معرفی و دانلود کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود

عکس جلد کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود

کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود نوشته‌ی مارگرت ری، ماجرای یک میمون بامزه و بازیگوش را به تصویر می‌کشد که روزی همراه با دوستش به سینما می‌رود تا لذت تماشای فیلم را در کنار بقیه تجربه کند، اما اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود:

اگر می‌خواهید با خواندن شیطنت‌ها و ماجراهای یک میمون بامزه، بخندید و لذت ببرید، مجموعه داستان‌های جرج کنجکاو را مطالعه کنید. در کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود (Curious George goes to a movie) میمون کوچولو تصمیم می‌گیرد تا به سینما برود و در کنار دوستش فیلم ببیند. اما اتفاقاتی در آنجا می‌افتد که به داستان رنگ و بویی هیجان‌انگیز و جذاب می‌دهد.

جرج ناگهان یک دایناسور بزرگ روی پرده سینما می‌بیند و از ترس بلند می‌شود. او به عقب سالن نگاه می‌کند و می‌بیند که نوری به صورت مستقیم به طرف پرده می‌تابد و ... . کودکان در این داستان با نحوه پخش فیلم در سینما و خلاقیت جرج در راه‌اندازی مجدد فیلم آشنا می‌شوند.

کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود برای چه کسانی مناسب است؟

مارگرت ری (Margret Rey) این کتاب را برای کودکان سنین 4 تا 7 سال که به خواندن داستان‌های تخیلی علاقه‌ دارند، نوشته است.

در بخشی از کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود می‌خوانیم:

داخل سالن بوی ذرت بو داده، پیچیده بود و این باعث شد که جرج احساس گرسنگی کند. اما تد گفت: که باید اول صندلی‌شان را پیدا کنند زیرا کمی بعد فیلم شروع می‌شد.

جای جرج و تد درست در ردیف اول بود. آن‌ها سرجایشان نشستند و تد به جرج گفت: «من می‌روم ذرت بخرم تو همین جا بشین و جایی نرو.» جرج به تد قول داد که همانجا آرام بنشیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود
نویسنده
مترجممنیره تهنیت
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-93509-3-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود

برای دریافت کتاب جرج کنجکاو به سینما می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.