معرفی و دانلود کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید

عکس جلد کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید

کیم کیوساکی و رابرت کیوساکی دو نویسنده و کارآفرین مشهور و موفق دنیا در کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید، تکنیک‌ها و ایده‌هایی را در اختیار شما می‌گذارند که با به‌کارگیری آن‌ها بتوانید کسب‌وکار خود را ایجاد کنید و به موفقیت دست یابید.

درباره‌ی کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید:

امروزه دیگر اعتراض و انتقاد زیادی در مورد نگرش پولدار شدن وجود ندارد. چراکه تفکر فوق حاصل تلاش افرادی است که هوش مالی را به عنوان ثروت واقعی به آحاد مختلف جامعه معرفی کرده و اثبات نموده‌اند.

رابرت کیوساکی و همسرش خانم کیم سال‌هاست که پرچم‌دار این عرصه هستند و در کتاب‌ها و سمینارهای متعدد آموزشی بر کسب مهارت‌های مالی و متعاقباً ارتقاء هوش مالی تأکید دارند. تأکید فوق این شائبه را در بین اغلب مردم رواج داده که با شرکت در یک دوره، خواندن یک کتاب یا انجام یک بازی حتماً ثروتمند می‌شوند. این تصور مانند آن است که شما با خرید وسایل ماهی‌گیری و یادگیری مهارت‌های صید ماهی خود را یک ماهی‌گیر موفق بدانید، در حالی که اصلاً این طور نیست! تا زمانی که شما دل به دریا نزده‌اید و با سختی‌های ماهی‌گیری مواجه نشده و ماهی را صید نکرده‌اید، شما فقط یک تصویر تبلیغاتی از ماهی‌گیر هستید.

در دنیای کسب و کار هم عملگرایی امضای شناخته شده‌ی تمام افراد موفق است. چه بسیار افرادی که دارای ضریب هوشی و خلاقیت بالا هستند ولی تا آخر عمر برای کسانی با ضریب هوشی مالی معمولی کار می‌کنند فقط به دلیل آنکه اهل عمل نیستند.

باور کنید عملگرایی تابلوی جذب‌کننده‌ی موفقیت در کسب و کار است؛ عملگرایی بازی زیبای ثروتمندان است که با تکیه بر آن مزایای بی‌نظیری را کسب می‌کنند؛ عملگرایی صندلی جلو در ماشین زندگی و خط مقدم چالش‌هایی است که فقط افراد موفق جرأت ورود به آن را دارند. از این جایگاه شما می‌توانید دنیا و اتفاقات مختلف را از نزدیک لمس کرده، عکس‌العمل نشان داده و چیزهای بکری را یاد بگیرید که در هیچ کتاب و دانشگاهی نمی‌توانید تجربه کنید. ثروتمندان با علم و آگاهی به پیشواز این تجربیات رفته و دسته اول‌ترین آموزه‌ها را کسب کرده و در زندگی به کار می‌برند.

هدف اصلی نویسندگان در کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید آن است که تلنگری به علاقمندان حوزه‌ی کارآفرینی و پولسازی بزنیم تا از پیله‌ای که به دور خود تنیده‌اند خارج شده و در زندگی خود و دنیای حاضر تحولی ماندگار خلق کنند.

کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را راه بیندازید و به موفقیت‌های شغلی و مالی دست یابید، این کتاب برای شماست.

با نویسندگان کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید بیشتر آشنا شویم:

رابرت کیوساکی (Robert T. Kiyosaki) نویسنده، سرمایه‌گذار، کارآفرین و مربی مالی ژاپنی - آمریکایی در هاوایی به دنیا آمد و همان جا نیز بزرگ شد. کیوساکی حاصل تجربیات خود در زمینه امور مالی و درآمدزایی را در کتاب‌هایش به اشتراک گذاشته است.

مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب او «پدر فقیر، پدر پولدار است» که در دو سال متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کتاب یو‌اس‌ای تودی در زمینه پول نامگذاری شد و بیش از 27 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسید.

او در سال 2005 به عنوان یکی از 25 نویسنده برتر فروش کتاب در آمازون معرفی شد. او همچنین در سال 2006 با همکاری دونالد ترامپ کتاب «چرا ما می‌خواهیم شما ثروتمند شوید» را نوشت که در صدر لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

از آثار دیگر این نویسنده می‌توان به «کسب ثروت به روش پدر پولدار»، «دسیسه ثروتمندان»، «هوش مالی خود را افزایش دهید!»، «رهایی از کارمندی!»، «راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری»، «تجارت قرن بیست و یکم» و «دانشکده کسب و کار» اشاره کرد.

کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) نیز یک تاجر و سرمایه‌گذار آمریکایی‌ست که به همراه همسر خود رابرت کیوساکی چندین شرکت را تأسیس کردند. او فعالیت تجاری خود در فضای تبلیغات آغاز کرد و کم‌کم به سوی کارآفرینی رو آورد.

او اولین کار خود را در سال 1984 راه‌اندازی کرد و سپس به همراه شوهرش رابرت، چندین شرکت تجاری را تأسیس کردند. پس از آن، کیم تجربیات مختلفی را پشت سر گذراند و تلاش بیشتری برای سرمایه‌گذاری و استقلال مالی خود کرد. حتی در این بین کتاب‌های مختلفی را نوشت تا تجربیات خود را به دیگران منتقل کند. آثاری نظیر «زمان رشد فرا رسیده است دختر» که با استقبال فراوانی نیز روبه‌رو شد.

در بخشی از کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید می‌خوانیم:

جنبه مثبت حقوق‌بگیری، مقدار زیادی پول است که می‌توانند به دست آورند. نکته منفی این است که آن‌ها به دیگران اجازه می‌دهند به کار خود فکر کنند و به جای کارآفرینی، به کارمندان پردرآمد تبدیل می‌شوند.

نقطه ضعف کارمندان پردرآمد این است که در حالی که آزادی عمل زیادی برای تصمیم‌گیری دارند، در نهایت و همیشه باید به شخص دیگری پاسخ دهند.

چنین موردی برای کوین سیستروم و مایک کریگر، بنیانگذاران اینستاگرام بود. همچنین این مورد برای جان کوم و برایان اکتون، بنیانگذاران واتس‌اپ، برنامه پیام‌رسانی که توسط فیس‌بوک در سال 2014 به قیمت 19 میلیارد دلار خریداری شد، صادق بود (بله درست خواندید).

هر دو گروه از بنیان‌گذاران ایده‌آل‌های بالایی برای محصولات خود داشتند که شامل استفاده نکردن از داده‌های کاربر بود و آن‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند فیس‌بوک تشنه‌ی داده را حتی پس از فروش نیز دور نگه دارند؛ اما واقعیت این است که آن‌ها نتوانستند.

همان طور که "گاردین" گزارش می‌دهد:

بنابراین تنها چیز شگفت‌انگیز در مورد تجربیات بنیان‌گذاران اینستاگرام و واتس‌اپ این است که هر کسی باید از اتفاقی که برایشان افتاده است شگفت‌زده شود. فیس‌بوک یک خون‌آشام داده است. تنها کاری که انجام می‌دهد این است که داده‌های زندگی مردم را جمع کرده تا اهدافی را به نفع تبلیغ‌کنندگان بر روی پشت آن‌ها ترسیم کند. تمام آن سخنان مقدس در مورد "ساخت جامعه جهانی" به معنای فقط یک شرکت بزرگ است.

