، موجب می‌شود خواننده بتواند به راحتی با کنار هم قرار دادن حرکات، برنامه‌ی مناسبی برای خود بسازد.

کتاب بدن قوی و تراشیده، به جای آنکه یک ماهی را به شکل حاضر و آماده به دست خواننده بدهد، ماهیگیری را به او می‌آموزد! نویسنده به جای فهرست کردن برنامه‌ها و تمرین‌ها، چرایی و چگونگی‌های طراحی برنامه را برای خواننده تبیین می‌کند و هرخواننده بر مبنای ویژگی‌های فردی خود، برنامه‌ی مناسبش را برای خود می‌سازد. برد شونفلد برای مخاطبانش سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته در نظر گرفته است. با این ویژگی، مخاطب می‌تواند با توجه به سطح ورزشی و جسمانی خود، تمرین‌های مورد نیازش را بشناسد و انجام دهد.

هدف اصلی نویسنده از نگارش این کتاب، رساندن هر ورزشکار به نهایت سطح قدرت و زیبایی جسمانی اوست. وضعیتی که به طور بالقوه در ژنتیک شخص وجود دارد و باید با تمرین و ورزش به فعل دربیاید.

کتاب بدن قوی و تراشیده توسط فرشید نزاکتی و سامان صمیمیان ترجمه شده و انتشارات مبانی آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب بدن قوی و تراشیده

  • این کتاب شاید یکی از بهترین راهنماهای تمرینات جسمانی برای زنان باشد که در این مدت منتشر شده است. در دنیایی که افراد زیادی خود را مربی تناسب اندام معرفی می‌کنند، برد شوئنفلد را به درستی می‌توان «اصل جنس» حساب کرد! (مجله‌ی اکسیژن)
  • هیچ‌کس بهتر از برد شونفلد در مورد بدنسازی نمی‌داند. سیستم تمرینی او کالری‌های عمده را می‌سوزاند و فرم بدن شما را متحول می‌کند. (نیک تامینللو، مربی بدنسازی و مالک Performance University International)
  • هیچکس بیشتر از برد شوئنفلد درباره‌ی بهینه‌سازی فرم جسمانی نمی‌داند. او در این کتاب سیستم تمرینی بی‌نقصی را ارائه کرده تا بتوانید به بهترین فرم بدنی ممکن برسید. (ارین استرن، قهرمان دو دوره‌ی فیگور المپیا)

کتاب بدن قوی و تراشیده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای زنانی که در سطوح ورزشی مبتدی، متوسط و پیشرفته هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب بدن قوی و تراشیده: تمرینات با وزنه ویژه بانوان می‌خوانیم

در میان تمام متغیرهای تمرین، هیچ‌یک مهم‌تر از شدت تلاش نیست (به معنای این‌که چقدر سخت تمرین می‌کنید). وقتی صحبت از تمرین مقاومتی است، تلاش با اصل اضافه بار ارتباط مستقیم دارد. به بیان ساده، معنایش این است عضلات شما برای توسعه بیشتر، باید فراتر از محدودیت‌های فیزیکی خود به چالش کشیده شوند.

به طور طبیعی، بدن انسان تمایلی به تغییر ندارد. بدن تلاش می‌کند ثبات خود را حفظ کند؛ پدیده‌ای که با عنوان هموستاز شناخته می‌شود. خارج کردن بدن از شرایط هموستاز نیازمند این است که به طور پیش‌رونده‌ای بر تلاش خود بیفزایید؛ در غیر این‌صورت، به اندازه کافی به چالش کشیده نخواهد شد و نیازی برای سازگاری نخواهد داشت. از نقطه نظر عضله‌سازی، معنای صحبت‌ها این است که اگر به طور منظم و مناسب بدن خود را به فراتر از محدوده راحتی سوق ندهید، در دستیابی به پتانسیل ژنتیکی خود ناموفق خواهید بود.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجمین
پیش‌گفتار
تشکر و قدردانی
1. بهترین بدن را برای خود بسازید
2. برنامه بدن قوی و تراشیده
3. تمرینات شانه و بازو
4. تمرینات جلو ران و باسن
5. حرکات تمرینی بالاتنه
6. گرم کردن
7. فاز شروع قوی
8. فاز تمرینات پایه‌ای
9. فاز تمرینات پیشرفته
10. فاز اوج آمادگی بدنی
11. تمرین هوازی
پیوست
منابع
درباره نویسنده
درباره فرشید نزاکتی (مترجم)
درباره سامان صمیمیان (مترجم)
درباره راضیه جانبازی (همکار در تصاویر ورزشی)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدن قوی و تراشیده: تمرینات با وزنه ویژه بانوان
نویسنده
مترجمفرشید نزاکتی، سامان صمیمیان طهرانی
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات247
زبانفارسی
شابک978-622-688228-6
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدن قوی و تراشیده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بدن قوی و تراشیده

برای دریافت کتاب بدن قوی و تراشیده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.