فیس‌بوک قطعاً آن غول ملایمی نیست که آرزو دارد جهان آن را به عنوان آن ببیند. خواندن افشاگری وال‌استریت ژورنال، "فایل‌های فیس بوک" کافی است تا هر فرد عاقلی ارتباط خود را با پلتفرم رسانه‌های اجتماعی زیر سؤال ببرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: سه ویژگی اساسی کارآفرینی برای موفقیت
فصل 2: تعریف مجدد ریسک
فصل 3: ثروتمندان در مقابل فقرا: هنگام سرمایه‌گذاری در زمان
فصل 4: چرا باید (نباید) از علاقۀ خود پیروی کنید؟
فصل 5: چرا هر کسب و کاری باید یک مأموریت معنوی داشته باشد؟
فصل 6: قدرت سرمایه‌گذاری در کسب و کار
فصل 7: موفقیت در کارآفرینی و فکر کردن به کسب و کار خود
فصل 8: پنج دلیل برای اثبات اینکه شما هنوز ثروتمند نیستید
فصل 9: 7 روش هوشمندانه برای گذراندن جمعه سیاه
فصل 10: آزادی مالی شما با نگرش سپاسگزاری شروع می‌شود
فصل 11: هنجارشکنان: تفاوت بین ناسازگاری‌های شرکتی و کارآفرینی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید
نویسنده،
مترجمآرزو خسروپور
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-284-207-9
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۷/۲۴
هیچکسی بدش نمیاد پولدار شود و این باز و گشوده شدن پول در زندگی باید در ذهن اول اتفاق بیفتد و فکر ثروتمند حس ثروتمند باور پولدار می‌سازد. کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید از رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی به نکته باورسازی ذهنی به خوبی در این کتاب اشاره دارد. اتفاقی که در هر دسته بندی امورات زندگی فردی باید بیفتد، اول تفکرش قوی کن بعد باورش بساز اونو به دست میاری. Fake it, make it. مغز تفاوت بین خیال و واقعیت نمی‌داند و هرچه تصور و باور کنید همونو جذب می‌کند و برای شما اتفاق می‌افتد. روی کاغذ نقشه اقدام تو بنویس سپس خواهی دید که راحت تر به دستش آوردید. کیوساکی‌ها در برخی مطالب این کتاب سخنرانی‌هایی از کتاب‌های دیگر این انتشارات طاهریان را نیز تکرار کرده‌اند البته نویسنده و گردآوری کننده این کار کرده است! کیوساکی‌ها تمرکز روی ملک به عنوان سرمایه فعال دارند و برای پول روی پول گذاشتن این کتاب مسیر درآمد پویا داشتن نشانتان می‌دهد.
Mh
۱۴۰۲/۱/۱۲
کتاب‌های کیم کیوساکی و رابرت کیوساکی یکی از فوق‌العاده‌ترین کتاب‌های مدیریت و آموزش امور مالی هست و باعث میشه سواد مالی مون افزایش پیدا کنه نمودار‌های این کتاب فوق‌العاده به یادگیری بیش تر کمک میکنه عکس هاش بسیار مفهومیه و تنها فرق بین انسان‌های فقیر و انسان‌های ثروتمند رو نشون میده که اون فقط یه و داشتن طرز فکر متفاوت قدرتمندانه هست که همین طرز فکر سبک زندگی اون فرد رو کاملا تحت تاثیر قرار میده این کتاب باعث جا افتادن باور‌های صحیح مالی در ذهن انسان میشه و من از خوندن این کتاب‌ها که باعث بیناتر شدن من میشه و فکرم رو ارتقا میده بسیار خوش حال م و از خدا متشکرم که در مسیر این آگاهی‌ها هستیم
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
به کتاب‌های کیم و رابرت کیوساکی، این دو نویسنده ارزشمند، باید به چشم کتاب‌ درسی نگاه کرد، همونطور که کتاب درسی رو چندبار بصورت دقیق میخونیم تا نکات و مطالب‌ش ملکه ذهن‌مون بشه، برای دستیابی به بهترین نتایج از کتاب‌های این دو نویسنده بزرگوار، باید چندبار با تمرکز کامل، همراه با نت برداری از مطالب مهم مطالعه بشه تا تلاش برای اجرایی کردن راهکار‌های ارزشمند‌ش به بهترین وجه ممکن ثمربخش واقع بشه. ناگفته نماند برخی مطالب کتاب در جهت تبلیغات دوره‌ها و موسسات این دو بزرگوار نگاشته شده که در مقابل مطالب کاربردی‌ش، قابل اغماض و چشم‌پوشی هست. با تشکر از کتابراه از هدیه‌ ارزشمندش
محمد
۱۴۰۱/۱۲/۵
کتاب خیلی خوبی نیست (واسه من) خیلی ساده مسائل رو توضیح میده و رد میشه. بعضی از مسائلی که میگه مفید اما قرار نیست واسه همه مفید باشه یا طبق اون پیش برن بخصوص داخل ایران، که شرایط متفاوتی وجود داره جدا از این‌ها این کتاب بیشتر برای تبلیغات سازمان خودش چندتا چیز میگه ول میکنه یا باید رفت پیش شعبه هاش واسه یادگیری یا یه راه سخت رو لنتخاب کنید که یجور تکنیک فروش بحساب میاد. در آخر هر چند تا از کتاب‌های ایشون رو خوندم خوشم نیومده و نصفه رها کردم مثل این یکی.
Amirhossein Matin
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
درود بر همه دوستان... این کتاب بسیار عالیه... قطعا کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید مرجع تمام کتاب‌ها و کلا مرجعی قدرتمند برای موفقیته... اینکه تصور بشه که فقط بشینی و فکر کنی ثروتمند بشی یه تفکر احمقانست.. قطعا باید عمل و فکر با هم درامیخته بشن تا نتیجه حاصل بشه... نکته‌ای که هست اینه که برای رسیدن و به یک موفقیت ۹۹ درصد نیروی تفکر لازمه فقط به ۱ درصد عملکرد نیاز داره... فقط لازمه که درست تفکر کنیم اون ۱ درصد خودش درست میشه...
موفق و پیروز باشید...
فاطمه تاجیک
۱۴۰۳/۱/۱۰
رابرت کیوساکی به همراه همسرش کیم کیوساکی در کتابها و سمینارای مختلفی که دارن تاکید بر ارتقاء هوش مالی و کسب مهارتهای مالی دارن و باور دارن که ثروتمند واقعی کسیه که هوش مالی بالایی دارهالبته نباید توقع داشت با شرکت در یک سمینار اموزشی و خوندن یک یا چند کتاب ثرتمند شد تا زمانیکه که دل به دریا نزنین و وارد عرصه کار نشین و عملی انجام ندید هیچ اتفاقی نمیفته افراد موفق علاوه بر هوش مالی بالا عملگرا نیز هستن
فریبا نوروزی
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
این کتاب برای کسانی که می‌خواهند راه ثروتمند شدن و قلق‌های آن را یادبگیرند بسیار آموزنده بود و جذاب و طوری روش‌ها و ایده‌ها را آموزش داده بود که باعث می‌شد هر کسی با اندک سرمایه بتواند کسب و کار اقتصادی خوبی بدست آورد و از آن راه دیگران را هم به سمت کار و فعالیت بکشاند و باعث می‌شد هرکسی که بیکار هست به شغلی مناسب و در اندک زمان به بیشترین پول و درآمد برسد
مینا زارعی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کتاب فوق العاده‌ای به هر کسی که نخوانده حتما پیشنهاد میکنم. ‌ با دقت و گاهی هر صفحه رو برای درک بهتر دوبار بخوانید. با اینحال کتاب روان و ساده‌ای هست. در بین کتابهای موفقیتی که در بازار بسیار زیاد هستند این کتاب را به جرات میتوانم بگویم اگر به اندازه تمام کتابهای دیگر نباشد به اندازه نصف بقیه کتابها تاثیر گذار و کاربردی است.
مریم یاراحمدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
به نظرم این کتاب باوجود متن ساده و قابل فهم برای همه ولی نکات ظریفی داره که باید گاهی دوبارخوندش تا متوجه بشی.. کلا آقای رابرت کیوساکی یکی از اندیشمندانی هست که همه چیز رو طبق واقعیت توضیح میده.. دقیقا مثل ۴ربع رابرت کیوساکی که به زیبایی مزیت شغلهای کارافرینی و نتورک رو توضیح میده
Ketabkhan
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
اندیشه با خود عمل به همراه داردو باید یاد بگیریم درست بیندیشیم تا درست و مفید عمل کنیم و به این وسیله راه ثروتمند شدن بیشتر خودمون رو هموار کنیم اینو یادتون نره که فکر ما مشخص میکنه ثروتمند بشیم یا فقیر ذهن یه ثرتمند قطعا فرق می‌کنه این کتاب تو این زمینه ععالیههههههه
Sahel
۱۴۰۲/۱/۶
همه چیز بر میگرده به طرز فکر ما آدم‌ها هیچ چیزی به اندازه فکر قدرتمند نیست دقیقا موضوعی که تو کتاب‌های حوزه خودیاری /روانشاسی و موفقیت و کسب و کار دیده میشه
طرز فکر ماست که باعث پیشرفت یا پسرفتمون میشه
یا حتی باعث کسب درآمد یا بی‌پولی میشه
Pary.poory
۱۴۰۲/۱/۱
به اصلاح نگرش مون تاکید زیاد کرده، و تغییر باورهای غلط، چون نوع باور و نگرشهای ما عمل و زندگی ما رو رقم میزنن،، باورهای صحیح (ماخالق زندگی خودهستیم) تبدیل به خلق و عمل میشن و بهشت و جهنم رو، فقر و ثروت رو خودمون خلق میکنیم، توصیه میکنم حتما بخونید👌👌
سیدمهدی حسینی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
سلام خدمت دوستان
کتاب، دارای نکات انگیزشی و آموزشی و تجاری و...
نکات انگیزشی کتاب مخاطب رو ترغیب به دنبال کردن کتاب میکند و در پس آن نکات اندک آموزشی وجود داره که حس یادگیری رو القا میکند و در نهایت نکته تجاری آن که نویسنده رو به مقصودش میرساند.
محمدحسین عابدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
سلام
واقعا کتابهای کیوساکی نوع نگارش و کلمات و اون دانشی که قرار در اختیار خواننده قراربده خیلی خوانا و روان و قابل درک و فهم هست
با این حال به نظر من ضرر نداره کل کتاب رو چندین بار خوند که کاملا جا بیفته و به اصل نگارش پی ببریم.
از کتابراه سپاسگزارم
هادی نیازی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
به به بازهم کیوساکی و کتاب ارزشمند دیگری ازین اعجوبه
مدتی است به فکر راه اندازی شغلی جدید و کسب و کاری متفاوت با انچه تاکنون انجام داده‌ام هستم و در این مدت از کیوساکی هم مطالعه کرده‌ام و به جرات یکی از بهترین راهنماها برای من بوده است مرسی کتابراه عزیز
مشاهده همه نظرات 140

راهنمای مطالعه کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید

برای دریافت کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.